Używasz wersji przeglądarki, która nie obsługuje wielu nowoczesnych technologii, więc niektóre strony są wyświetlane nieprawidłowo. Więcej informacji

Pytania i odpowiedzi (FAQ) 

Często zadawane pytania (FAQ)

- Nie możesz zamówić - Klikasz na koszyk obok ceny i nic się nie dzieje.  
 

Jest to tymczasowy problem związany z aktualizacją witryny. Aby go usunąć, naciśnij Ctrl + F5 (wyczyść pamięć przeglądarki), a następnie powtórz dodawanie wybranego elementu do koszyka. W niektórych przypadkach może być konieczne wyczyszczenie pamięci przeglądarki w ustawieniach, jeśli kombinacja Ctrl + F5 nie pomogła
 

- Gdzie mogę zobaczyć złożone zamówienia i ich status?

Możesz zobaczyć zrealizowane zamówienia i ich status na koncie osobistym, klikaj swoje imię i przechodź do sekcji Moje zamówienia.

 

- Jak poznać cenę i dostępność części?

Istnieje kilka sposobów poznania ceny części:

Jeśli znasz numer części, wprowadź go w okno wyszukiwania w góry strony, a następnie zobaczysz listę sugestię dotyczących wyszukiwanego artykułu