Ocena dostawy
Dopuszczenia: | Vw tl-774 c (g11) |
Klasa VW - G: | G11 |
Klasa lepkości SAE: | J1034 |
Kolor: | Niebieski zielony, Zielony, Zielony/niebieski |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Butelka |
Specyfikacja: | xxx |
Standardy i specyfikacje: | Afnor nfr 15-601, Bs 6580 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -37 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Waga [kg]: | 1 |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G13 |
Kolor: | Różowy |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Temperatura zamarzania [°C]: | -37 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G11 |
Kolor: | Niebieski |
Pojemność [l]: | 5 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Specyfikacja: | ASTM STANDARD D3306, ASTM STANDARD D4656, BRITISH STD BS 6580, GER FVV Heft R443 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -37 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G13 |
Kolor: | Różowy |
Pojemność [l]: | 5 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Temperatura zamarzania [°C]: | -37 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G12, G12+ |
Kolor: | Pomarańczowy |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Specyfikacja: | 1, ASTM STANDARD D3306, ASTM STANDARD D4656, BRB BR 637, BRITISH STD BS 6580, GER FVV Heft R443, UNE STD 26-361-88 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -37 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | Vw tl 774 j (g13) |
Klasa VW - G: | G13 |
Kolor: | Różowy |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Butelka, Pudełko |
Specyfikacja: | xxx |
Temperatura zamarzania [°C]: | -80 |
Typ płynu chłodzącego: | Koncentrat |
Waga [kg]: | 1 |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G13 |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | Vw tl-774 f (g12+) |
Klasa VW - G: | G12, G12+ |
Kolor: | Pomarańczowy |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Butelka |
Temperatura zamarzania [°C]: | -80 |
Typ płynu chłodzącego: | Koncentrat |
Waga [kg]: | 1 |
Ocena dostawy
Kolor: | Czerwony |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Butelka |
Temperatura zamarzania [°C]: | -35 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Waga [kg]: | 1 |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G12, G12+ |
Kolor: | Pomarańczowy |
Pojemność [l]: | 5 |
Rodzaj opakowania: | Kanister |
Specyfikacja: | 1, ASTM STANDARD D3306, ASTM STANDARD D4656, BRB BR 637, BRITISH STD BS 6580, GER FVV Heft R443, UNE STD 26-361-88 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -37 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | Vw tl-774 c (g11) |
Klasa VW - G: | G11 |
Klasa lepkości SAE: | J1034 |
Kolor: | Niebieski zielony, Zielony, Zielony/niebieski |
Pojemność [l]: | 5 |
Rodzaj opakowania: | Kanister, Pudełko |
Specyfikacja: | xxx |
Standardy i specyfikacje: | Afnor nfr 15-601, Jis k 2234 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -37 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Waga [kg]: | 5 |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G12+ |
Kolor: | Czerwony |
Pojemność [l]: | 5 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -35 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Cechy wykonania: | Stosować w proporcjach z wodą 1:1 |
Dopuszczenia: | MTU MTL 5048, Vw tl-774 d (g12) |
Klasa VW - G: | G12 |
Kolor: | Czerwony |
Pojemność [l]: | 1,5 |
Rodzaj opakowania: | Butelka |
Specyfikacja: | G 12, G12, Vw tl 774 d |
Standardy i specyfikacje: | Afnor nfr 15-601, Astm d 3306, Astm d 4985, Bs 6580 |
Typ płynu chłodzącego: | Koncentrat |
Waga [kg]: | 1,63 |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G12+ |
Kolor: | Czerwony |
Pojemność [l]: | 1 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -35 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | Renault typ d |
Klasa VW - G: | G13 |
Kolor: | Zielony |
Pojemność [l]: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Butelka |
Temperatura zamarzania [°C]: | -70 |
Typ płynu chłodzącego: | Koncentrat |
Waga [kg]: | 1 |
Ocena dostawy
Cechy wykonania: | Stosować w proporcjach z wodą 1:1 |
Dopuszczenia: | MTU MTL 5048, Vw tl-774 d (g12) |
Klasa VW - G: | G12 |
Kolor: | Czerwony |
Pojemność [l]: | 5 |
Rodzaj opakowania: | Butelka, Kanister |
Specyfikacja: | G12 |
Standardy i specyfikacje: | Afnor nfr 15-601, Astm d 3306, Astm d 4985, Bs 6580 |
Typ płynu chłodzącego: | Koncentrat |
Waga [kg]: | 5 |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G11 |
Kolor: | Zielony |
Pojemność [l]: | 5 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -35 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G13 |
Kolor: | Różowy |
Pojemność [l]: | 5 |
Temperatura zamarzania [°C]: | -35 |
Typ płynu chłodzącego: | Gotowy płyn |
Ocena dostawy
Klasa VW - G: | G12+ |
Kolor: | Różowy |
Pojemność [l]: | 1 |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | Vw tl-774 d (g12) |
Klasa VW - G: | G12 |
Kolor: | Czerwony |
Pojemność [l]: | 5 |
Rodzaj opakowania: | Kanister |
Specyfikacja: | G 12, Vw tl 774 d |
Temperatura zamarzania [°C]: | -80 |
Typ płynu chłodzącego: | Koncentrat |
Waga [kg]: | 6, 6,0 |
Zadaniem układu chłodzenia w każdym samochodzie jest sprawowanie kontroli nad odpowiednią temperaturą pracy silnika. Powinna ona wynosić od 90oC do 100oC. Układ chłodzenia składa się m.in. z chłodnicy, wentylatora chłodnicy, pompy płynu chłodzącego, termostatu, zbiornika wyrównawczego oraz nagrzewnicy. Żadnego kierowcy nie dziwi więc, że jego prawidłowe działanie jest niezbędne do poprawnego funkcjonowania auta. Dba o to krążący po układzie płyn chłodniczy. Dziedzina motoryzacji rozwija się tak szybko, że nawet systemy chłodzenia stawiają coraz wyższe wymagania dotyczące jakości płynów chłodzących. W naszym sklepie internetowym znajdziesz płyny chłodnicze i koncentraty gwarantujące najwyższą jakość ochrony. Dostępne są preparaty takich marek jak np. Shell, SWAG, Xado, Toytota, Ravenol czy K2. Poza odprowadzaniem panującej w silniku wysokiej temperatury zapobiegają one powstawaniu korozji oraz osadzaniu się kamienia i innych zanieczyszczeń w całym układzie chłodzenia. Nasza oferta obejmuje produkty znanych i cenionych na całym świecie marek w wyjątkowo korzystnych cenach. Decydując się na skorzystanie z naszej oferty, masz również pewność profesjonalnej obsługi, oraz szybkiej realizacji zamówienia.
W naszej ofercie znajdziesz zarówno gotowe płyny chłodnicze, jak i preparaty w formie koncentratu. Ten pierwszy rodzaj przygotowany jest od razu do bezpośredniego zastosowania po otwarciu butelki. Natomiast koncentrat najpierw trzeba odpowiednio przygotować. W stosunku 50/50 należy go rozmieszać z wodą demineralizowaną. Tak przygotowany płyn daje ochronę przed niskimi temperaturami nawet do -37°C oraz ochronę przed zbyt wysoką temperaturą (powyżej 100°C). Nie należy używać nierozcieńczonego koncentratu, ponieważ spowoduje to nieprawidłową pracę układu, która w rezultacie doprowadzić może do awarii. Zdecydowana większość znajdujących się na rynku płynów chłodniczych powinna wymieniana być co dwa lata. Wynika to z tego, że czynniki zapobiegające korozji tracą w tym czasie swoje właściwości. Jest to o tyle ważne, że współczesne auta dużą część elementów wykonanych mają z aluminium, które jest szczególnie podatne na korozję. Pamiętaj, wiec, że wymiana płynu chodzącego przed utratą jego właściwości antykorozyjnych jest wyjątkowo ważnym elementem w prawidłowym funkcjonowaniu całego układu.
Płyn chłodniczy Longlife tak samo, jak płyn tradycyjny produkowany jest na bazie glikolu etylenowego, z tą różnicą, że zawiera najnowszą technologię organiczną (tzw. OAT). Oba płyny różni jeszcze jedna rzecz. Płyn przedłużający żywotność zawiera kwasy organiczne, które przez znacznie dłuższy czas chronią silnik przed korozją w porównaniu do krzemianów czy fosforanów zawartych w tradycyjnych płynach. Zastanawiając się nad wyborem odpowiedniego dla Twojego modelu auta płyny chłodniczego pamiętaj, że nie należy łączyć rozwiązań tradycyjnych z nowoczesnymi. A przy najmniej w tym wypadku nie należy. Dzieje się tak, dlatego, że kwasy organiczne zawarte w płynach typu Longlife powodują wtrącenie się krzemianów z płynów tradycyjnych. A to znacznie wpływa na zmniejszenie ochrony przed korozją.
Zamówienia wysyłamy kurierem oraz do paczkomatów, jednak istnieje możliwość zakupów z odbiorem osobistym (zobacz adres sklepu). Za swoje zamówienie możesz zapłacić kartą, przelewem, szybkimi płatnościami, BLIK, za pomocą Przelewy24 lub gotówką przy odbiorze.