Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 45 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 400 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 52 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 52Ah 470A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 470 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 187 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 40 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 205 do 350A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 330 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 140 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 227 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 56 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 480 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 74 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 74Ah, 74Ah 680A, Bosch 12V, Bosch 74Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 680 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, 70Ah 760A, 70Ah AGM, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 760 |
Seria: | Bosch AGM, Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 242 |
Gwarancja: | 12 miesięcy |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 62 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 62Ah 540A, Exide 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Exide Excell |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, 70Ah 760A, 70Ah AGM, Varta 12V, Varta 70 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 760 |
Seria: | Varta Silver Dynamic AGM |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Jest |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 640 |
Seria: | Bosch S3 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 54 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 530 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 232 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 173 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 225 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 72 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 72Ah 680A |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 680 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A, Varta 12V, Varta 60 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Seria: | Varta Blue Dynamic |
Stopień zdolności do obsługi: | Bezobsługowy |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 63 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 610 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 77 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 77Ah 780A, Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 780 |
Seria: | Bosch S5 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 50 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | Centra 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 450 |
Seria: | Centra Plus |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 238 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 45 |
Polaryzacja: | Plus lewo (L+) |
Popularne: | Bosch 12V |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 205 do 350A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 330 |
Seria: | Bosch S4 |
Szerokość [mm]: | 129 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 227 |
Długość [mm]: | 261 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 70 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 70Ah, Varta 12V, Varta 70 Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 630 |
Seria: | Varta Blue Dynamic |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 220 |
Honda jest marką, która cieszy się naprawdę bardzo dużym uznaniem. Nic dziwnego, każdy doskonale wie, że japońska marka wyróżnia się perfekcjonizmem, a także niesamowitą estetyką. Jeżeli chcą zakupić Państwo akumulator Honda, to zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Wyjątkową jakością wyróżniają się akumulatory żelowe ytz14s. Bezpieczniejsza technologia zapobiega wylewaniu się kwasu.
Chcąc się dowiedzieć, jak naładować akumulator w samochodzie, tak naprawdę trzeba kierować się prostą zasadą. Możemy wykonać ładowanie prostownikiem lub w przypadku bardziej awaryjnych sytuacji, poleca się ładowanie baterii przy pomocy kabli rozruchowych. Oczywiście należy wszystkie czynności wykonywać przy zgaszonym silniku.
Objawy słabego akumulatora możemy dostrzec przy każdym uruchamianiu silnika. Wtedy zauważymy, że silnik odpala zdecydowanie wolniej, a nawet przy bardzo niskich temperaturach może zdarzyć się, że silnik wcale nie będzie chciał odpalić. Akumulator w samochodzie, który wymaga wymiany nie powinien być dalej eksploatowany. Dlatego wyjmowanie akumulatora powinno występować zaraz po zobaczeniu pierwszych objawów. Inaczej możemy mieć do czynienia z dość nieprzyjemną sytuacją.
Już wiemy, kiedy wymienić akumulator. Ale jeżeli tylko jednorazowo odmówił nam posłuszeństwa, to najlepiej jest zaplanować ładowanie akumulatora w aucie. Oczywiście ładowanie akumulatora powinno być przeprowadzone zgodnie z zasadami bezpieczeństwa Należy pamiętać o kolejności podłączania oraz odłączania biegunów. Wtedy przynajmniej nie będzie jakichkolwiek wątpliwości co do tego, że rzeczywiście wszystkie czynności zostaną wykonane bezpiecznie..
Słaby akumulator poznamy po problemach z uruchomieniem silnika. Jak wiadomo, akumulatory starszego typu wyróżniają się zdecydowanie mniejszą wydajnością oraz krótszą żywotnością. Na szczęście montując nowoczesny akumulator Honda możemy bardzo szybko uniknąć takich problemów w przyszłości. W związku z tym, gdy tylko zobaczą Państwo jakiekolwiek kłopoty związane z odpalaniem silnika, to warto zastanowić się nad zakupem nowego akumulatora.
Trzeba mieć na uwadze, że nowy akumulator do Honda wymagać będzie precyzyjnego zamontowania. Jeżeli z różnych powodów technicznych nie możemy tego dokonać samodzielnie, to z pewnością najlepszym rozwiązaniem będzie wybranie się do mechanika. Jest to bardzo ważne, szczególnie jeżeli zależy nam na bezpieczeństwu elektroniki w samochodzie.
Nowy akumulator w hondzie powinien być założony w momencie, gdy tylko zauważymy zużycie starego akumulatora. Okazuje się, że często czekamy zbyt długo na taką wymianę. W takich okolicznościach możemy doprowadzić do nieprzyjemnej sytuacji w czasie podróży, kiedy nam obecny akumulator po prostu odmówi posłuszeństwa. Wtedy już na pewno trzeba się liczyć z przymusowym postojem, który może potrwać nawet kilka dni. Zatem zdecydowanie lepiej jest zadbać o to już znacznie wcześniej.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.