Długość [mm]: | 246 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 24 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 [mm]: | 60 |
Długość 2 [mm]: | 26, 26,50 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,40, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Ilość otworów: | 2 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 0, 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 [mm]: | 185 |
Długość 2 [mm]: | 25 |
Długość 3 [mm]: | 16 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Samochód z kierownicą po lewej/prawej stronie: | Dla pojazdów z kierownicą z lewej strony |
Zacisk: | M6 "50", M8 b+, Pin "50" M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość [mm]: | 246 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 24 |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 0 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 [mm]: | 150 |
Długość 2 [mm]: | 28 |
Długość 3 [mm]: | 18 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10, 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | Plug |
Ograniczenie producenta: | Bosch |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 62 |
Całkowita długość [mm]: | 246, 248 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1, 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wpust [mm]: | 60 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu 1: | M10 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Średnica otworu [mm]: | 10.7 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | B+(M8)/50(M6) |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Do artykułu lub numeru oryginalnego: | 220709 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 30-50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | M6 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 [mm]: | 185 |
Długość 2 [mm]: | 25 |
Długość 3 [mm]: | 16 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Samochód z kierownicą po lewej/prawej stronie: | Dla pojazdów z kierownicą z lewej strony |
Zacisk: | M6 "50", M8 b+ |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Typ skrzyni biegów: | Z pośrednią przekładnią |
Wymiary gwintu: | M 10 |
dla koła zamachowego o głębokości [mm]: | 29 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Średnica otworu 1 [mm]: | 10.5 |
Moc rozrusznika [kW]: | 0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,1 |
Napięcie [V]: | 12 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Długość 1 / długość 1 [mm]: | 176.0 / 29.0 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 67 |
Średnica kołnierza [mm]: | 60 |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.