Długość [mm]: | 342 |
Grubość 1 [mm]: | 12.5 |
Grubość pręta [mm]: | 12,50 |
Ilość zwojów: | 4.4 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 250 |
Ilość zwojów: | 6.5 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Mini blok |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Za zawieszeniem sportowym |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 1065 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1250 |
Rodzaj dopuszczenia: | Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 950 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 880 |
Rodzaj dopuszczenia: | Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 890 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1070 |
Rodzaj dopuszczenia: | O całkowitej rozdzielczości pracy (abe) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1000 |
Rodzaj dopuszczenia: | Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Zespół jezdny: | Dla wszystkich systemów amortyzacji seryjnych |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 790 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 860 |
Rodzaj dopuszczenia: | Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 970 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1300 |
Rodzaj dopuszczenia: | O całkowitej rozdzielczości pracy (abe) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 1060 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1300 |
Rodzaj dopuszczenia: | O całkowitej rozdzielczości pracy (abe) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Rodzaj dopuszczenia: | Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Długość [mm]: | 410 |
Grubość 1 [mm]: | 12 |
Grubość pręta [mm]: | 12 |
Ilość zwojów: | 5.5 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | O średnicy niestabilnej |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 406 |
Grubość 1 [mm]: | 12 |
Grubość pręta [mm]: | 12 |
Ilość zwojów: | 5.5 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 418 |
Grubość 1 [mm]: | 12.25 |
Grubość pręta [mm]: | 12,25 |
Ilość zwojów: | 5.6 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 415 |
Grubość 1 [mm]: | 12.75 |
Grubość pręta [mm]: | 12,75 |
Ilość zwojów: | 5.6 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 314 |
Ilość zwojów: | 6.8 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 375 |
Grubość 1 [mm]: | 11.5 |
Grubość pręta [mm]: | 11,50 |
Ilość zwojów: | 5.8 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 340 |
Grubość 1 [mm]: | 11.75 |
Grubość pręta [mm]: | 11,75 |
Ilość zwojów: | 4.6 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 334 |
Grubość 1 [mm]: | 12 |
Grubość pręta [mm]: | 12 |
Ilość zwojów: | 4.6 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa, Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 345 |
Grubość 1 [mm]: | 11 |
Grubość pręta [mm]: | 11 |
Ilość zwojów: | 7.2 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Długość [mm]: | 315 |
Grubość 1 [mm]: | 10.25 |
Grubość pręta [mm]: | 10,25 |
Ilość zwojów: | 8.3 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Śruba |
Typ wyrobu: | Resorach |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów ze standardowym podwoziem |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.