Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Moment dokręcenia [Nm]: | 280 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [g]: | 1150 |
Konstrukcja łożyska: | Łożysko kulkowe skośne |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Niezbędna ilość: | 2 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.555 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 39 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ skrzyni biegów: | Automatyczna skrzynia, Ręczna transmisja |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Moment dokręcenia [Nm]: | 280 |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 48 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 994 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 35 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 68 |
Niezbędna ilość: | 2 |
Szerokość 1 [mm]: | 14.6 |
Szerokość 2 [mm]: | 15 |
Szerokość [mm]: | 15 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.2 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17, 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 40, 50 |
Szerokość 1 [mm]: | 40 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 2063 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 61 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 101 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 14.61 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,73 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.46 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 39,88 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,29 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 36 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 82 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość 1 [mm]: | 20 |
Szerokość 2 [mm]: | 21,3 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 40 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 45 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 68 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 75 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 1420, 1471 |
Konstrukcja łożyska: | Łożysko stożkowe |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Niezbędna ilość: | 2 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 14 |
Szerokość 2 [mm]: | 14 |
Szerokość [mm]: | 15 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.274 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17, 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 40, 50 |
Szerokość [mm]: | 40 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 35 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 62 |
Alternatywny zestaw naprawczy: | 300 334 1101/s |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 39 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37, 37,00 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 34 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 67 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 48 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.82, 0.84 |
Wysokość 1 [mm]: | 48 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 35 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 68 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Liczba otworów montażowych: | 5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 25,5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 13.84 |
Szerokość [mm]: | 14.22 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość 1 [mm]: | 39.88 |
Wysokość [mm]: | 50.29 |
Średnica 1 [mm]: | 17.46 |
Średnica [mm]: | 29 |
Cechy wykonania 8: | Zawiera |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 13.9 |
Szerokość 2 [mm]: | 14,2 |
Szerokość [mm]: | 14.605, 14.732 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 17.5 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 29 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 17.462, 29 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 39,9 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 50,3 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 39.878, 50.292 |
Numer produkcyjny: | 4101510 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Zawieszenia w niemieckich Oplach jest dość wytrzymałe, jednak piasty i łożyska z czasem się zużywają. Piasty Opel 2407.pl są jednak łatwe do kupienia niezależnie od modelu, do którego trzeba je dopasować.
Łożysko koła z piastą można nabyć i wymienić od razu, gdyż zazwyczaj łożyska także są uszkodzone, gdy piasta wymaga wymiany. Piasta w samochodzie pełni taką funkcję, że przy uszkodzonej powierzchni piasty, dobry stan łożyska jest mało prawdopodobny. Piasty sklep internetowy można nabyć łatwo online, więc nie jest to problem. Piasty Opel kup teraz, gdyż w momencie całkowitego uszkodzenia tego elementu zawieszenia, auto zostanie kompletnie unieruchomione. Lepiej więc zareagować od razu, gdy spod koła zaczyna wydobywać się dziwny dźwięk, którego wcześniej nie było.
Piasta koła auta jest umiejscowiona pod kołem. By się do niej dostać, trzeba podnieść auto na podnośniku i zdemontować koło oraz całe zawieszenie. Piasta koła samochodu Opel nie będzie łatwa do demontażu, jeśli nie posiada się specjalistycznych narzędzi.
Piasta koła tylnego Opel może dodatkowo być trudna w zdjęciu, gdy jest już stosunkowo stara. W profesjonalnym warsztacie samochodowym nie powinno być jednak większego problemu ze zdemontowaniem jej i wymianą na nową.
Piasty Opel mają zbliżony kształt, jednak nie każda będzie pasowała do każdego modelu Opla. Mocowanie piasty koła może nieco się różnić rozmiarem i kształtem, więc przed zakupem należy dokładnie sprawdzić listę modeli, do których jest dedykowana.
Łożysko koła Opel również nie będzie uniwersalne. Piasta koła samochodu Opel będzie się też różnić w zależności od tego, czy to nowszy model Opla, czy nieco starszy. Rodzaje piast samochodowych są różne, ale wszystkie z nich można łatwo nabyć na podstawie znajomości nazwy swojego modelu auta.
Można również poszukać elementów układu zawieszenia na podstawie numeru VIN samochodu. Wystarczy wpisać odpowiedni numer do wyszukiwarki, a wtedy wyskoczy lista części układu zawieszenia kompatybilnych z konkretnymi modelami Opla. Jest to najpewniejsza metoda, która pozwoli dokładnie dopasować piasty i łożyska do danego modelu.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.