image
Używasz wersji przeglądarki, która nie obsługuje wielu nowoczesnych technologii, więc niektóre strony są wyświetlane nieprawidłowo. Więcej informacji

Pytania i odpowiedzi (FAQ) 

  • Pomoc
  • Oferty pracy
  • Polityka prywatności
  • Wyszukiwanie i wybór towarów
  • Rozwiązywanie problemów
  • Płatność i dostawa
  • Sklep internetowy
    • KONTAKT
    • Rejestracja
    • Infolinia. Wybierz i zamów części samochodowe przez telefon!
    • Koszyk
    • Zamówienia
    • Alerty
    • Ustawienia
    • Logowanie do sklepu
    • Wyniki wyszukiwania części
    • Stan konta
    • Raporty
    • Opinie klientów
    • System premii lojalnościowych dla klientów 2407.pl!
  • Inne ...
  • O FIRMIE
  • Blog

Często zadawane pytania (FAQ)

- Nie możesz zamówić - Klikasz na koszyk obok ceny i nic się nie dzieje.  
 

Jest to tymczasowy problem związany z aktualizacją witryny. Aby go usunąć, naciśnij Ctrl + F5 (wyczyść pamięć przeglądarki), a następnie powtórz dodawanie wybranego elementu do koszyka. W niektórych przypadkach może być konieczne wyczyszczenie pamięci przeglądarki w ustawieniach, jeśli kombinacja Ctrl + F5 nie pomogła
 

- Gdzie mogę zobaczyć złożone zamówienia i ich status?

Możesz zobaczyć zrealizowane zamówienia i ich status na koncie osobistym, klikaj swoje imię i przechodź do sekcji Moje zamówienia.