Długość [mm]: | 361 |
Grubość pręta [mm]: | 13 |
Kolor 2: | Biały |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.15 |
Wielokrotny: | 4 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 361,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 162 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj dopuszczenia: | Warunki zobaczyć certyfikaty |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów bez elektronicznej kontroli zawieszenia, Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Długość [mm]: | 238 |
Ilość zwojów: | 5.5 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Ograniczenie producenta: | Eibach |
Zespół jezdny: | Za zawieszeniem sportowym |
Długość [mm]: | 362 |
Grubość pręta [mm]: | 13 |
Kluczowa literatura: | M3 |
Kolor 2: | Biały |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.15 |
Wielokrotny: | 2, 3 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 362,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 162 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj dopuszczenia: | Warunki zobaczyć certyfikaty |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Układ amortyzatora: | Zamontowany / pereustanavliemy, Zmodyfikowana elastyczność regulowana mechanicznie |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów bez elektronicznej kontroli zawieszenia, Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Długość [mm]: | 278 |
Ilość zwojów: | 4 |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Ograniczenie producenta: | Eibach |
Zespół jezdny: | Za zawieszeniem sportowym |
Długość [mm]: | 362 |
Grubość pręta [mm]: | 12,50 |
Kluczowa literatura: | M1 |
Kolor 2: | Biały |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.05 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 362,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 161 |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 1100 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 945 |
Rodzaj dopuszczenia: | Z zawarcia unii tüv (tüv) |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Zespół jezdny: | Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Długość [mm]: | 362 |
Grubość pręta [mm]: | 12,50 |
Kluczowa literatura: | M1 |
Kolor 2: | Biały |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.05 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 362,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 161 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Obciążenie osiowe mostu przedniego do [kg]: | 1250 |
Obciążenie osiowe mostu tylnego do [kg]: | 1150 |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Układ amortyzatora: | Pojedyncze tube upside down, Zmienna sprężystość, Zmienna wysokość |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów bez regulacji wysokości jazdy |
Zespół jezdny: | Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Długość [mm]: | 361 |
Grubość pręta [mm]: | 13 |
Kolor 2: | Biały |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.15 |
Wielokrotny: | 4 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 361,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 162 |
Długość [mm]: | 362 |
Grubość pręta [mm]: | 13 |
Kluczowa literatura: | M3 |
Kolor 2: | Biały |
Kształt sprężyny: | Sprężyna śrubowa konsekwentnego średnicy drutu |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ części jezdnej: | Standard |
Typ sprężyny: | Przy stałej średnicy |
Typ wyrobu: | Resorach |
Waga [kg]: | 2.15 |
Wielokrotny: | 2, 3 |
Wysokość sprężyny [mm]: | 362,00 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 162 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj dopuszczenia: | Warunki zobaczyć certyfikaty |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Układ amortyzatora: | Zamontowany / pereustanavliemy, Zmodyfikowana elastyczność regulowana mechanicznie |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów bez elektronicznej kontroli zawieszenia, Zawiesinę (wysokość regulowana) |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Typ wyrobu: | Kt podwozia pojazdu |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.