Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ skrzyni biegów: | Automatyczna skrzynia, Ręczna transmisja |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 34 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 64 |
Cechy wykonania 8: | Ze zintegrowanym pierścieniem czujnika |
Liczba otworów montażowych: | 4 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 2021, 2050 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 15.88 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 59.98 |
Średnica [mm]: | 34.98 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 37 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 34 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 64 |
Szerokość [mm]: | 19 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 68 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Liczba otworów montażowych: | 5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 25,5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 137 |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 16.25 |
Szerokość [mm]: | 15.25 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość 1 [mm]: | 52 |
Wysokość [mm]: | 47 |
Średnica 1 [mm]: | 25 |
Średnica [mm]: | 20 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 39 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 39 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 39 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 74 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość 1 [mm]: | 16.7 |
Szerokość 2 [mm]: | 15,6 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 25 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 20 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: | 52 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: | 47 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wielkość tarczy koła [cal]: | 16 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 34 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 64 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [g]: | 610, 627 |
Informacje dodatkowe: | Z akcesoriami |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Wysokość [mm]: | 25 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 37 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 52 |
Konstrukcja łożyska: | Łożysko kulkowe skośne |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 37 |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Waga [kg]: | 0.6 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 64 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Łożysko koła |
Amerykanie produkują auta solidnie, jednak niektóre elementy zawieszenia i tak wymagają serwisu. Piasty Chevrolet wytrzymują wiele lat, jednak biorąc pod uwagę specyfikę tej części i tak czasem wymagają wymiany. Czym są piasty kół, jest podstawowym pytaniem, na które trzeba odpowiedzieć.
Są to elementy mocujące koło poprzez dociskanie tarczy. Nieodzowną częścią są też łożyska, które pozwalają kołu się kręcić. Ile wytrzymuje łożysko koła to istotne w tym kontekście. Jest to jednak trudne pytanie, gdyż każde auto jest nieco inaczej eksploatowane, więc biorąc pod uwagę różne czynniki, może to być skrajnie odmienny przebieg. Łożysko piasty objawy wyeksploatowania ma takie, że koło zaczyna pracować z niższą kulturą, czyli po prostu jest głośniejsze. To oznaka, że czas na serwis. Piasty Chevrolet kup teraz, gdyż to bardzo ważny element zawieszenia, więc nie warto czekać, aż całkiem ulegnie uszkodzeniu, tak samo, jak łożysko.
Piasta koła z łożyskiem Chevrolet jest obecna w każdym kole. Budowa piasty Chevrolet jest taka, że jest to część podobna do dużej tarczy, która poprzez łożysko dociska koło, mocując je do osi. Piasta koła samochodu Chevrolet mocowana jest na śruby. Piasta koła tylnego może dawać nieco odmienne oznaki zużycia ze względu na to, że nie zawsze auto ma napęd na tamto koło, więc będzie to nieco inaczej odczuwalne.
Piasta koła do samochodu Chevrolet wymieniana powinna być po obydwu stronach jednocześnie, gdyż zazwyczaj, jeśli jedna strona jest uszkodzona, druga za chwilę też będzie nadawać się do wymiany.
Mocowanie piasty koła jest na tyle solidne, że rozmontowanie starego zawieszenia może być kłopotliwe w domowych warunkach, jednak w warsztacie przy pomocy specjalistycznego sprzętu nie potrwa to długo. Piasta samochodowa Chevrolet często będzie też wymagała wymiany łożyska. Obsługa i naprawa piast kół Chevrolet przebiegnie najsprawniej, gdy zleci się to kompleksowo w warsztacie. Wcześniej można jednak zaopatrzyć się w niezbędne części.
Dobranie odpowiednich piast do Chevroleta jest możliwe dzięki wpisaniu numeru VIN auta. Jest to najłatwiejsza i najszybsza metoda na znalezienie kompatybilnych części do konkretnego modelu tej pochodzącej z Ameryki marki. Wpisując VIN, wyskoczą wszystkie części, które są kompatybilne z danym modelem.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.