Długość 1 [mm]: | 60 |
Długość 2 [mm]: | 28, 28,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 [mm]: | 60 |
Długość 2 [mm]: | 28, 28,00 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość [mm]: | 248 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 32 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2, 2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu: | M10 |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów z „start-stop” |
Zacisk: | B+ m8, Exc M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Liczba zębów: | 10 |
Napięcie [V]: | 12 |
Waga [g]: | 4100 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 30-50 |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów z „start-stop” |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość [mm]: | 248 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 32 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu: | M10 |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 [mm]: | 186 |
Długość 2 [mm]: | 28 |
Długość 3 [mm]: | 16 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10, 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M6 "50", M8 b+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | B+(M8)/50(M6) |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów z „start-stop” |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Ilość otworów: | 2 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Zacisk: | 30,50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 70 |
Długość 1 [mm]: | 186 |
Długość 2 [mm]: | 28 |
Długość 3 [mm]: | 16 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10, 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M6 "50", M8 b+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 [mm]: | 186 |
Długość 2 [mm]: | 28 |
Długość 3 [mm]: | 16 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10, 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M6 "50", M8 b+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Jakość: | Bosch new |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wybierając produkt w kategorii „Rozrusznik samochodowy” dla Twojego Mercedes G-CLASS (W463), weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Rozrusznik dla Twojego Mercedes G-CLASS (W463) od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Rozrusznik silnika" dla Mercedes G-CLASS (W463):
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Rozrusznik” w przedziale cenowym od 483 do 1606 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.