Strona zabudowy: | Przód |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.66 |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość klucza: | 20 |
Waga [kg]: | 0.38 |
Położenie na osi: | Z góry |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.572 |
Wymiary gwintu 2: | M14x1,5 |
Średnica [mm]: | 45,4 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.946 |
Wymiary gwintu 2: | M16x1,5 |
Średnica 1 [mm]: | 15.75 |
Strona zabudowy: | Przód |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.38 |
Strona zabudowy: | Przód |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.279 |
Wymiary gwintu 1: | M12x1,25 |
Średnica [mm]: | 38,3 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.515 |
Wymiary gwintu 1: | M14x1,5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.676 |
Wymiary gwintu 2: | M16x1,5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.687 |
Wymiary gwintu 2: | M14x1,5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.579 |
Wymiary gwintu 2: | M16x1,5 |
Średnica [mm]: | 44,5 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.36 |
Wielkość stożka [mm]: | 15 |
Średnica [mm]: | 40 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.3 |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Położenie na osi: | Z góry |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.543 |
Wymiary gwintu 2: | M16x1,5 |
Średnica [mm]: | 45,4 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.591 |
Średnica [mm]: | 16 |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 0.307 |
Wymiary gwintu 2: | M14x1,5 |
Średnica [mm]: | 38 |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.