Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 52,50 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,70 |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,2, 1.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Jakość: | Oe |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1, 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 5,5 |
Napięcie [V]: | 24 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | B+(M10)/50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 91.8 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Długość [mm]: | 244 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Kąt mocowania [stopnie]: | 43 |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Dostępne naciska na bok (bendik) |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 12.5 |
Średnica otworu [mm]: | 12.5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 40 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 4.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
dla koła zamachowego o głębokości [mm]: | 24 |
Średnica kołnierza [mm]: | 82.5 |
Średnica otworu 1 [mm]: | 13.5 |
Średnica punktów mocowania [mm]: | 105 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 40 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 3,2, 3.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
dla koła zamachowego o głębokości [mm]: | 25.6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 82.5 |
Średnica otworu 1 [mm]: | 13.5 |
Średnica otworu [mm]: | 13.5 |
Średnica punktów mocowania [mm]: | 105 |
Długość 1 [mm]: | 76 |
Długość 2 [mm]: | 15,00, 17 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,10, 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Odwrotnie |
Liczba otworów gwintowanych: | 0 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 11 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.1 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.