Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4, 4 otwory |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 88 |
Liczba zębów trzonu wpustowego: | 26 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 100, 44 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 26 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137.5 |
Gwint wewnętrzny [mm]: | M12 x 1,5 |
Konstrukcja łożyska: | Łożyska toczne |
Liczba otworów montażowych: | 5 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Niezbędna ilość: | 2 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 87 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 2.73 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 70 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137 |
Średnica ścięcia 1 [mm]: | 100 |
Średnica ścięcia 2 [mm]: | 100 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym czujnikiem abs |
Ilość otworów: | 4 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4, 4 otwory |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Piasta koła, Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 137 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość 2 [mm]: | 43,6, 43,60 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 95, 95,00 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 67, 67,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 143 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4, 4 otwory |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 88 |
Liczba zębów trzonu wpustowego: | 26 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 100, 44 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 26 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137.5 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Ilość otworów 1: | 4 |
Ilość otworów 2: | 4 |
Ilość pinów: | 44 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [g]: | 3022, 3026 |
Średnica punktów mocowania [mm]: | 14 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość 2 [mm]: | 51, 51,00 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 88, 88,00 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 79, 79,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 142.9 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 137 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4, 4 otwory |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 88 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 100, 56.5 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137.5, 138 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 70 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 137 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 27.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137 |
Liczba otworów mocujących: | 5 |
Szerokość [mm]: | 88 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica kołnierza [mm]: | 137 |
Liczba otworów mocujących: | 4 |
Szerokość [mm]: | 87,5 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 28 |
Średnica kołnierza [mm]: | 137 |
Liczba otworów mocujących: | 5 |
Szerokość [mm]: | 70 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wewnętrzne połączenie ząbkowane po stronie koła: | 30 |
Średnica kołnierza [mm]: | 134 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4 otwory |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 88 |
Liczba zębów trzonu wpustowego: | 26 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 44 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 26 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137.5 |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | Dla pojazdów z ABS |
Liczba otworów w tarczy koła: | 4, 4 otwory |
Liczba zębów pierścienia ABS: | 88 |
Liczba zębów trzonu wpustowego: | 26 |
Odległość między otworami mocowania [mm]: | 100, 44 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 26 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137.5, 138 |
Auta, takie jak Mini kojarzą się z jazdą po mieście. Zawieszenie nie jest więc bardzo eksploatowane, jednak też wymaga serwisu. Piasty Mini Cars 2407.pl można jednak łatwo kupić, więc w przypadku awarii nie stanowi to większego problemu, zarówno podczas kupowania części, jak i ich wymiany.
Łożysko koła z piastą Mini Cooper zazwyczaj kupuje się razem, choć nie zawsze trzeba wymieniać samą piastę. Czasem problem tkwi w samym łożysku. Piasta koła auta Mini Cooper jest dość solidna, a biorąc pod uwagę standardowe użytkowanie tego typu auta, wytrzymuje dość długo. Piasta koła samochodu jest newralgicznym elementem zawieszenia, więc nie warto bagatelizować jakichkolwiek objawów uszkodzenia. Piasta koła tylnego, a także przedniego może wymagać wymiany co kilkanaście lat.
Tego typu elementy zawieszenia są dość trwałe, choć też ulegają samoistnemu niszczeniu się. Łożyska i piasty kół – objawy zużycia i wymiana są takie, że auto zaczyna z czasem pracować dużo głośniej.
Łożysko koła Mini Cooper powinno pracować bardzo cicho, więc jeśli na przestrzeni kilku lat użytkowania kultura pracy koła spada, to zazwyczaj oznaka, że których z elementów zawieszenia jest to wymiany. Może to być właśnie łożysko. Piasta koła w samochodzie również może zostać uszkodzona poprzez naturalny proces korodowania. Piasta koła Mini Cooper cena nie jest bardzo wysoka, więc w przypadku pojawienia się podobnych objawów lepiej od razu udać się do serwisu.
Sam układ zawieszenia jest dość skomplikowany. Jak wymienić piastę w Mini Cars jest więc istotnym pytaniem. Przede wszystkim najpierw trzeba rozmontować całe zawieszenie. Piasta z łożyskiem Mini Cars jest tak zamontowana, że bez użycia profesjonalnych narzędzi trudno będzie sobie poradzić.
Rodzaje piast samochodowych są różne, jednak wersje z łożyskiem są najbardziej powszechne, ze względu na wysoką trwałość i dobrą kulturę pracy. W warsztacie samochodowym wymiana piasty nie potrwa zbyt długo, bo jest to mimo wszystko prosta czynność serwisowa.
Zaopatrując się w części zamienne do auta, takie jak elementy zawieszenia, trzeba pamiętać, że muszą one być kompatybilne z konkretnym modelem. Kupując piasty i łożyska przez internet, warto szukać części na podstawie numeru VIN. Wtedy nie będzie ryzyka, ze kupi się niepasującą do danego modelu część.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.