Używasz wersji przeglądarki, która nie obsługuje wielu nowoczesnych technologii, więc niektóre strony są wyświetlane nieprawidłowo. Więcej informacji

Części zamienne do samochodów SKF 

Części silnika, rozrząd SKF Układ rozrządu, paski napędowe, rolki i napinacze, łańcuchy, tłoki, pierścienie, panewki, łożyska, wsporniki, głowice, bloki, uszczelki, koła zamachowe, koła pasowe i kliny, osłony, mechanizm korbowodu, miski, układ smarowania, chemia do silnika SKF
Klocki, szczęki i tarcze hamulcowe SKF Klocki, szczęki i tarcze hamulcowe SKF
Układ napędowy SKF Przegub cardana, wały napędowe, mosty, wariatory i paski, mechanizmy różnicowe, widełki i wałki zmiany biegów, części automatycznej skrzyni biegów, przeguby, półosie, osłony, filtry skrzyni, podpory, krzyżaki wału SKF
Układ hamulcowy SKF Hamulce, zaciski, jarzma, zbiorniczki, dźwignie , ABS , tarcze, klocki i okładziny, linki, przewody hamulcowe, pompy, cylinderki i tłoczki hamulcowe SKF
Części do obsługi podstawowej SKF Filtry, płyny, żarówki, świece, paski, układy hamulcowe, rolki, wycieraczki SKF
Elementy zawieszenia SKF Amortyzatory, MacPherson, poduszki i łożyska, silentblocki, sworznie, zawieszenie pneumatyczne, łożyska piasty, sprężyny, osłony i odboje, dźwignie, resory, stabilizatory i gumy SKF
Chłodzenie silnika SKF Zbiorniczki wyrównawcze, korki, wentylatory, chłodnice, sprzęgła napędu, pompy wody, węże i przewody, nagrzewnice, termostaty i obudowy SKF
Układ kierowniczy SKF Kolumny, osłony, zespoły ślimakowe, drążki, końcówki, zbiorniczki, listwy, wspomaganie, siłowniki, płyny, rury i węże SKF
Systemy ogrzewania i klimatyzacji SKF Parowniki, osuszacze,siłowniki, sprężarki, wentylatory, przewody, sprzęgła, WEBASTO, nagrzewnice, chłodnice, chemia do klimatyzacji SKF
Elementy mocujące uniwersalne SKF Śruby, nakrętki, wkręty, podkładki, kołnierze, spinki, opaski zaciskowe, zawleczki, zegery SKF
Alternatory, rozruszniki i ich elementy SKF Alternatory, podzespoły prądnicy, stojany alternatorów, zestawy naprawcze, wirniki prądnic, regulatory, kable, rozruszniki, bendixy rozrusznika, stojany rozrusznika, wirniki rozrusznika, szczotki grafitowe, sprzęgła, mostki diodowe i potencjometry SKF


Asortyment produktów SKF

  • Łożyska piasty SKF
  • Łożyska SKF drugiej generacji
  • Łożyska SKF X-Tracker
  • Łożyska piasty tarczy hamulcowej SKF
  • Części układu rozrządu SKF
  • Zestawy łańcuchów rozrządu SKF
  • Zestawy paska rozrządu (w tym zestawy pompy wodnej) SKF
  • Paski rozrządu SKF
  • Napinacze i rolki SKF
  • Pasy wielorowkowe SKF
  • Koła pasowe alternatora SKF
  • Koła pasowe wału korbowego SKF
  • Pompy wodne SKF
  • Łożyska oporowe sprzęgła SKF
  • Łożyska skrzyni biegów SKF .
  • Wały napędowe SKF
  • Przeguby CV SKF
  • Ochraniacze przegubowe SKF
  • Przeguby kulowe SKF
  • Wahacze SKF
  • Łączniki stabilizatora SKF
  • Silentblocki SKF
  • Górne mocowania amortyzatorów SKF
  • Łożyska podporowe amortyzatorów SKF
  • Zestawy serwisowe amortyzatorów SKF
  • Zestawy tylnych wahaczy
  • Końcówki drążków kierowniczych SKF
  • Drążki kierownicze SKF
  • Ściągacze SKF
  • Smary SKF

Łożyska piasty SKF

 

SKF dostarcza łożyska kół do większości światowych producentów oryginalnych samochodów i jest obecnie używany przez ponad 90 milionów pojazdów. Asortyment obejmuje 98% europejskiej floty pojazdów. Wśród nich są części z pierścieniem ABS i czujnikami dla maksymalnego bezpieczeństwa hamowania.

Producent gwarantuje szczelność łożysk przez cały okres użytkowania, dzięki wysoce efektywnemu smarowaniu. Zawsze dołączone są również wszystkie nakrętki, śruby lub wkręty wymagane do naprawy.

SKF dzieli swój asortyment 1000 łożysk na trzy generacje. Pamiętaj jednak, że nie jest to kwestia alternatywy przy wyborze rodzaju łożyska - łożysko do twojego samochodu może być tylko takie, jak zostało zaprojektowane i zainstalowane na przenośniku producenta. Ale dzięki gradacji łożysk SKF możesz być pewien ich profesjonalizmu i prześledzić historię rozwoju tej jednostki.

Łożyska pierwszej generacji SKF

 

Są to części, które zostały opracowane w późnych latach 60-tych. Ale nawet dzisiaj łożyska tego typu są stosowane w samochodach Renault Laguna, Honda Accord, BMW X3, Citroen C3 i Peugeot 207.

Łożyska kulkowe skośne dwurzędowe: zapewniają precyzyjne podparcie obciążenia dla płynnego toczenia. W ten sposób właściwe pierścienie i zestawy kulek zapewniają prawidłowy luz osiowy, co zapewnia optymalną wydajność i trwałość.

Opatentowane elementy poliamidowe wzmocnione włóknem szklanym wytrzymują wysokie obciążenia i temperatury pracy. Firma gwarantuje dokładność obróbki w wąskich tolerancjach, co minimalizuje straty mocy i zwiększa gęstość mocy.

Konstrukcja łożyska SKF z wieloma uszczelkami wargowymi zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń i smaru do piasty.

Łożyska drugiej generacji SKF

 

Na początku lat 70. pojawił się Hub Unit 2, oferujący mniejsze, lżejsze i bardziej wydajne rozwiązania. Opierając się na projekcie pierwszej generacji, HBU2 zawiera kołnierz z zewnętrznym pierścieniem łożyska. Łożyska te można znaleźć na przednich lub tylnych kołach w modelach takich jak Audi A3, BMW 3 (E46), VW Golf V, Peugeot 307, Fiat Bravo i Fiat Grande Punto.

Jaka jest ich funkcja? Trwałe i lekkie ocynkowane kołnierze zapobiegają korozji, ułatwiając wymianę koła i wydłużając żywotność łożysk. Jednocześnie wysoka wytrzymałość zapewnia płynniejszą jazdę i lepszą obsługę pojazdu. Prawidłowe procesy hartowania indukcyjnego stosowane w produkcji wzmacniają łożyska i zapobiegają zapadaniu się piasty, zapewniając bezpieczeństwo i długą żywotność. Łożyska te, podobnie jak części pierwszej generacji, wyposażone są w wydajne uszczelnienia wargowe, elementy poliamidowe wzmocnione włóknem szklanym.

Łożyska trzeciej generacji SKF

 

Na początku lat 80. zapotrzebowanie na coraz mniejsze, w pełni zintegrowane węzły nadal rosło. SKF odpowiedział HBU3, który obejmuje kołnierz do mocowania koła i tarczy hamulcowej oraz drugi kołnierz do mocowania zespołu do zawieszenia. Pomogło to w dalszym zmniejszeniu masy, hałasu, wibracji i czasu budowy w samochodach takich jak Alfa Romeo Giulia, Fiat 500X, Jeep Renegade, Dacia Duster, Mini Cooper, BMW 7 (E65), Audi A6, VW Passat V oraz Opel Insigna i Astra H.

Szczególną cechą tych łożysk jest to, że mają oddzielny pierścień wewnętrzny na wewnętrznym rzędzie kulek, co maksymalizuje nośność dynamiczną. Posiadają również wszystkie zalety łożysk poprzednich generacji.

Łożyska SKF X-Tracker

 

Producenci pojazdów o dużej ładowności i wysokich osiągach wymagają wyjątkowych osiągów i stabilności na zakrętach. Opatentowane przez SKF łożyska X-tracker zapewniają wszystko, czego potrzebujesz, w tym płynną obsługę, komfort, redukcję hałasu i bezpieczeństwo. Łożyska te można znaleźć w samochodach takich jak Cadillac STS-V, Dodge Durango oraz Dakota i Kia HM.

Unikalna konstrukcja kulek tych łożysk zwiększa sztywność o 50% i zwiększa nośność, zapewniając lepszą kontrolę i komfort. Niskie bicie boczne między piastą koła a tarczą hamulcową zapobiega nadmiernemu zużyciu hamulców i przedwczesnej awarii hamulca.

Łożyska piasty tarczy hamulcowej SKF

 

W niektórych modelach samochodów wstępnie zmontowane systemy są instalowane z łożyskiem koła wbudowanym w tarczę/bęben hamulcowy. Takie rozwiązanie zapewnia idealne dopasowanie i eliminuje ryzyko montażu łożyska z nieprawidłowym luzem lub nieprawidłowo osadzonym uszczelnieniem.

Części układu rozrządu SKF

 

SKF produkuje paski i koła pasowe do różnych zastosowań, od podstawowych silników po najnowsze, wysokowydajne małe silniki.

W asortymencie producenta znajduje się ponad 1600 kompletów systemów dystrybucji gazu i podzespołów wraz z oryginalnymi częściami zamiennymi, co pozwala na pokrycie do 85% europejskiej floty pojazdów. Wszystkie części spełniają specyfikacje OE dla optymalnej wydajności.

Każdy zestaw zawsze zawiera wszystkie elementy wymagane do całkowitej wymiany, w tym śruby, nakrętki, koła pasowe i w razie potrzeby pompę wodną.

Zestaw łańcucha rozrządu SKF

 

Wielu producentów samochodów wyposaża swoje pojazdy w łańcuchy rozrządu, ponieważ wytrzymują one znacznie dłużej niż paski, zużywają mniej energii i miejsca w silniku oraz są zwykle montowane w bardziej wyrafinowanych silnikach V6 i V8, a także w najnowszych małych silnikach 3-4-cylindrowych.

Oznaczony kolorami łańcuch jakości OE SKF zapewnia prawidłową konfigurację i instalację tego zespołu. Precyzyjnie wyprofilowane gałki i szyny wykonane z poliamidu i metalu zapewniają trwałość, niskie tarcie i redukcję hałasu. Wysokiej jakości uszczelka pokrywy łańcucha zapewnia doskonałe uszczelnienie i odporność na warunki temperaturowe pod maską od -40°C do +120°C.

Zestawy paska rozrządu (w tym zestawy pompy wodnej) SKF

Podczas wymiany paska rozrządu eksperci zalecają wymianę wszystkich części układu, w tym pompy wodnej, aby uniknąć uszkodzenia poszczególnych elementów i dodatkowych kosztów konserwacji. Dlatego SKF oferuje zestawy zawierające pasek rozrządu, wysokiej jakości napinacze i rolki prowadzące, wszystkie niezbędne mocowania oraz pompy wody.

Paski rozrządu SKF

 

Paski rozrządu od SKF gwarantują właścicielowi samochodu jakość OE i wytrzymują wysokie temperatury i duże obciążenia, zapewniają niskie tarcie i cichą pracę. W pasach zastosowano gumę wzmocnioną wysokowytrzymałymi włóknami kevlarowymi, które zwiększają wytrzymałość części i wydłużają żywotność ze 120 000 do ponad 200 000 kilometrów.

Napinacze i rolki SKF

   

Napinacze paska rozrządu i rolki SKF są budowane z wykorzystaniem całego know-how SKF w zakresie technologii łożysk. Na przykład łożyska mają dokładny luz wymiarowy, aby zapewnić wydajną pracę we wszystkich temperaturach silnika. Zoptymalizowana konstrukcja i kształt koła pasowego zapewnia niskie bicie, co zapewnia płynny napęd pasowy, ograniczony hałas, wibracje i zużycie. Łożyska wykorzystują elementy tłumiące, które pochłaniają wibracje i zmniejszają naprężenia paska i innych części. Odporne na wysoką temperaturę uszczelnienie koła pasowego, które działa skutecznie w temperaturach od -40 ° C do + 150 ° C, zapobiegając zanieczyszczeniom o niskim tarciu i długiej żywotności.

Pasy wielorowkowe SKF

W konstrukcji samochodu istnieje duża liczba jednostek, które wymagają pasów. Wszystkie paski SKF mają dokładną oryginalną długość, aby zapewnić prawidłowe działanie systemu i dłuższą żywotność. Asortyment ponad 1200 pasków w różnych rozmiarach pasuje do 76% europejskiej floty samochodowej.

Pasy są produkowane ze specjalnie opracowanej mieszanki gumy EPDM, która utrzymuje niższe temperatury pracy i jest odporna na wycieki oleju i zużycie.

Koła pasowe alternatora SKF

 

Opatentowane przez SKF wolnobiegowe koło pasowe alternatora redukuje wibracje, aby pomóc utrzymać sprawność podzespołów akcesoriów i paska wielorowkowego tak długo, jak to możliwe. Jednokierunkowe sprzęgło rolkowe zmniejsza masę o 10%, a tarcie o 60%. Zoptymalizowana konstrukcja i kształt koła pasowego zapewnia niskie zużycie bicia, co zapewnia płynny napęd pasowy, ograniczony hałas, wibracje i zużycie.

Koła pasowe wału korbowego SKF

Wszystkie koła pasowe wału korbowego SKF mają wewnętrzną warstwę gumy, która skutecznie zmniejsza drgania silnika przez długi okres eksploatacji. Podwójne koła pasowe z technologią Dual Mass Flywheel tłumią wysokie wibracje z paska, aby zmniejszyć zmęczenie silnika. Zoptymalizowana konstrukcja i kształt koła pasowego zapewnia niskie bicie, zapewniając płynny napęd pasowy, ograniczony hałas, wibracje i zużycie.

Pompy wodne (pompa) SKF

 

Producent oferuje wysokiej jakości pompy o nazwie SKF AquaMax. Asortyment ponad 600 różnych pomp pokrywa ponad 90% europejskiej floty pojazdów.

Zostały zaprojektowane z uszczelką z węglika krzemu, która zapewnia doskonałe uszczelnienie, a także odporność na ekstremalne temperatury i zabrudzenia. Łożyska wrzeciona są produkowane zgodnie z rygorystycznymi standardami SKF i wytrzymują optymalne obciążenie i wysokie obroty. Zoptymalizowana konstrukcja koła pompy zapewnia ciśnienie niezbędne do rozprowadzenia płynu chłodzącego w całym silniku.

Łożyska wyciskowe sprzęgła SKF

 


Możesz być pewien, że jeśli łożyska są używane gdziekolwiek, SKF ma to rozwiązanie. Na przykład łożyska sprzęgła. Doświadczenie producenta pozwala na produkcję łożysk kompaktowych o niskiej masie i niskim tarciu, co z kolei zmniejsza emisję CO2 i straty mocy. Rozwiązania te stosowane są na liniach montażowych takich producentów samochodów jak Peugeot, Citroen, Audi, Renault czy GM.

Pierścienie ze stali hartowanej w wysokim stopniu chromu wytrzymują dużą nośność i sztywność łożysk, co zapewnia płynną pracę sprzęgła.

Przetestowane zgodnie ze specyfikacjami OEM łożyska zapewniają optymalną wydajność w ekstremalnych temperaturach, wysokich obciążeniach i dużych prędkościach.

Asortyment produktów obejmuje ponad 140 różnych łożysk wyciskowych.

Łożyska przekładni SKF

 

Łożyska przekładni SKF są wykonane z blachy stalowej wyposażonej w dwa sąsiadujące łożyska kulkowe. Ta unikalna konstrukcja OE jest dostępna dla pojazdów Grupy VAG w ich pięcio- i sześciobiegowych manualnych skrzyniach biegów.

Taka konstrukcja pozwala również na szybki montaż - wystarczy wcisnąć część bezpośrednio w korpus. Łożyska są już wstępnie zamontowane, nasmarowane i uszczelnione. Geometria oprawy nie podlega zmianom termicznym: zapewnia sztywność i zachowuje wydajność łożyska.


Wały napędowe SKF

 

Mocne i sztywne wały napędowe SKF zapewniają efektywne przenoszenie momentu obrotowego z silnika. Każdy zestaw zawiera wstępnie zmontowany wał napędowy, wewnętrzne i zewnętrzne przeguby CV, osłony, zaciski, nakrętki i smar.

Przeguby SKF

 

Podczas produkcji wszystkie przeguby SKF CV są poddawane fosforanowaniu powierzchni, co gwarantuje doskonałą ochronę przed korozją. „Granat” samego przegubu CV jest integralną częścią, nie ma w nim szwów spawalniczych - jest to najbardziej niezawodny produkt. Jeśli konstrukcja przegubu CV jest wyposażona w pierścień ABS, zostanie on wstępnie zainstalowany. SKF poddaje te części rygorystycznym testom, w tym testom wytrzymałości i trwałości..


Przeguby CV SKF


Wszystkie przeguby SKF CV są wykonane z trwałego materiału termoplastycznego, co zapewnia dłuższą ochronę. Do zestawu zawsze dołączony jest smar litowy z dwusiarczkiem molibdenu, który zapewnia doskonałe właściwości smarne, antykorozyjne oraz odporność na wysokie obciążenia i ekstremalne temperatury.

Asortyment SKF obejmuje unikalne pylniki przeznaczone do konkretnych zastosowań w pojazdach, a także uniwersalne i półuniwersalne pylniki, które można montować w szerokiej gamie modeli. Uniwersalne osłony przeciwpyłowe są również dostępne w opakowaniach po 12 sztuk, co zapewnia dodatkowe oszczędności.

Przeguby kulowe SKF

 

Asortyment SKF obejmuje zarówno pojedyncze przeguby kulowe dolne, jak i zestawy górnej i dolnej kuli, osłonę i O-ring.

Wszystkie przeguby kulowe są wykonane z kutej stali. Części są również fosforanowane, aby zapewnić odporność na korozję.

Dolne łożyska kulkowe są wyposażone w łożyska SKF CARB (kompaktowe łożyska wałeczkowe centrujące), które zapewniają stabilność pojazdu i płynne kierowanie w każdych warunkach.

Wahacze SKF

Wahacze SKF są dostępne z kutego aluminium, stali tłoczonej lub kutej. Części stalowe są malowane metodą kataforezy dla optymalnej ochrony przed korozją.

Zintegrowane przeguby kulowe są wykonane ze stali z wkładką z tworzywa sztucznego wypełnioną smarem i uszczelnione osłoną przeciwpyłową z elastomeru. Mieszki są przymocowane po obu stronach (u góry i na dole) do przegubu kulowego w celu uzyskania maksymalnej wydajności uszczelnienia i długiej żywotności.

Zintegrowane tuleje wykonane są z gumy o specjalnej twardości w zależności od zastosowania w celu uzyskania odpowiedniej twardości i właściwości filtracyjnych.

Części są dostarczane z plastikową nasadką ochronną, którą należy zdjąć przed montażem.

Ważna informacja zawarta jest w kodowaniu. Jeśli w kodzie zestawu dźwigni znajduje się sufiks B, oznacza to, że jest on dostarczany z piłką. Jeśli nie ma takiego przyrostka, to nie ma kuli.

Łączniki stabilizatora SKF

Obudowa łącznika stabilizatora SKF jest wykonana ze stali lub wzmocnionego tworzywa sztucznego zgodnie ze specyfikacjami producenta. Połączenie części jest zintegrowane z przegubami kulowymi.

Zintegrowane przeguby kulowe wykonane są z kutej stali z wkładką z tworzywa sztucznego, wypełnione smarem i uszczelnione osłoną przeciwpyłową z elastomeru. Buty są przymocowane po obu stronach (u góry i na dole) do przegubu kulowego, aby zapewnić optymalne uszczelnienie i długą żywotność.

Części stalowe są malowane lub ocynkowane dla lepszej odporności na korozję.

Silentblocki SKF

 

Silentblocki SKF są wykonane z gumy o określonej twardości, w zależności od zastosowania, w celu uzyskania odpowiedniej twardości i właściwości filtracyjnych. Zazwyczaj są one wykonane w postaci dwóch koncentrycznych stalowych tulei z wulkanizowaną gumą wewnątrz lub kawałka czystej gumy, który jest osadzony w metalowym korpusie.

Górne mocowania amortyzatora SKF

Górne mocowania amortyzatorów SKF wykonane są z wysokiej jakości gumy z metalowymi wstawkami. Zapewniają o 25% mniej wibracji i o 20% mniejszy wysiłek związany z kierowaniem. Ich kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia instalację oraz zmniejsza tarcie i hałas, zapewniając komfortową jazdę.

Najnowsza konstrukcja uszczelnienia o wysokiej wydajności zawiera wiele sprężystych uszczelnień i deflektorów, aby zapobiec zanieczyszczeniu i wydłużyć żywotność łożyska.

Łożysko amortyzatora SKF

Kompaktowa i lekka konstrukcja łożyska z amortyzatorem ułatwia instalację i zmniejsza tarcie i hałas, zapewniając wygodną jazdę. Stal hartowana z wysoką zawartością chromu zapewnia zwiększoną sztywność i stabilność oraz dłuższą żywotność.

Specjalnie zaprojektowane bieżnie skośne dla łożysk MacPherson zwiększają sztywność, co zwiększa promieniowe obciążenie sprężyny o 40%, zapewniając większą stabilność i zmniejszony hałas.

Podkładki górne i dolne ze wzmocnionego tworzywa sztucznego i włókna szklanego zapewniają dodatkową wytrzymałość, łatwą instalację i niewielką wagę.

Zintegrowane, solidne prowadnice siedziska z metalu lub wzmocnionego tworzywa sztucznego wspierają obciążenia promieniowe i osiowe sprężyny, zapewniając większą sztywność i redukcję hałasu.

Asortyment łożysk składa się z 60 różnych konstrukcji obejmujących główne modele pojazdów europejskich i azjatyckich.

Zestawy serwisowe amortyzatorów SKF

 

Odbojniki SKF z elastomeru PU skutecznie pochłaniają wstrząsy i wibracje, zapewniając stabilność, bezpieczeństwo i komfort pojazdu. Wysokiej jakości wytrzymała osłona chroni zarówno amortyzator, jak i tłoczysko, wydłużając żywotność podzespołów.

Zestawy tylnych wahaczy SKF

Zestawy naprawcze tylnego zawieszenia SKF zawierają wszystkie niezbędne elementy do mocowania górnego, łożyska zawieszenia oraz zderzaka i osłony. Komponenty są połączone za pomocą prostego systemu „obróć i kliknij”, co ułatwia wymianę (wykorzystuje nowe Volvo S40 i V50, Ford Focus II i C-Max). Asortyment obejmuje konstrukcje pojazdów, w których górne elementy zawieszenia są ściśle powiązane.

Końcówki drążków kierowniczych SKF

 

Końcówki drążków kierowniczych SKF są wykonane z kutej stali, co zapewnia maksymalną wytrzymałość i trwałość. Części są również powlekane technologią fosforanowania w celu zapewnienia odporności na korozję.

Zintegrowany przegub kulowy jest wykonany z kutej stali z wkładką z tworzywa sztucznego wypełnioną smarem i jest uszczelniony osłoną z elastomeru przymocowaną po obu stronach, co zapewnia dobre uszczelnienie i długą żywotność.

Drążki kierownicze SKF

 

Ściągi SKF są produkowane z kutej stali, co zapewnia maksymalną wytrzymałość i trwałość. Części są fosforanowane lub powlekane kataforezą w celu zapewnienia odporności na korozję. Konstrukcja zawiera integralny stalowy przegub kulowy z wkładką z tworzywa sztucznego wypełnioną smarem.

Asortyment ściągów SKF obejmuje również zespoły ściągów z zamontowanymi na końcach drążków kierowniczych.

Pylniki, drążki kierownicze SKF

 

SKF oferuje dwa uniwersalne zestawy osłon drążków kierowniczych, VKJP 02000 i VKJP 02001, które obejmują większość samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych. Pylniki są wykonane z wysokiej jakości gumy lub tworzywa termoplastycznego, co zapewnia dłuższą żywotność. Elastyczny i wytrzymały materiał eliminuje konieczność demontażu końcówki drążka kierowniczego, co przyspiesza montaż.

Smary SKF

 

Smar SKF to produkt na bazie oleju mineralnego z dodatkiem litu. Nadaje się do łożysk kół, podwozia, bagażnika i przegubu CV.

Smary SKF VKG1 i VKG 1001 zapewniają doskonałą wodoodporność i właściwości antykorozyjne. Ze względu na swój skład ma dobrą stabilność mechaniczną i doskonałą stabilność oksydacyjną.

Smar jest dostępny w różnych opakowaniach dostosowanych do potrzeb naprawy.


Nasz sklep internetowy sprawia, że części samochodowe dostępne są w całej Polsce!:

Zamówienia wysyłamy kurierem, jednak istnieje możliwość zakupów z odbiorem osobistym (zobacz adres sklepu)