Długość [mm]: | 977 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 27 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58 |
Długość [mm]: | 957 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 661 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 26 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 653 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 95 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 88 |
Długość [mm]: | 980 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 95 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 88 |
Długość [mm]: | 866 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 26 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Niezbędna ilość 2: | 1 |
Waga [kg]: | 0.11, 0.115 |
Długość [mm]: | 593 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 48 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 86 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 655 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 22 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 70 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 75 |
Długość [mm]: | 648 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 48 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 27 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 90 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 625 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 90 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 585 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 48 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 757, 757.5 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 54 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 41 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 98 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 89 |
Długość [mm]: | 864 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 635 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 667 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 86 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 889 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 22 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 70 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 75 |
Długość [mm]: | 771 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 54 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 98 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 89 |
Długość [mm]: | 925 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 90 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Jeśli interesuje Cię Półoś Peugeot 206 1.4 HDI, to zapraszamy serdecznie do naszego sklepu motoryzacyjnego, który świadczy swoje usługi w sieci. Jesteśmy najlepsi w swojej branży i możemy zagwarantować Tobie najniższe ceny na rynku, z pełnym dostępem do różnego rodzaju produktów.
Półoś prawa Peugeot 206 1.4, Półoś Peugeot 307 1.6, a może Półoś Peugeot 307 2.0 HDI? Nasz wachlarz dostępnych propozycji jest naprawdę bardzo szeroki. Mamy więc nadzieję, że uda nam się w pełni sprostać potrzebom każdego z Państwa, gwarantując Wam przy tym wszystko to, co najlepsze i co warte uwagi.
Półoś napędowa Peugeot 207 jest obowiązkowa w każdym samochodzie. Bez niej żaden układ napędowy nie byłby w stanie normalnie pracować. Jeśli więc dobry wybór, który byłby w stanie zagwarantować najlepsze rozwiązanie, to na pewno właśnie u nas. Czasami Półoś prawa Peugeot 206 wymaga wymiany, czasami można postawić na regenerację. Zawsze wszystko powinien sprawdzić warsztat samochodowy i na tej podstawie może on ocenić, jakie kroki powinien powziąć klient, aby auto dalej mogło zapewnić komfort i wygodę jazdy, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Półoś Peugeot 307 dostępna jest w naszej ofercie w najlepszej cenie na rynku. Postaw więc na nią i Ty.
Jakie są ceny półosi oraz wałów napędowych? Wszystko tak naprawdę zależy od tego, gdzie je chcemy kupić. Wybierając to miejsce - sklep 2407.pl nie ma sobie równych w kwestii niskich cen. Pojawia się tutaj jeszcze wiele innych pytań oprócz samej ceny. Czy warto zakładać wzmacniane półosie?Jak wyważyć wał napędowy? Tak naprawdę dobry mechanik samochodowy jest w stanie pomóc znaleźć najlepsze rozwiązanie, tak, aby właściciel pojazdu był w pełni usatysfakcjonowany dokonanym wyborem.
To, co klient powinien zrobić, to postawić na odpowiedni dobór półosi do Peugeot po numerze VIN i na tej podstawie zakupić konkretny model. To stanowi element nadrzędny.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.