Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba żeber: | 6 |
Napięcie [V]: | 14 |
Pozycja / stopnie: | 0 |
Typ układu chłodzenia: | Chłodzony powietrzem |
prąd ładowania z generatora (A): | 120 a |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 57 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba żeber: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | Com |
Zacisk: | B+ m8 |
prąd ładowania z generatora (A): | 150 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 55 |
Długość 1 [mm]: | 52 |
Długość 2 [mm]: | 38 |
Długość 3 [mm]: | 39 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba żeber: | 6 |
Model sieci pokładowej: | Dla pojazdów z 12v prądu głównego |
Napięcie [V]: | 14 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 0213, Com/lin plug 213 |
Zacisk: | COM/LIN, M8 b+ |
prąd ładowania z generatora (A): | 150, 150 a |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 55 |
Średnica otworu 1 [mm]: | 10 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym regulatorem |
Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba żeber: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
prąd ładowania z generatora (A): | 150 a |
Długość 1 [mm]: | 52 |
Długość 2 [mm]: | 38 |
Długość 3 [mm]: | 39 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba żeber: | 6 |
Model sieci pokładowej: | Dla pojazdów z 12v prądu głównego |
Napięcie [V]: | 14 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 0213, Com/lin plug 213 |
Zacisk: | COM/LIN, M8 b+ |
prąd ładowania z generatora (A): | 150, 150 a |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 55 |
Średnica otworu 1 [mm]: | 10 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Napięcie [V]: | 14 |
Waga [kg]: | 6.6 |
prąd ładowania z generatora (A): | 130 |
Lokalizacja w aucie: | Generator |
Napięcie [V]: | 12 |
Natężenie prądu [A]: | 150 |
Waga [kg]: | 5,9 |
prąd ładowania z generatora (A): | 150 |
Długość 1 [mm]: | 52 |
Długość 2 [mm]: | 38 |
Długość 3 [mm]: | 39 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba żeber: | 6 |
Model sieci pokładowej: | Dla pojazdów z 12v prądu głównego |
Napięcie [V]: | 14 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | Com/lin plug 213 |
Zacisk: | M8 b+ |
prąd ładowania z generatora (A): | 150 a |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 55 |
Średnica otworu 1 [mm]: | 10 |
Długość 1 [mm]: | 52 |
Długość 2 [mm]: | 38 |
Długość 3 [mm]: | 39 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba żeber: | 6 |
Model sieci pokładowej: | Dla pojazdów z 12v prądu głównego |
Napięcie [V]: | 14 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 0213, Com/lin plug 213 |
Zacisk: | COM/LIN, M8 b+ |
prąd ładowania z generatora (A): | 150, 150 a |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 55 |
Średnica otworu 1 [mm]: | 10 |
Informacje dodatkowe: | Ze zintegrowanym regulatorem |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Koło cięgnowe pasowe: | Z kołem pasowym, z wielorowkowym kołem pasowym |
Liczba żeber: | 5 |
Napięcie [V]: | 14 |
Pozycja / stopnie: | L 52, L 30 |
Połączenie/zacisk: | Bez połączenia z tachometru |
Typ mocowania: | Mocowanie czteropunktowe |
Waga [kg]: | 6.562 |
prąd ładowania z generatora (A): | 120, 120 a |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 58, 69 |
Koło cięgnowe pasowe: | Wielu z kołem pasowym |
Liczba żeber: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
prąd ładowania z generatora (A): | 150 |
Koło cięgnowe pasowe: | Z główki pasowe |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba żeber: | 6 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | CPA0055 |
prąd ładowania z generatora (A): | 90 |
Średnica koła cięgnowego [mm]: | 58 |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.