Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 160 |
Liczba rowków: | 6 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Cechy wykonania 2: | O-rings included, Prefilled pag-oil |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 7seu17c |
Ilość oleju [ml]: | 100, 150 |
Ilość pinów: | 2 |
Liczba rowków: | 8 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 170, 171 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Denso |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Typ mocowania: | Mocowanie trzypunktowe |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 180 |
Liczba rowków: | 8 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Cechy wykonania 8: | Ze sprężarki oleju PAG |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 6seu14c |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z klinowego koła pasowego, z wielorowkowym kołem pasowym |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 140 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Equivalent denso |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Koło cięgnowe pasowe: | Wielu z kołem pasowym |
Liczba żeber: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Średnica wejściowa [mm]: | 28,40 |
Średnica wyjściowa [mm]: | 15,30 |
Cechy wykonania 2: | O-rings included, Prefilled pag-oil |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 6seu14c |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 140 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Denso |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Typ mocowania: | Mocowanie trzypunktowe |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 160 |
Liczba rowków: | 6 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Cechy wykonania 2: | O-rings included, Prefilled pag-oil |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 7sbu17a, 7sbu17c |
Ilość oleju [ml]: | 100 |
Ilość pinów: | 2 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 160 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Denso |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Typ mocowania: | Mocowanie czteropunktowe |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Cechy wykonania 8: | Ze sprężarki oleju PAG |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 6sbu14a |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z klinowego koła pasowego, z wielorowkowym kołem pasowym |
Liczba rowków: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Denso-equivalent |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Średnica wejściowa [mm]: | 28,4 |
Średnica wyjściowa [mm]: | 15,3 |
Cechy wykonania 2: | O-rings included, Prefilled pag-oil |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 7sbu17c |
Ilość oleju [ml]: | 100 |
Ilość pinów: | 2 |
Liczba rowków: | 8 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 160, 170 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Denso |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Cechy wykonania 2: | O-rings included, Prefilled pag-oil |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 6seu14a |
Ilość oleju [ml]: | 100 |
Ilość pinów: | 2 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 140 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Denso |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z podwójnym kołem |
Liczba żeber: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Średnica wejściowa [mm]: | 28,40 |
Średnica wyjściowa [mm]: | 15,40 |
Czynnik chłodniczy: | R 1234yf |
ID sprężarki: | 6SAS14A |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 125 |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 6seu16 |
Ilość oleju [ml]: | 160 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 160 |
Napięcie [V]: | 12 |
Waga [kg]: | 6.72 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Cechy wykonania 2: | O-rings included, Prefilled pag-oil |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 6seu14a |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Ilość pinów: | 2 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 140, 141 |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie robocze [V]: | 12 |
Ograniczenie producenta: | Denso |
Olej sprężarkowy: | Pag 46 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 115 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
ID sprężarki: | 7seu17a |
Ilość oleju [ml]: | 100 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 171 |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Czynnik chłodniczy: | R 1234yf |
ID sprężarki: | 6SES14A |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Liczba rowków: | 6 |
Litraż sprężarki [cm3]: | 125 |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Koło cięgnowe pasowe: | Do kół z pasowej |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Średnica wejściowa [mm]: | 28,40 |
Średnica wyjściowa [mm]: | 15,30 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 180 |
Koło cięgnowe pasowe: | Wielu z kołem pasowym |
Liczba żeber: | 8 |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Średnica wejściowa [mm]: | 28,40 |
Średnica wyjściowa [mm]: | 15,40 |
Czynnik chłodniczy: | R 134a |
Ilość oleju [ml]: | 150 |
Koło cięgnowe pasowe: | Wielu z kołem pasowym |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 110 |
Średnica wejściowa [mm]: | 28,40 |
Średnica wyjściowa [mm]: | 15,30 |
Wybierając produkt w kategorii „Pompa klimatyzacji” dla Twojego BMW F31 Touring (Seria 3), weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Sprężarka do klimatyzacji dla Twojego BMW F31 Touring (Seria 3) od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Kompresor klimatyzacji" dla BMW F31 Touring (Seria 3):
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Sprężarka do klimatyzacji” w przedziale cenowym od 930 do 4844 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.