Długość [mm]: | 353 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 95 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 95Ah 850A, Varta 12V, Varta 95 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 850 |
Seria: | Varta Silver Dynamic AGM |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 45 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 400 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 52 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 52Ah 470A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 470 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 394 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 105 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 860 do 1080A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 950 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 56 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 480 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 74 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 74Ah, 74Ah 680A, Bosch 12V, Bosch 74Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 680 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 315 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 85 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 85Ah 800A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 800 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 315 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 80 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 80Ah 740A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 740 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, 70Ah 760A, 70Ah AGM, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 760 |
Seria: | Bosch AGM, Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 242 |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 62 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 62Ah 540A, Exide 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Exide Excell |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, 70Ah 760A, 70Ah AGM, Varta 12V, Varta 70 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 760 |
Seria: | Varta Silver Dynamic AGM |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 44 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Exide 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 420 |
Seria: | Exide Excell |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 54 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 530 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 640 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 353 |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 95 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 95Ah 850A, Exide 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 850 |
Seria: | Exide Start-stop AGM |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 41 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 360 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 72 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 72Ah 680A |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 680 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Varta 12V, Varta 60 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Varta Blue Dynamic |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Wielu z nas przy wyborze auta, kieruje się niemiecką precyzją oraz wyjątkową dbałością o każdy szczegół. To właśnie z tego względu marka Volswagen w Polsce cieszy się tak dużą popularnością. Jednak, tak jak w innych samochodach, należy pamiętać o regularnej wymianie poszczególnych części oraz podzespołów. Jeżeli obecny akumulator zaczyna odmawiać posłuszeństwa, to należy zdecydować się na zakup nowego.
Akumulator Volkswagen w naszym sklepie oferowany jest przez renomowanych, a także sprawdzonych producentów. Wyróżnia się on nowoczesną technologią, jak i również wyjątkowo długą żywotnością. Podłączenie akumulatora powinno zawsze przebiegać w taki sam sposób. To oznacza, że zachowanie odpowiedniej kolejności podłączenia biegunów jest niezwykle ważne oraz staje się podstawą dla naszego bezpieczeństwa. Jeżeli jednak nie wiedzą Państwo dokładnie, jak podłączyć akumulator, to zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie, aby oddać swoje auto z nowym akumulatorem do mechanika.
Podłączenie akumulatora zawsze zaczynamy od dodatniego bieguna. Nigdy nie powinniśmy robić odwrotnie. Dodatkowo należy pamiętać o tym, że akumulator Volkswagen przed podłączeniem, powinien mieć koniecznie wyczyszczone oraz wysuszone klemy.
Wtedy na pewno unikną Państwo nieprzyjemnych sytuacji, takich jak przepięcie, czy też zgrzanie karoserii. Nieprawidłowe podłączenie akumulatora lub jego nieodpowiednie ładowanie może doprowadzić w ostateczności do pożaru.
Często właściciele samochodów, zastanawiają się nad tym, jak wymienić akumulator Volkswagen. W rzeczywistości to wszystko zależy od modelu samochodu. Jeżeli pojazd posiada funkcję strat&stop, lub też wyróżnia się zaawansowaną elektroniką, to pod żadnym pozorem nie powinniśmy wykonywać tego samodzielnie. W takich okolicznościach należy zdecydować się na udanie się z samochodem do mechanika.
Przy samodzielnej wymianie akumulatora, należy pamiętać o jego odpowiednim odłączeniu. Najpierw odłączamy ujemny biegun, a dopiero później dodatni. Kolejnym krokiem jest zdjęcie wszystkich mocowań. Przy wyjmowaniu akumulatora należy zachować szczególną ostrożność. Powinno się tę czynność wykonywać przede wszystkim w rękawicach oraz okularach ochronnych. Szczególnie w przypadku akumulatorów wypełnionych kwasem. Gdy już wyjmiemy akumulator, należy wyczyścić wszystkie zaciski.
Włożenie akumulatora odbywa się przy wykonywaniu odwrotnych czynności. Mianowicie akumulator podłączamy najpierw poprzez podłączenie dodatniego bieguna, a dopiero później ujemnego. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do tego, w jaki sposób należy wymienić akumulator, bądź też jaki model będzie odpowiedni do Państwa samochodu, to zapraszamy do kontaktu z naszymi doświadczonymi doradcami.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.