Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 89.8 |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Wysokość [mm]: | 42,2 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 89.8 |
Grubość [mm]: | 9.5 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 24730, 24731, 24732 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 89,8 |
Typ czujnika zużycia: | Elektryczny |
Wysokość [mm]: | 42,2, 42.2 |
Długość [mm]: | 94.6 |
Grubość [mm]: | 7.6 mm |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 42, 42.1 |
Długość [mm]: | 35.8 |
Grubość [mm]: | 7 mm |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 49, 49.1 |
Długość [mm]: | 97.1 |
Grubość [mm]: | 9 mm |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 41, 41.2 |
Długość [mm]: | 97.1 |
Grubość [mm]: | 9 mm |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 41, 41.2 |
Długość [mm]: | 117.5 |
Grubość [mm]: | 8.6 mm |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 41, 41.3 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 78.7 |
Grubość 1 [mm]: | 13 |
Grubość [mm]: | 13 mm |
Numer WVA: | 20780 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Sumitomo |
Wysokość 1 [mm]: | 64 |
Wysokość [mm]: | 63.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość 1 [mm]: | 13.5 |
Grubość [mm]: | 13.5 mm |
Numer WVA: | 20780 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 78.5 |
Układ hamulcowy: | Sumitomo |
Wysokość [mm]: | 63.3 |
Długość [mm]: | 35.8 |
Grubość [mm]: | 7 mm |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 49, 49.1 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 78,3 |
Wysokość [mm]: | 57 |
Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 10 |
Długość [mm]: | 79 |
Grubość 1 [mm]: | 13.4 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 64 |
Waga [kg]: | 0.83 |
Długość [mm]: | 78.7 |
Grubość [mm]: | 13 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20780 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy, Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość [mm]: | 63,9, 63.9 |
Grubość [mm]: | 13,5 |
Numer WVA: | 20780 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 78,70 |
Wysokość [mm]: | 63,30 |
Czujnik zużycia: | Bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 13.4 |
Numer WVA: | 20780 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Układ hamulcowy: | Akebono |
Waga [kg]: | 0,9, 1.04 |
Wysokość 1 [mm]: | 63.9 |
Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy |
Szerokość [mm]: | 89,6 |
Wysokość [mm]: | 41,4 |
Długość [mm]: | 90 |
Grubość [mm]: | 10 mm |
Numer WVA: | 24734 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość [mm]: | 42 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 89.8 |
Grubość [mm]: | 9.5 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 23508, 24734, Psx272502 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ czujnika zużycia: | Elektryczny |
Waga [kg]: | 0.569 |
Wysokość [mm]: | 42,2, 42.2 |
Piaggio to włoski koncern zajmujący się produkcją motocykli, skuterów, samochodów, a nawet samolotów. Jego siedziba mieści się w mieście Pontedera. Firma ta jest jednym z największych producentów motocykli na świecie. Plasuje się tuż obok japońskich koncernów. Dlatego, jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem jednego z motocykli Piaggio doskonale, że udało Ci się do nas trafić. Szeroka gama produktów znajdujących się w naszym sklepie internetowym obejmuje bowiem m.in. klocki hamulcowe do motorów Piaggio. Znajdziesz u nas zamienne części takich marek jak np. Ferodo, Protechnic, Trusting, Nippon pieces, Magneti marelli, Hella-Pagid, ABS czy Blue Print. Czym różnią się części zamienne od oryginalnych i czy są bezpieczne? Oczywiście, że są. Z czego to wynika? Części zamienne produkowane są przez tę samą fabrykę, która produkuje części oryginalne, różnica, jaka jest widoczna dla Ciebie - w wielkim skrócie mówiąc - to logo na opakowaniu oraz cena. Zapewniamy, że nie tracisz zupełnie nic, decydując się na jeden z naszych zamienników klocków hamulcowych do Piaggio model Beverly, Diesis, Robinson, Storm, Typhoon, Zip, Hexagon, Carnaby, MP3, FREE czy Skipper. Aby zapoznać się z całą ofertą modeli motocykli Piaggio, zapraszamy Cię do odwiedzenia naszej strony.
W ofercie naszego sklepu internetowego znajdziesz szeroki wybór klocków hamulcowych Piaggio. Jeśli masz wątpliwości, który produkt pasował będzie do modelu Twojego motocyklu, zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki lub filtrów. Wpisując numer VIN lub numer części masz pewność, że klocki hamulcowe były robione z myślą o Twoim pojeździe. Filtry również w znacznym stopniu ułatwiają wybór odpowiedniej części. Podaj rocznik, model pojazdu, typ modelu oraz ewentualne modyfikacje, które również mogły mieć wpływ na zastosowanie konkretnej części. W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy Cię do kontaktu. Profesjonalna obsługa z pewnością rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości i odpowie na pytania.
Szybkie osiągi motocykla sprawiają, że tym ważniejszy jest sprawny układ hamulcowy. Odpowiedniej jakości klocki hamulcowe to jeden z najważniejszych elementów tego układu. Wykonane z trwałych materiałów niewielkie elementy składają się z płytki nośnej i materiału ciernego. To właśnie ten drugi element konstrukcji odgrywa najważniejszą rolę. Im twardszy jest materiał cierny, tym lepsza skuteczność hamowania. Z racji tego, że klocki hamulcowe są tak istotnym elementem układu hamulcowego, warto regularnie poddawać je kontroli a w przypadku konieczności również wymianie. Ciężko jest niestety stwierdzić, jak często powinno się to robić. Zależy to bowiem przede wszystkim od ich jakości, stylu jazdy oraz częstotliwości hamowania. Trudne warunki pracy - temperatura dochodząca nawet do 500°C podczas tarcia - sprawiają, że klocki mogą zużywać się dość szybko i po tysiącach przejechanych kilometrów nie spełniać już swojej roli. Jednym ze sposobów sprawdzenia, czy komplet, który posiadasz w swoim motocyklu, wymaga wymiany, polega na sprawdzeniu grubości warstwy ciernej. Umożliwia to rowek umieszczony w okładzinie. Jeśli jest ona mniejsza niż 3 mm, nadszedł czas na wymianę. Z którą nie warto zwlekać z uwagi na to, że uszkodzone klocki hamulcowe mogą doprowadzić do uszkodzenia tarczy hamulcowej.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.