Długość [mm]: | 249 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 35 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 1 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,3, 2.3 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 11 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2 kw, 2,0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Długość [mm]: | 229 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 62 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,2, 2.2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Dostępne naciska na bok (bendik) |
Wymiary gwintu 2: | M10 |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 10.5 |
Średnica otworu [mm]: | 11 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 15 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2 kw, 2,0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 2 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,3 |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 74 |
Długość [mm]: | 230 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 19 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 1 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Typowo przechowywane |
Wymiary gwintu: | M12 |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 11 |
Długość [mm]: | 229 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 62 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2, 2 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Dostępne naciska na bok (bendik) |
Wymiary gwintu 2: | M10 |
Zacisk: | 30, 30,50, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 10.5 |
Średnica otworu [mm]: | 11 |
Długość [mm]: | 230 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 3 |
Liczba otworów mocujących: | 3 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 2,0 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | Plug116 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Jakość: | Oe |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4, 1.4 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | z przekładnią redukcyjną |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Długość 1 [mm]: | 66 |
Długość 2 [mm]: | 23,50 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,20, 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Zacisk: | M8 |
Średnica kołnierza [mm]: | 65.6 |
Długość [mm]: | 233 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Kąt mocowania [stopnie]: | 0 |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 1 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7, 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Napięcie znamionowe [V]: | 12 |
Wykonanie rozrusznika: | Dostępne naciska na bok (bendik) |
Zacisk: | 30, 50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Średnica otworu 2 [mm]: | 12.5 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 30/50 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76.2 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 10 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,4 |
Napięcie [V]: | 12 |
Numer identyfikacyjny wykonania złącza wtykowego: | 30,50 (4,8), 30/50(4.8) |
Średnica kołnierza [mm]: | 66 |
Kierunek obrotów: | Zgodnie ze wskazówkami zegara |
Liczba otworów gwintowanych: | 1 |
Liczba otworów mocujących: | 2 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1,7 |
Napięcie [V]: | 12 |
Średnica kołnierza [mm]: | 76 |
Liczba zębów: | 9 |
Moc rozrusznika [kW]: | 1.7 kw |
Napięcie [V]: | 12 |
Wybierając produkt w kategorii „Rozrusznik samochodowy” dla Twojego Audi Q7 (4LB) Van, weź pod uwagę następujące kwestie:
Możesz znaleźć odpowiednią produkt na kilka sposobów:
Odpowiedź na pytanie, co jest lepsze – Rozrusznik dla Twojego Audi Q7 (4LB) Van od oryginalnego producenta czy marki zamiennika, zależy od kilku czynników i indywidualnych okoliczności. Oto kilka rozważań, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję:
Top 5 marek w kategorii "Rozrusznik silnika" dla Audi Q7 (4LB) Van:
Oferujemy szeroki wybór towarów w kategorii „Rozrusznik” w przedziale cenowym od 326 do 843 PLN.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, otrzymasz profesjonalną pomoc w wyborze produktów, ale co najważniejsze – będziesz cieszyć się przyjemną obsługą. Dokonaj wyboru, a potem przyszedł nasz czas. Zaopiekujemy się Twoim samochodem razem!
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.