Długość [mm]: | 135.5, 136 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 26 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 42 |
Średnica uszczelki [mm]: | 60 |
Długość [mm]: | 144 |
Średnica uszczelki [mm]: | 60 |
Długość [mm]: | 535 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Oś przednia, z lewej |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 22 |
Średnica 2 [mm]: | 100 |
Średnica uszczelki [mm]: | 53 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej |
Waga [kg]: | 1.062 |
Długość [mm]: | 130 |
Ilość zębów 1: | 26 |
Ilość zębów 2: | 37 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Długość [mm]: | 125 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 40 |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 60 |
Długość [mm]: | 142.5, 143 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, Oś przednia, z prawej |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 23 |
Typ skrzyni biegów: | Ręczna transmisja |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 54 |
Długość [mm]: | 145 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 26 |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 50 |
Długość [mm]: | 474 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Waga [kg]: | 2.179 |
Długość [mm]: | 114.5 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej |
Waga [kg]: | 0.781 |
Długość [mm]: | 144.8 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Waga [kg]: | 0.982 |
Długość [mm]: | 814 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 22 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 28 |
Średnica uszczelki [mm]: | 46 |
Długość [mm]: | 143.3 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Waga [kg]: | 1.124 |
Długość [mm]: | 793 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 36 |
Średnica 2 [mm]: | 108 |
Średnica uszczelki [mm]: | 59.5 |
Długość [mm]: | 751, 753 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 36 |
Średnica uszczelki [mm]: | 50.7 |
Długość [mm]: | 475 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 36 |
Średnica 2 [mm]: | 119 |
Średnica uszczelki [mm]: | 59.5 |
Długość [mm]: | 645 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 38 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 63 |
Jednym z najważniejszych elementów, które tworzą układ napędowy jest półoś. To właśnie ona umożliwia przeniesienie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu.
Półosie Volkswagen 2407.pl dostępne są w pełni w naszej ofercie produktów. Polecamy najlepsze z dostępnych rozwiązań, oferujemy atrakcyjne ceny i pełne doradztwo w kwestii wyboru jak najlepszych części odpowiednio do Waszych pojazdów. W naszej ofercie mamy takie produkty, jak na przykład Półoś prawa Volkswagen, ale i wiele innych. To, co stanowi niezwykle ważny element, to dopasowanie półosi do konkretnego modelu samochodu naszego Volkswagena. Wiadomo bowiem, że zupełnie inną będzie Półoś Volkswagen sharan, a zupełnie inna okaże się być Półoś Volkswagen touran. W każdym przypadku najważniejsza jest jakość i dobre dopasowanie produktu do modelu auta.
Najczęściej pojawiającym się problemem jest uszkodzenie przegubów. Przegub wewnętrzny objawy powoduje, że samochód drga i im szybciej jedziemy, tym te drgania są większe. W momencie wrzucenia na bieg jałowy, takie drgania ustępują. Jeśli zaś chodzi o przegub zewnętrzny, słyszymy, szczególnie przy mocno skręconych kołach metaliczne stukanie. Jeśli problem jest bardziej poważny, wówczas taki dźwięk słychać nawet przy delikatnie zgiętych już kołach. Krzywa półoś przyczyny może być różna, ale bez względu na to, w czym jest problem, zawsze należy działać natychmiast, a nie go bagatelizować. Jak sprawdzić krzywa półoś? Najlepiej należy udać się do mechanika, jednak jeśli słyszymy stukanie w kole i jego,,bicie”, możemy przypuszczać, co stanowi problem. Bicie przegubu wewnętrznego jest bowiem odczuwalne bardzo szybko.
Zadanie przegubu napędowego polega na przekazywaniu momentu obrotowego z jednego wału na inny, wtedy, gdy osie obrotu tych wałów są do siebie nachylone. Sama zaś Przekładnia homokinetyczna pozwala przenieść ten moment obrotowy, starając się ochronić części przed tarciem. Przegub Volkswagen objawy są szybko wyczuwalne, dlatego też, kiedy tylko czujemy, że z autem dzieje się coś złego, powinniśmy reagować natychmiast. Im dłużej zwlekamy, tym problem jest większy.
Dobór półosi do Volkswagen po numerze VIN to kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o odpowiednie dopasowanie części do konkretnego auta.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.