Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 1420, 1471 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 38 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 70 |
Ilość otworów: | 5 |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 139.2 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica 2 [mm]: | 68,9 |
Średnica osiowania [mm]: | 96,9 |
Średnica piasty koła [mm]: | 139,1 |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 38 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 70 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 40, 40,00 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 78 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 32 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 139.1 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 39 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 76 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 935, 950 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 39 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 76 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 5, 5 otworów |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 46 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 114,3, 59 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 148 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Liczba otworów mocujących: | 5 |
Szerokość [mm]: | 87,8 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 30 |
Średnica kołnierza [mm]: | 139.2 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Szerokość [mm]: | 44 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 40 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 80 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 39 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 42 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 76 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 38 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 70 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wielkość tarczy koła [cal]: | 18 |
Regularna wymiana podstawowych części auta wpływających na właściwości jezdne jest bardzo ważna. Piasty Kia sklep internetowy 2407.pl zapewnia możliwość łatwego zaopatrzenia się w te podstawowe części służące do mocowania kół.
Łożyska piast kół Kia, mogą zostać uszkodzone w trakcie eksploatacji w wyniku nagłego zdarzenia, a także zniszczyć się poprzez wieloletnią eksploatacją, co jest całkowicie naturalnym procesem. Bardzo łatwo jednak kupić części, takie jak:
Sama wymiana także nie jest problematyczna dla doświadczonego mechanika. Łożysko piast koła KIA kup teraz i wymień od razu, zanim auto nie straci walorów jezdnych.
Gdy coś zaczyna stukać w okolicy koła, często nie wiadomo co to jest. Co to jest piasta w samochodzie, pozostaje więc pytaniem, na które odpowiadając, można szybko zrozumieć, czemu spod koła wydobywa się charakterystyczny dźwięk.
Budowa piasty jest taka, że musi ona dobrze przylegać do tarczy na całej powierzchni. Niezależnie od tego, czy to piasta Kia Rio, czy piasta Kia Rio 3, czy jakikolwiek inny model, po kilku latach eksploatacji piasty zazwyczaj nie są już w idealnym stanie. Wiążę się to z naturalnym procesem korodowania, którego nie da się uniknąć. Jeśli samochód ma przynajmniej kilka lat, zapewne piasta już nieco skorodowała, a jeśli ma więcej niż 10 lat, jest to praktycznie pewne i może wymagać prewencyjnej wymiany, nawet gdy jeszcze nie ma tego oznak w postaci wydawania dźwięków podczas jazdy.
Piasty Kia i Piasty do innych modeli Kia nie są jednak drogie, a sama wymiana jest dość prosta, o ile ma się w tym doświadczenie. Wystarczy zdemontować koło i stary zestaw piast.
Gdy auto nie jest już nowe, może to być nieco problematyczne, gdyż stare częścią mogą się zapiec, jednak dla mechanika nie jest to problem. Wystarczy w to włożyć nieco więcej pracy. Zakup piast i łożysk jest bardzo łatwy, jeśli chodzi o takie modele, jak:
We wszystkich modelach Kia serwis i wymiana piast przebiega sprawnie, a po wymianie części okazują się bardzo trwałe.
Dzięki możliwości dobrania piast, łożysk i innych elementów, o ile są niezbędne do serwisu przy pomocy numeru VIN, można bardzo łatwo zaopatrzyć się we wszystkie części dedykowane do konkretnego modelu auta. To minimalizuje ryzyko zakupu niekompatybilnych części zamiennych.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.