Długość [mm]: | 241 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 45 |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Zacisk: | 30 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 9 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 9 |
Średnica otworu [mm]: | 9 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2 kw, 2,0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Długość 1 [mm]: | 200 |
Długość 2 [mm]: | 5 |
Długość 3 [mm]: | 17 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,5, 2.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | 30,m8 b+, 50,m6, Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Długość [mm]: | 241 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 9 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 9 |
Średnica otworu [mm]: | 9 |
Długość 1 [mm]: | 200 |
Długość 2 [mm]: | 5 |
Długość 3 [mm]: | 17 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,5, 2.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | 30,m8 b+, 50,m6, Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Długość [mm]: | 240 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | PLUG14 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Jakość: | Oe |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 9 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 9 |
Średnica otworu [mm]: | 9 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,5 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | PLUG14 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 12 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,9 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 12 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,9 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 66 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,6, 1.6 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 9 |
Średnica otworu 3 [mm]: | 9 |
Średnica otworu [mm]: | 9 |
Ilość otworów: | 3 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,5 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Zacisk: | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Długość 1 [mm]: | 200 |
Długość 2 [mm]: | 5 |
Długość 3 [mm]: | 17 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,5, 2.5 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | 30,m8 b+, 50,m6, Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 69 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 12 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,9 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | Pin "30" M8 B+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Wybierając produkt w kategorii „Rozrusznik samochodowy” dla Twojego BMW F31 Touring van (Seria 3), weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Rozrusznik dla Twojego BMW F31 Touring van (Seria 3) od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Rozrusznik silnika" dla BMW F31 Touring van (Seria 3):
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Rozrusznik” w przedziale cenowym od 601 do 1303 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.