Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Ilość otworów: | 5 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 136 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 80 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 80 |
Informacje dodatkowe: | Z akcesoriami |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 2 [mm]: | 13,8, 13.8, 14,2, 14.2 |
Szerokość [mm]: | 14,6, 14,7, 14.6, 14.7 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17.5, 29 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 39.9, 50.3 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 14.61 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,73 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.46 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 39,88 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,29 |
Alternatywny zestaw naprawczy: | 100 498 0048 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 39,9, 39.9 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 74 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Niezbędna ilość: | 2 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.91 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 39 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 75 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 3,3 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 131 |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Liczba zębów trzonu wpustowego: | 38 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 112, 35 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 38 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 130.8 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla samochodów bez abs |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 27.7 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 126.7 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 13.9 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,2 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 39,9 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,3 |
Numer produkcyjny: | 4106510 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 2.53 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 136.5 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Ilość otworów: | 5 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 126.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Ilość otworów: | 5 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 136.5 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 30 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 45 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 43 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 82 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ skrzyni biegów: | Ręczna transmisja |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 32 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 2.21 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 126 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Moment dokręcenia [Nm]: | 115, 180 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość 1 [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 929 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 39 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 75 |
Czeski producent nie słynie z problemów z zawieszeniem, jednak czasem wymaga ono serwisu. Piasty Skoda są jednak dostępne do kupienia, a także łatwe do wymiany, więc serwisowanie Skody to nie jest problem dla właścicieli tych aut.
Łożysko koła z piastą zazwyczaj powinno być wymienione razem, ale łożyska również można nabyć. Piasty 2407.pl i łożyska można kupić online w dobrej cenie. Piasty Skoda kup teraz, gdyż jest to newralgiczny element auta, który może spowodować jego unieruchomienie w przypadku nagłej awarii na drodze.
Nie zawsze wiadomo, czy trzeba już serwisować zawieszenie. Jak sprawdzić zużycie łożyska w kole to pytanie, które często się pojawia. Dla laika najłatwiej będzie wsłuchać się w pracę koła. Jeśli staje się ona coraz głośniejsza, warto udać się do warsztatu, a tam mechanik dokona diagnozy.
Mocowanie piasty koła Skoda także mogło zostać uszkodzone, wiec to nie zawsze sama piasta lub łożysko jest problemem. Piasty Skoda cena są niskie, więc ich zakup to nie kłopot. Piasty Skoda wymiana także jest prosta dla mechanika, który ma w tym doświadczenie. Jak wymienić piastę w aucie to częste pytanie, jednak bez narzędzi i doświadczenia może to okazać się zbyt karkołomne.
Piasty Skoda dostępne są w różnych wariantach. Czeski producent wykorzystuje różne technologie w zależności od modelu i rocznika. Objawy zużytego łożyska w przednim kole są takie, że tarcie na prostej drodze i zakrętach staje się coraz większe.
Wymiana łożyska w kole tylnym może być zwiastowana podobnymi problemami. Piasty Skoda niska cena sprawia, że nie jest to jednak istotny kłopot, a serwisowanie zawieszenia Skody nie należy do nazbyt kosztownych.
Trzeba jednak zaopatrzyć się w odpowiednie części zamienne, takie jak piasty, mocowania piast i łożyska. Wymieniając piastę z jednej strony, zazwyczaj trzeba to również zrobić z drugiej. W praktyce oznacza to, że kupując piasty i łożyska, warto to robić parami, nawet jeśli druga strona wydaje się być jeszcze sprawna. O wiele mniej problematyczna będzie wymiana piast jednocześnie. Nie wiedząc, które z części są optymalne, należy nabyć je na podstawie VIN, co sprawi, że nie popełni się błędu podczas zakupu części.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.