image
Używasz wersji przeglądarki, która nie obsługuje wielu nowoczesnych technologii, więc niektóre strony są wyświetlane nieprawidłowo. Więcej informacji

Warunki zwrotu i gwarancja 

  • Pomoc
  • Oferty pracy
  • Polityka prywatności
  • Wyszukiwanie i wybór towarów
  • Rozwiązywanie problemów
  • Płatność i dostawa
  • Sklep internetowy
    • KONTAKT
    • Rejestracja
    • Infolinia. Wybierz i zamów części samochodowe przez telefon!
    • Koszyk
    • Zamówienia
    • Alerty
    • Ustawienia
    • Logowanie do sklepu
    • Wyniki wyszukiwania części
    • Stan konta
    • Raporty
    • Opinie klientów
    • System premii lojalnościowych dla klientów 2407.pl!
  • Inne ...
  • O FIRMIE
  • Blog

Gwarancja i zwrot towaru  
 

Gwarancja

Zakupy w 2407.PL gwarantują niezawodność sprzedawcy i spokój kupującego.

 

Klient 2407.PL jest chroniony przed wadami produktu, podróbkami, czy niewłaściwym wyborem towaru przez naszych pracowników.

 

Ważność gwarancji:

  • Produkty oprócz opon objęte są gwarancją na 12 miesięcy lub do 20 000 km
  • Opony – do momentu montaż.

 

Podstawę pozytywnego rozpatrzenia gwarancji stanowi dowód zakupu w sklepie 2407.pl - paragon albo Faktura VAT.

 

Wysokość szkód:

  • pełny koszt wadliwego produktu jest zwracany;


Reklamacja części zamiennych 



zgloszenie-reklamacyjne.pdf

zgloszenie-reklamacyjne.xls



Reklamacja części oryginalnych

W przypadku stwierdzenia wady części oryginalnej zakupionej w sklepie 2407.pl nie należy demontować jej we własnym zakresie. Aby umożliwić nam rozpatrzenie gwarancji, należy udać się do Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO – Warunek Konieczny!) danego producenta w celu weryfikacji usterki. W tym przypadku niezbędny jest dokument montażu części z warsztatu, w którym powinny znajdować się poniższe informacje:

  • numer VIN pojazdu
  • numer rejestracyjny pojazdu
  • numer części
  • data montażu
  • przebieg samochodu w momencie montażu

Tylko spełniając powyższe warunki Dilerzy Autoryzowani rozpatrują reklamowany towar.

Prosimy o dostosowanie się do wymagań naszych Autoryzowanych Dostawców.

 

Zwrot towarów.

Niepotrzebny lub niepasujący produkt zakupiony w 2407.PL? Nie ma problemu.

 

Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Po upływie 14 dni zwrot może nastąpić po wcześniejszym ustaleniu ze sklepem a opłata za zamówienie zostanie oddana w formie bonu na kolejne zakupy.

Prawo do zwrotu obowiązuje jedynie osoby fizyczne oraz prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą pod warunkiem, że towar został zakupiony w celach prywatnych. W przypadku firm, zwracany towar może zostać zamieniony na inny, po wcześniejszym kontakcie ze sklepem.

 

WARUNKI ZWROTU

  • Część nie może posiadać śladów montażu, ani być używana
  • Produkt nie może być uszkodzony lub wybrakowany
  • Opakowanie w którym został wysłany produkt nie może być rozerwane, uszkodzone, oklejone dodatkowymi taśmami.

 

Przed odesłaniem opakowanie należy zabezpieczyć w odpowiedni sposób tak, aby część nie uległa zniszczeniu podczas transportu. (tj. dodatkowy karton, opakowanie, wypełnienie)

Zamawiany towar musi być odesłany wraz z wypełnionym Formularzem odstąpienia od umowy https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy 

Zwrot pieniędzy dokonywany jest w ciągu 14 dni (zwykle 2-3 dni).