Długość [mm]: | 247.5 |
Grubość [mm]: | 30 mm |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Knorr |
Wysokość [mm]: | 109,5, 109.5 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 18.8 |
Grubość [mm]: | 18,8 |
Szerokość [mm]: | 137 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość 1 [mm]: | 52 |
Wysokość [mm]: | 52 |
Grubość [mm]: | 17.2 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 105 |
Układ hamulcowy: | Ap lockheed |
Wysokość [mm]: | 74,8, 74.8 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 104.9 |
Grubość [mm]: | 18 mm |
Numer WVA: | 20359 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 104,9 |
Wysokość [mm]: | 74,7, 74.7 |
Czujnik zużycia: | Bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 15 |
Numer WVA: | 21050 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Ac delco |
Waga [kg]: | 0.74, 1,2 |
Wysokość 1 [mm]: | 61 |
Numer WVA: | 20009 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 55.7 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy |
Szerokość [mm]: | 55,7 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Numer WVA: | 20010 |
Szerokość [mm]: | 55,7 |
Waga [kg]: | 0.585 |
Wysokość [mm]: | 53,4 |
Grubość [mm]: | 18 mm |
Numer WVA: | 20359, 20608, 5sp140 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 104,8, 104.8 |
Układ hamulcowy: | Ap lockheed |
Wysokość [mm]: | 74,7, 74.7 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 104,9 |
Waga [kg]: | 1.33 |
Wysokość [mm]: | 74,7 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 104,9, 104.9 |
Układ hamulcowy: | Ap lockheed |
Wysokość [mm]: | 74,7, 74.7 |
Długość [mm]: | 55.7 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20009, Pca000700 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate/teves |
Waga [kg]: | 0.605 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Długość [mm]: | 104.9 |
Grubość [mm]: | 18 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 104,9 |
Wysokość [mm]: | 74,7, 74.7 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 15, 15 mm |
Numer WVA: | 20009, 7057d124, 735d30, 7392d127, 755d21 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 55, 55,4, 55.4 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość [mm]: | 53, 53,3, 53.3 |
Czujnik zużycia: | Bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 18 |
Numer WVA: | 20359 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ap lockheed |
Waga [kg]: | 1.25, 1.44 |
Wysokość 1 [mm]: | 74.7 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy |
Szerokość [mm]: | 55,7 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 17.2 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 133,3 |
Układ hamulcowy: | Sumitomo |
Wysokość 1 [mm]: | 53 |
Długość [mm]: | 61.9 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość [mm]: | 61 |
Grubość [mm]: | 18 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 104,8 |
Układ hamulcowy: | Ap lockheed |
Wysokość [mm]: | 74,7 |
DAF to holenderski producent samochodów ciężarowych. W ofercie naszego sklepu znajdziesz klocki hamulcowe do takich modeli jak m.in. 33, 44, 46 oraz 66. Dostępne są zarówno części oryginalne, jak i zamienniki. Wybór zależy wyłącznie od Ciebie. Pamiętaj jednak, że dokonując zakupu zamiennika, nie tracisz nic na jakości. Jest to bowiem produkt, który pochodzi z fabryki, która dostarcza te same części do koncernów samochodowych. Wynika z tego, że decydując się na zamiennik, możesz zaoszczędzić. Warto w tym miejscu podkreślić jednak, że w autoryzowanych serwisach wykorzystywane są tylko i wyłącznie części oryginalne. Na naszej stronie internetowej znajdziesz klocki hamulcowe takich marek jak np. Daf, FRAS-LE, Fte, Woking, Remsa oraz Metelli. Wszystkie jednak charakteryzują się doskonałą jakością oraz trwałością. Pamiętaj, że wyjątkowo ważne podczas zakupu części, w tym klocków hamulcowych jest odpowiednie dopasowanie części do modelu auta. Pomoże Ci w tym wyszukiwarka, która znajduje się na naszej stronie. Podając rok produkcji, model samochodu, typ modelu oraz ewentualne modyfikacje, jakie były przeprowadzone w aucie, znacznie zwiększasz szansę na znalezienie prawidłowej części. W razie wątpliwości zapraszamy Cię do kontaktu z konsultantami. Profesjonalne podejście oraz szybka wysyłka to coś, co oferujemy oprócz wysokiej jakości produktu.
Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych elementów układu hamulcowego. Ich konstrukcja składa się z płytki nośnej wykonanej najczęściej z tłoczonej, dobrze rozciągliwej stali zabezpieczonej powłoką lakieru proszkowego. Chroni ona przed korozją oraz innymi agresywnymi związkami chemicznymi, z którymi klocki hamulcowe mogłyby mieć kontakt. Kolejnym elementem, składającym się na ich budowę jest materiał cierny, który to ma największe znaczenie w skuteczności hamowania. Dodatkową warstwę może tworzyć warstwa podkładowa o grubości 3 mm. Jej zadaniem jest absorbowanie drgań oraz obniżenie temperatury zacisku, która dochodzi nawet do 500oC. Z uwagi na trudne warunki pracy klocki hamulcowe powinny charakteryzować się doskonałą jakością. Montowane są one w specjalnym zacisku i odpowiadają za proces hamowania. Naciśnięcie pedału hamulca sprawia, że płyn hamulcowy dostaje się do tłoczków zacisku. Sprawia to, że wewnętrzny klocek dociskany jest do tarczy hamulcowej. Powoduje to również odsunięcie zacisku na sworzniach umieszczonych w jarzmie, co z kolei prowadzi do dociśnięcia drugiego klocka do tarczy. Po tym zabiegu siła hamowania rozkładana jest równomiernie pomiędzy dwa klocki - wewnętrzny i zewnętrzny. Utrzymuje się to do momentu odpuszczenia pedału hamulca.
Jako jeden z głównych elementów układu hamulcowego klocki należy wymieniać mniej więcej co 20-40 tys. przejechanych kilometrów. Skąd ta rozbieżność? Przede wszystkim stąd, że ścieralność materiału ciernego zależy od jego jakości. Jednak nie tylko. Wpływ na to ma również styl jazdy oraz częstotliwość hamowania. To właśnie dlatego warto regularnie kontrolować ich stan. Pamiętaj również, że długie zwlekanie z wymianą zużytych już klocków hamulcowych może doprowadzić do uszkodzenia tarczy hamulcowej. Nie narażaj się więc na dodatkowe koszty i skorzystaj z naszej oferty.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.