Długość [mm]: | 977 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 27 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58 |
Długość [mm]: | 957 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 661 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 26 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 929 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 653 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 95 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 88 |
Długość [mm]: | 980 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 95 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 88 |
Długość [mm]: | 866 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 26 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Niezbędna ilość 2: | 1 |
Waga [kg]: | 0.11, 0.115 |
Długość [mm]: | 593 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 48 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 86 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 585 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 48 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 655 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 22 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 70 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 75 |
Długość [mm]: | 648 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 48 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 27 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 90 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 625 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 90 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 864 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 757, 757.5 |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 54 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 41 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 98 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 89 |
Długość [mm]: | 808 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 35 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 41 |
Typ skrzyni biegów: | Ręczna transmisja |
Średnica uszczelki [mm]: | 71.5 |
Długość [mm]: | 635 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 37 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Długość [mm]: | 667 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Typ skrzyni biegów: | Mechaniczny, Ręczna transmisja |
Średnica przegubu po stronie koła [mm]: | 86 |
Średnica przegubu po stronie napędu [mm]: | 81 |
Długość [mm]: | 634 |
Połączenie ząbkowane po stronie koła: | 25 |
Połączenie ząbkowane po stronie mechanizmu różnicowego: | 24 |
Średnica uszczelki [mm]: | 58.5 |
Patrząc na układ napędowy, z pewnością jednym z najważniejszych elementów jest półoś. W naszej ofercie dostępne są Półosie Citroen 2407.pl, które to można kupić w najniższej cenie na rynku.
Niezawodne, sprawdzone i warte swojej ceny. Taka właśnie jest Półoś napędowa Citroen, której to zadaniem jest przeniesienie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Jeśli na przykład Półoś prawa Citroen c4 jest uszkodzona, może to znacząco utrudnić komfort jazdy. Im prędzej więc problem zostanie wykryty, tym z pewnością szybciej uda się go naprawić, nie doprowadzając do zniszczenia i innych części w samochodzie. W naszej ofercie Półoś prawa Citroen dostępna jest w najniższej cenie. Jeśli więc nie chcesz wydawać zbyt dużych pieniędzy i lubisz oszczędne zakupy, a do tego bez wychodzenia z domu, to na pewno 2407.pl jest sklepem idealnym właśnie dla Ciebie.
Patrząc jak wygląda budowa półosi napędowych, warto zaznaczyć przede wszystkim, iż oś nie jest przegubem, jak wielu ludzi mylnie to określa. Ta jest zbudowana ze sztywnego wałka, który to z każdej strony zakończony jest właśnie przegubami. Przegub jest więc częścią półosi, a nie słowem zamiennym. Inaczej działa półoś z napędem na tylne koła, a inaczej z napędem na przód. Jak sprawdzić przegub wewnętrzny? Ten psuje się najczęściej, bowiem tutaj półoś skręcając, powoduje, że przegub ten ma przesuwne połączenie. Często więc pojawia się Urwany przegub objawy, który uniemożliwia bezpieczną jazdę samochodem. Patrząc na Objawy zużytego przegubu wewnętrznego, tutaj będziemy przede wszystkim słyszeli stuki w kole, początkowo przy mocnym skręcie, później nawet podczas łagodnego nawet skrętu kierownicy.
Wymiana przegubu Citroen Saxo bardzo często jest po prostu nieunikniona. Citroen C5 Wymiana prawej półosi staje się więc koniecznością, jeśli faktycznie dochodzi do uszkodzenia tej części półosi. Jak rozebrać przegub? Na youTubie dostępne są filmiki instruktażowe, dzięki którym można krok po kroku zrobić to samemu. Lepiej jednak oddać auto w ręce profesjonalistów, którzy na pewno poradzą sobie z tym doskonale. Wystarczy na przykład wybrać w sklepie Półoś Citroen C5 X7 i dokonać wymiany. Najlepszy jest Dobór półosi do Citroen po numerze VIN, bo tylko wtedy mamy pewność, że stawiamy na to, co sprawdzone i idealnie dopasowane do naszego auta.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.