Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Moment dokręcenia [Nm]: | 280 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [g]: | 1150 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 37 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Moment dokręcenia [Nm]: | 280 |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 48 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 994 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 35 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 68 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 39 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 80 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 43 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 25 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 55 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 25 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 52 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 37 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Szerokość [mm]: | 43 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 55 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 3,3 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 131 |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 39 |
Waga [g]: | 815 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 77 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość 1 [mm]: | 39 |
Waga [g]: | 970 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 45 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 83 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 96 |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72.04 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 25 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 52 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37, 37,00 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 37 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 72 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Ilość pinów: | 48 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Moment dokręcenia [Nm]: | 280 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość 1 [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 752, 755 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 37 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 72 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 1420, 1471 |
Każde auto, także tak solidnej marki, jak Renault wymaga regularnego serwisowania. Piasty Renault i inne części zawieszenia są jednak łatwo dostępne, więc nie stanowi to kłopotu.
Łożysko koła z piastą Renault często jest kupowane i wymieniane razem, gdyż samo łożysko zazwyczaj również tego wymaga, gdy już piasta okazuje się zniszczona. Piasty sklep internetowy 2407.pl są łatwe do kupienia online, więc nie warto czekać, aż samochód całkiem zostanie unieruchomiony. Piasta koła z łożyskiem Renault może być wymieniona w ASO lub u dowolnego mechanika. Piasty Renault kup teraz, gdyż można to zrobić przez internet niezależnie od tego, jaki konkretnie model Renault się posiada.
Francuski producent stosuje w swoich autach zróżnicowane wersje piast i łożysk. Piasta Renault 2407.pl może być jednak łatwo dopasowana, gdyż online da się kupić piasty do każdego modelu Renault. Jak wymienić piastę w aucie pozostaje podstawowym pytaniem.
Nie jest to jednak takie łatwe, gdyż wymaga specjalistycznych narzędzi i umiejętności. Dla profesjonalnego mechanika wymiana piasty i łożyska nie stanowi jednak dużego kłopotu. Objawy zużytego łożyska w przednim kole są takie, że auto zaczyna hałasować. Jeśli więc usłyszy się coraz głośniejszą pracę koła, warto od razu udać się do mechanika, który będzie potrafił zdiagnozować, czy to na pewno ten element układu zawieszenia.
Piasty Renault są tak skonstruowane, że są dość długowieczne. Budowa i zadania półosi i piast kół Renault, są takie, że pozwalają na napędzanie auta i przenoszenie mocy na koła. Są to newralgiczne elementy całego układu zawieszenia.
Jak często wymieniać piasty pozostaje naturalnym pytaniem. Trzeba to robić wtedy, gdy zauważy się pierwsze oznaki zniszczenia tych elementów postaci obniżonej kultury pracy układu zawieszenia. Piasty Renault niska cena jest zaletą, więc nawet gdy dojdzie do awarii, można sobie z tym łatwo poradzić.
Każdy producent, w tym Renault stosuje różne wersje piast w swoich autach. Chcąc dobrać taką, która będzie na pewno odpowiednia, warto skorzystać z wygodnej i efektywnej wyszukiwarki VIN, która pozwoli na precyzyjne dopasowanie kompatybilnych części układu zawieszenia, do konkretnego modelu auta.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.