Często zadawane pytania (FAQ)
- Nie możesz zamówić - Klikasz na koszyk obok ceny i nic się nie dzieje.
Jest to tymczasowy problem związany z aktualizacją witryny. Aby go usunąć, naciśnij Ctrl + F5 (wyczyść pamięć przeglądarki), a następnie powtórz dodawanie wybranego elementu do koszyka. W niektórych przypadkach może być konieczne wyczyszczenie pamięci przeglądarki w ustawieniach, jeśli kombinacja Ctrl + F5 nie pomogła
- Gdzie mogę zobaczyć złożone zamówienia i ich status?
Możesz zobaczyć zrealizowane zamówienia i ich status na koncie osobistym, klikaj swoje imię i przechodź do sekcji Moje zamówienia.
- Jak poznać cenę i dostępność części?
Istnieje kilka sposobów poznania ceny części:
Jeśli znasz numer części, wprowadź go w oknie wyszukiwania u góry strony, a następnie zobaczysz listę sugestii dotyczących wyszukiwanego artykułu
Zadzwoń do nas, nasi doradcy znajdą część zamienną i wybiorą najlepszą ofertę
Zapytaj na czacie online.
- Jak możesz uzyskać numer części (artykułu)?
Jeśli nie masz numeru części, możesz go uzyskać na kilka sposobów:
Według VIN samochodu. Aby to zrobić, wpisz do okna wyszukiwania kod VIN swojego samochodu i naciśnij „szukaj”
Albo wpisz numer VIN do rozdziału wyszukiwania części „W KATALOGU ORYGINALNYM”
Dalej przez katalog oryginalny samochodu znajdź potrzebny element i kliknij numer części.
Zobacz numer na części. Numer części może być nadrukowany na samej części, opakowaniu lub w dołączonej dokumentacji.
Poproś doradcę o pomoc w ustaleniu właściwego numeru części (zapytanie o dobór według VIN)
Aby to zrobić, musisz dodać informacje o samochodzie do garażu
Dalej w garażu kliknij „Zapytanie o dobór”
Dodaj numer VIN samochodu i prośbę, podaj nazwę wymaganych części
Następnie specjalista powiadomi artykuły o zalecanych towarach e-mailem lub telefonicznie
Ile kosztuje wysyłka
Dostawa dowolnych towarów zamówionych w naszym sklepie internetowym jest całkowicie darmowa. Wysyłamy zamówienia kurierem lub pocztą.
Jak mogę zmienić hasło?
Możesz zmienić i zresetować hasło na stronie Autoryzacji, przyciskiem Zapomniałem hasła
Co to jest VIN i gdzie go znaleźć?
Numer identyfikacyjny pojazdu - skrócony numer identyfikacyjny pojazdu - 17-cyfrowy alfabetyczny kod, który szyfruje prawie wszystkie informacje o samochodzie, od koloru po moc silnika i datę produkcji samochodu. VIN jest wskazany w dowodzie rejestracyjnym pojazdu i może być również umieszczony pod maską lub na drzwiach kierowcy na specjalnej tabliczce.
Katalogi nie działają
Jeśli katalogi wymienione na stronie 2407.PL nie działają, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Nie znalazłem twojego samochodu w katalogu
Nie możesz znaleźć swojego samochodu w katalogach, jeśli samochód ma więcej niż 20 lat lub mniej niż dwa lata. W takim przypadku musisz użyć innych sposobów znalezienia numeru.
Czy muszę iść do sklepu, aby otrzymać zamówienie?
Istnieje kilka sposobów uzyskania zamówienia:
1. Odbiór z naszego sklepu.
2. Kurier na podany adres.
3. Odbiór w wybranym punkcie
Jak zapłacić za zamówienie na stronie?
Za zamówienie w witrynie możesz zapłacić na kilka sposobów w sekcji „Płatność za zamówienie”:
1. VISA lub MasterCard
2. BLICK
3. Poprzez TWISTO
4. Przelew bankowy:
Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością „2407.PL”
Warszawa , 05-816 Reguły ul. Elizy Orzeszkowej 1c
KRS 0000807732
NIP 5223169715
REGON 384581210
IBAN: PLN 71 1050 1025 1000 0090 3202 4995
OSTRZEŻENIE! Dokonując płatności przelewem bankowym, należy podać w tytule „Płatność za towar, numer klienta ...”. Numer klienta można sprawdzić na https://2407.pl/settings/
Jak możesz otrzymać fakturę?
Faktura za zamówienie zakupione przez firmę jest fakturowana przez osobistych doradców z podaniem NIP