Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.1, VW 501.01, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 10W40 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION 700 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Półsyntetyczny |
Dopuszczenia: | MB 229.3, PSA B71 2300, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 10W40, MOTUL SYNERGIE |
Seria olejowa: | MOTUL 6100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Półsyntetyczny |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-GH2, FIAT 9.55535-S2, FIAT 9.55535-T2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 229.51, PORSCHE A40, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 5W40 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 226.51, RENAULT RN 0720 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Linia produktu: | Evolution full-tech |
Nazwa produktu: | Evolution full-tech fe 5w-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION FULL-TECH |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C3, C4 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-M2, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Linia produktu: | Evolution 900 |
Nazwa produktu: | Evolution 900 sxr 5w-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | ELF EVOLUTION 900 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SM, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 0W-30 |
Liczba suwów silnika na jeden cykl pracy: | 4T |
Pojemność [l]: | 5 |
Seria olejowa: | VAG LONG LIFE |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S1, FIAT 9.55535-S3, GM DEXOS 2, MB 229.52, OPEL OV0401547, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | C2, C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOBIL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOBIL SUPER 3000 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A1, A5, B1, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-A, FORD WSS-M2C913-B, FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL SPECIFIC |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.3, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | SHELL 10W40 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX HX6 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN, SN PLUS |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Dopuszczenia: | MB 229.3, PSA B71 2300, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 10W40, MOTUL SYNERGIE |
Seria olejowa: | MOTUL 6100 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Półsyntetyczny |
Dopuszczenia: | FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, MB 229.3, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | SHELL 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX HX8 |
Sezon: | Wszechsezonowe |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SM, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Silnik jest jednym z najważniejszych elementów konstrukcyjnych samochodu. Dlatego też dbanie o niego, jest jedną z fundamentalnych rzeczy, jeśli chodzi o żywotność pojazdu. Oznacza to, że regularna wymiana oleju silnikowego to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność. A który środek smarny wybrać, skoro na rynku dostępnych jest ich tak dużo? Przede wszystkim musisz dopasować Audi A6 C5 olej silnikowy i jego parametry do parametrów oleju, z którego korzystasz obecnie. Największe znaczenie ma klasa lepkości - w naszej ofercie dostaniesz olej silnikowy do Audi A6 C5 m.in.
Oprócz tego dostępne są oleje takich marek jak np. Valvoline. Elf, Liqui Moly, Orlen, Total, VAG oraz Shell pasujące do modeli aut produkowanych w latach 1994-2022.
Średnio przyjmuje się, że olej silnikowy powinien wymieniony być po przejechaniu 15-20 tys. kilometrów lub raz w roku - jeśli osiągnięcie tego progu przebiegu nie jest możliwe. Dlaczego w Audi A6 C5 olej silnikowy jest do wymiany, jeśli np. przejechałeś jedynie 10 tys. kilometrów w ciągu roku? A no dlatego, że wraz z upływem czasu, olej traci swoje właściwości. Jeśli więc nie chcesz narażać się na większe koszty, skorzystaj z oferty naszego sklepu. Kup Audi A6 C5 olej silnikowy i zadbaj o jednostkę napędową w swoim aucie. Odwiedź się nasz sklep motoryzacyjny 2407.pl
Oto jak możesz to zrobić krok po kroku:
Postępując zgodnie z instrukcjami na 2407.PL przy zamawianiu z kategorii “Oleje silnikowe samochodowe” dla Audi A6, bądź ostrożny przy wprowadzaniu danych.
Oferujemy kilka opcji odbioru zamówienia:
Wybór części samochodowych na 2407.PL jest prosty i wygodny. Cenimy Twój czas i gwarantujemy wysoką jakość części i towarów motoryzacyjnych. Przekonaj się sam!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.