Długość opakowania [cm]: | 35.4 |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość opakowania [cm]: | 7.5 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 0.866, 0.99 |
Wysokość opakowania [cm]: | 5.8 |
Długość opakowania [cm]: | 32.3 |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość opakowania [cm]: | 6 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 0.592, 0.625 |
Wysokość opakowania [cm]: | 5.5 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 4.275 |
Cechy wykonania 8: | C spływu zawias / ramię obrotowe |
Długość [mm]: | 345 |
Materiał produkcji: | Aluminium |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 4.06 |
Wielkość stożka [mm]: | 20 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Materiał części jezdnej: | Aluminium |
Położenie na osi: | Od dołu |
Sparowane numery artykułów: | 41479 |
Stojak: | Korbowód |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ kierownicy: | Ramię |
Wielkość stożka [mm]: | 20 |
Długość opakowania [cm]: | 38 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Niezbędna ilość 2: | 5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość opakowania [cm]: | 28 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 4.265, 4.275 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.5 |
Długość opakowania [cm]: | 38 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Niezbędna ilość 2: | 5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość opakowania [cm]: | 28 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 4.26, 4.27 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.5 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.