Dopuszczenia: | MB 229.31, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.31, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, GM DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FORD WSS-M2C917-D, MB 229.31, MB 229.51, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | CASTROL 5W40, CASTROL EDGE 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SM |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-A, FORD WSS-M2C913-B, FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Magnatec |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A1, A5, B1, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-4 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.31, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Liczba suwów silnika na jeden cykl pracy: | 4T |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W40, CASTROL EDGE 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C948-B |
Klasa lepkości SAE: | 5W-20 |
Linia produktu: | Magnatec |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W20 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje API: | SN |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-5 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FIAT 9.55535-D2, MB 229.1, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Linia produktu: | Magnatec |
Nazwa produktu: | Castrol magnatec 10w-40 a3/b4 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 10W40 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Półsyntetyczny |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, MB 226.5, MB 229.5, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Magnatec |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-A, FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | CASTROL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC PROFESSIONAL |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A1, A5, B1, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-4 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C950-A |
Klasa lepkości SAE: | 0W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 0W30 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C2 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C920-A |
Klasa lepkości SAE: | 0W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | CASTROL 0W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE PROFESSIONAL |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A1, A5, B1, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-2 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C948-B |
Klasa lepkości SAE: | 5W-20 |
Linia produktu: | Magnatec |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | CASTROL 5W20 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC PROFESSIONAL |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 226.5, MB 229.31, MB 229.51, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Linia produktu: | Magnatec |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W40, CASTROL MAGNATEC 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4, C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 229.31, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Linia produktu: | Magnatec |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | CASTROL 5W40, CASTROL MAGNATEC 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.31, MB 229.51, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, GM DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, PORSCHE C30, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 503.01, VW 505.00, VW 505.01, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.31, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Edge |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | CASTROL 5W30, CASTROL EDGE 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | CASTROL EDGE |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C948-B |
Klasa lepkości SAE: | 5W-20 |
Linia produktu: | Magnatec |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | CASTROL 5W20 |
Seria olejowa: | CASTROL MAGNATEC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje API: | SN |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-5 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Olej silnikowy jest jednym z najważniejszych czynników smarujących, jaki występuje w aucie. Dlatego, w momencie, gdy konieczna jest jego wymiana, musisz wiedzieć, na cop zwrócić uwagę, aby wybrać produkt, który będzie spełniał wymagania jednostki napędowej, która znajduje się w Twoim aucie. Zastanawiasz się jaki olej do silnika Catrol wybrać? Musisz pamiętać o tym, że jest kilka parametrów, które muszą się pokrywać, jeśli planujesz też dolewanie oleju przed jego wymianą. Co więcej, najlepiej, jeśli chodzi o olej silnikowy, działa sprawdzenie w książce serwisowej pojazdu, który olej jest rekomendowany przez producenta. Wróćmy jednak do pilnowania parametrów. Olej do silnika Castrol dostępny jest w różnych wersjach: syntetycznej, półsyntetycznej i mineralnej. Musisz mieć na uwadze to, że zawsze należy mieszać olej syntetyczny z syntetycznym, półsyntetyczny z półsyntetycznym no i analogicznie mineralny z mineralnym. Ogromne znaczenie ma również klasa lepkości oleju. Jest to wartość, która określa, z jaką łatwością czynnik smarujący przepływa przez jednostkę napędową przy określonej temperaturze. Jeśli zastanawiasz się jaki olej Castrol wybrać, to na szczęście w naszej ofercie znajdziesz wyjątkowo szeroki wybór. W dodatku w bardzo konkurencyjnej cenie. Jak widzisz, dobór oleju Castrol to złożona sprawa. Również dlatego, że inny czynnik smarujący będzie pasował do nowoczesnych jednostek napędowych, inny do tych, które mają już zarówno swoje lata, jak i przejechane kilometry w dość dużej ilości.
Wybór rodzaju oleju silnikowego zależy przede wszystkim od wymagać silnika. W przypadku olejów Castrol do wyboru masz oleje mineralne, które są najsłabiej rafinowane, dzięki czemu ich koszt jest w zasadzie najmniejszy, jeśli chodzi o ogół propozycji. Bardzo często polecane w szczególności do pojazdów starszych i z dużym przebiegiem. Półsyntetyczny olej do silnika Castrol to mieszanka oleju mineralnego i syntetycznego. Jej podstawowym zadaniem jest zwiększenie osiągów środka smarnego. A jednocześnie zachowanie możliwie niskich kosztów. Oleje syntetyczne to najdroższe propozycje, z uwagi na wysoki stopień rafinacji. Gwarantują najlepszą ochronę, a także wydajność.
Oleje syntetyczne, jak już wspomnieliśmy, jeśli chodzi o jakość najlepsze rozwiązanie. Firma Castrol w swojej ofercie ma różne linie olejów syntetycznych, które kierowane są do określonych grup kierowców. I tak na przykład olej do silnika Castrol Edge to najbardziej wytrzymały olej silnikowy w ofercie tego producenta. Opracowany został przy wykorzystaniu płynnej technologii Fluid TITANIUM. Dedykowany jest szczególnie jednostkom napędowym nowoczesnym, umieszczanym w nowych samochodach. Castrol Magnetic Stop-Start to z kolei propozycja, w której skład wchodzą molekuły DUALOCK i wyjątkowo wydajne, oleje bazowe. To wszystko sprawia, że zużycie silnika może zmniejszyć się aż o 50%. Co więcej, przyczynia się też do oszczędności paliwa.
Jak wspomnieliśmy Castrol ma też w swojej ofercie oleje półsyntetyczne. Wśród nich jest seria Castrol Magnatec, który stworzony został z myślą o ochronie silnika. Podobnie jak Magnetic Stop-Start przyczynia się do zmniejszenia zużywania części w jednostce napędowej. Oprócz tego dostępne są jeszcze oleje Castrol GTX Ultraclean oraz Castrol GTX. Castrol GTX Ultraclean to olej silnikowy półsyntetyczny, który przyczynia się do wydłużenia żywotności jednostki napędowej. Na przykład poprzez zwiększenie czyszczenia silnika z różnego rodzaju zanieczyszczeń mechanicznych i nagaru. Catsrol GTX również usuwa nagromadzony w silniku szlam. Jednocześnie zwiększa ochronę przed osadzaniem się nowych warstw zabrudzeń. Takie rozwiązanie sprawia, że Castrol GTX przewyższa wymaganiami nawet najbardziej surowe badania zgodności z przemysłowymi standardami.
Do jakich marek samochodów będą pasowały oleje do silnika Castrol? Nie ma znaczenia, czy jeździsz marką Saab, Skoda, KIA, Opel, Mazda, Honda, Dacia, BMW czy Renault. Wybierz ten, który będzie najbardziej odpowiadał Twoim wymaganiom. Ciesz się bezawaryjną i prawidłową pracą jednostki napędowej. A tym samym zwiększonym komfortem i bezpieczeństwem podczas jazdy. Wysokiej jakości olej do silnika Castrol dostępny w konkurencyjnej cenie. Oprócz tego decydując się na zakupy w naszym sklepie, zyskujesz profesjonalną obsługę oraz szybką realizację zamówienia.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.