Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-04 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | BMW 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-04 |
Klasa lepkości SAE: | 0W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | BMW 0W30 |
Seria olejowa: | BMW TWIN POWER TURBO LONGLIFE-04 |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-04, MB 229.51, PORSCHE C30, VW 504.00, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Kanister |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-04, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-GH2, FIAT 9.55535-S2, FIAT 9.55535-T2, FORD WSS-M2C917-A, GM DEXOS 2, MB 229.51, PORSCHE A40, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 5W40 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C913-C, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5003, RENAULT RN 0700 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A5, B5 |
Specyfikacje API: | SL |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-04, FIAT 9.55535-S1, FIAT 9.55535-S3, GM DEXOS 2, MB 229.52, OPEL OV0401547, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Liczba suwów silnika na jeden cykl pracy: | 4T |
Linia produktu: | 8100 X-CLEAN EFE |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 5W30 X CLEAN, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | C2, C3 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-G2, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 2 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | VW 504.00, VW 506.01, VW 507.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL SPECIFIC |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | GM DEXOS 2, GM LL-A-025, GM LL-B-025 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL SPECIFIC |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Specyfikacje API: | CF, SM, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | ACURA, CHRYSLER MS-6395, FIAT 9.55535-CR1, FORD WSS-M2C929-A, FORD WSS-M2C946-A, FORD WSS-M2C946-B1, GM 4718M, GM 6094M, GM DEXOS1 GEN 2, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje API: | CF, SN, SN PLUS, SP (RC) |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-5, ILSAC GF-6A |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | BMW LL-01, CHRYSLER MS-12991, FIAT 9.55535-H2, FIAT 9.55535-M2, FIAT 9.55535-N2, FIAT 9.55535-Z2, GM LL-B-025, MB 226.5, MB 229.5, PORSCHE A40, PSA B71 2296, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Liczba suwów silnika na jeden cykl pracy: | 4T |
Linia produktu: | 8100 X-CESS GEN2 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W40 |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B4 |
Specyfikacje API: | SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 0W-20 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 0W20 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL HYBRID |
Specyfikacje API: | SN, SN (RC), SP |
Specyfikacje ILSAC: | ILSAC GF-5, ILSAC GF-6A |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | FIAT 9.55535-S1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR/LAND ROVER STJLR.03.5005, PSA B71 2290 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | C1, C2 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | FORD WSS-M2C917-A, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W40, SYNTHETIK 5W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL SPECIFIC |
Specyfikacje ACEA: | C3 |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | FIAT 9.55535-S1, PSA B71 2290 |
Klasa lepkości SAE: | 5W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 5W30, MOTUL 8100, SYNTHETIK 5W30 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 8100 |
Specyfikacje ACEA: | C2 |
Specyfikacje API: | CF, SN |
Typ bazy olejowej: | Syntetyczna |
Olej silnikowy jak zapewne wie każdy kierowca, jest jednym z kluczowych czynników smarujących, który ma bezpośredni wpływ na stan techniczny jednostki napędowej. Dlatego też wybór tego produktu powinien być odpowiednio przemyślany. Jednym ze sposobów znalezienia odpowiedniego oleju jest sprawdzenie zaleceń producenta. Możesz też skorzystać z możliwości skontaktowania się z naszymi pracownikami. Oni z pewnością pomogą Ci w wyborze odpowiedniego produktu. Na szczęście oleje syntetyczne znajdujące się w naszej ofercie tworzą niezwykle szeroki asortyment. Nie ma więc znaczenia, czy jeździsz samochodem marki BMW, Fiat, Lexus, JAC, Mazda, Nissan, Opel, Peugeot, KIA, Seat czy Skoda. U nas znajdziesz to, czego potrzebujesz.
Oleje silnikowe syntetyczne w swoim składzie zawierają oleje bazowe, które powstają w procesie syntezy. Zawierają bardziej jednorodne cząsteczki, niż te, które wykorzystywane są w olejach mineralnych. Dzięki takiemu składowi zapewniają one bardzo dobrą ochronę jednostki napędowej. Ponadto wyróżniają się wysokimi parametrami eksploatacyjnymi. Oleje silnikowe syntetyczne wyróżniają się wieloma zaletami. A korzyści z ich stosowania są dość duże. Wykorzystanie oleju silnikowego syntetycznego wysokiej jakości pozwala na zachowanie optymalnej wydajności jednostki napędowej przez wiele lat. Prezentowane w tej kategorii oleje syntetyczne wytwarzane są w zdecydowanie bardziej zaawansowanych procesach rafinacji ropy. Dzięki temu mają też wyższą klasę czystości. Oznacza to, że bardzo często używa się ich w przypadku samochodów, które wyposażone zostały w nowoczesne silniki o skomplikowanej budowie.
Wysokiej jakości oleje syntetyczne, które możesz u nas kupić w okazyjnej cenie, pochodzą od takich producentów jak np. BMW, Motul, Comma, Mannol, Mercedes, Petronas, Shell, Total, Valvoline oraz VAG. Znane i cenione w świecie motoryzacji marki to gwarancja, że olej syntetyczny, który wybierzesz, będzie spełniał swoje zadanie. Z uwagi na coraz bardziej zaawansowane silniki, które umieszczane są w samochodach, oleje silnikowe syntetyczne muszą spełniać szereg różnego rodzaju zadań. Od podstawowego, jakim jest smarowanie ruchomych elementów i minimalizowanie tarcia pomiędzy nimi, aż po redukcję drgań, ochronę przed rdzewieniem oraz czyszczenie zakamarków silnika z zanieczyszczeń mechanicznych i nagaru. Oleje silnikowe syntetyczne wpływają też na zmniejszenie zużycia poszczególnych części jednostki napędowej. Ważną informacją jest również to, że są paliwooszczędne.
Oleje silnikowe syntetyczne nie tracą swoich właściwości, nawet jeśli temperatura spada. Dzięki temu bezpiecznie można wykorzystywać je zimą i to bez obaw o rozruch silnika. Stosunkowo niska lepkość oleju syntetycznego, która jest jego znakiem rozpoznawczym, sprawia, że równomiernie jest on rozprowadzony po wszystkich częściach jednostki napędowej. Warto wspomnieć o tym, że są to najdroższe oleje silnikowe, choć w naszej ofercie z pewnością nie nadwyrężą mocno Twojego budżetu. Ważne jest także to, że zaleca się ich wykorzystywanie przede wszystkim w przypadku nowych samochodów, lub takich, które nie mają zbyt dużego przebiegu.
Odpowiedź na to pytanie jest dwojaka. Dlaczego? Zapewne doskonale wiesz, że oleje syntetyczne, to tylko jeden z rodzajów dostępnych na rynku olejów silnikowych. Możesz zdecydować się jeszcze na olej półsyntetyczny lub mineralny. Nie należy mieszać ze sobą olejów silnikowych o różnych typach bazy olejowej. Dopuszczalne jest połączenie oleju syntetycznego, jedynie z innym olejem syntetycznym. Co sie stanie, jeśli do oleju syntetycznego dolejesz np. półsyntetycznego lub mineralnego? Może w ten sposób dojść do obniżenia stabilności termicznej mieszanki smarującej. A to niestety prowadziło będzie do przyspieszonego odkładania się zanieczyszczeń w silniku. Oprócz tego, połączenie różnych baz olejowych może doprowadzić do zwiększenia zużycia oleju, a nawet do uszkodzenia silnika.
Zamówienia wysyłamy kurierem oraz do paczkomatów, jednak istnieje możliwość zakupów z odbiorem osobistym (zobacz adres sklepu). Za swoje zamówienie możesz zapłacić kartą, przelewem, szybkimi płatnościami, BLIK, za pomocą Przelewy24 lub gotówką przy odbiorze.