Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 20W-50 |
Pojemność [l]: | 2 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL CLASSIC |
Specyfikacje API: | CC, SF |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 50 |
Pojemność [l]: | 2 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL CLASSIC |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 10W-30 |
Pojemność [l]: | 5 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 4000 |
Specyfikacje ACEA: | A1, B1 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 30 |
Pojemność [l]: | 2 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | MOTUL 15W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 4000 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF, SL, SN |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-50 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 15W50 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 4000 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF, SL, SN |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | MOTUL 15W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 4000 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF, SL, SN |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOTUL 15W40 |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 4000 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 10W-30 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | DO GENERATORA 4T |
Rodzaj opakowania: | Pudełko |
Seria olejowa: | MOTUL 4000 |
Specyfikacje ACEA: | A1, B1 |
Specyfikacje API: | CF, SL |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.3, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | SHELL 10W40 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX HX6 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN, SN PLUS |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.3, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 10W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | DO GENERATORA 4T, SHELL 10W40 |
Seria olejowa: | SHELL HELIX HX6 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3, B4 |
Specyfikacje API: | CF, SN, SN PLUS |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 20W-50 |
Pojemność [l]: | 5 |
Seria olejowa: | COMMA CLASSIC OIL |
Specyfikacje API: | CC, SE |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 20 |
Popularne: | VALVOILE 15W40 |
Seria olejowa: | VALVOLINE ALL CLIMATE |
Specyfikacje ACEA: | E7 |
Specyfikacje API: | CH-4 |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1, VW 501.01, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Popularne: | LOTOS 15W40 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | LOTOS 15W40 |
Specyfikacje API: | CD, SF |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1, MB 229.3, VW 500.00, VW 501.01, VW 502.00, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 4 |
Specyfikacje API: | CD, SG |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 5 |
Popularne: | ELF 15W40 |
Seria olejowa: | ELF SPORTI |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Klasa lepkości SAE: | 20W-50 |
Pojemność [l]: | 1 |
Specyfikacje API: | CD, SF |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1, VW 501.01, VW 505.00 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | MOBIL 15W40 |
Rodzaj opakowania: | Butelka |
Seria olejowa: | MOBIL SUPER 1000 |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF, SJ, SL, SM, SM (EC), SN, SN PLUS |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Ocena dostawy
Dopuszczenia: | MB 229.1 |
Klasa lepkości SAE: | 15W-40 |
Linia produktu: | Gtx |
Pojemność [l]: | 1 |
Popularne: | CASTROL 15W40 |
Seria olejowa: | CASTROL GTX |
Specyfikacje ACEA: | A3, B3 |
Specyfikacje API: | CF |
Typ bazy olejowej: | Mineralny |
Olej silnikowy jest jednym z najważniejszych w pojeździe. Podstawą jego powstania jest tzw. baza olejowa. Jedną z nich jest baza mineralna. Powstaje ona w wyniku procesu rafinacji ropy naftowej oraz jej dalszego uszlachetniania. Oleje silnikowe mineralne składają się z mieszaniny węglowodorów w postaci płynnej. Najczęściej, tego rodzaju oleje polecane są przez mechaników i serwisantów do starszych modeli samochodów. A jakie marki wchodzą w grę? Dzięki naszej szerokiej ofercie nie ma znaczenia, czy jeździsz autem marki Ford, Toyota, Tesla, Suzuki, Renault, Mercedes, Dacia czy Daewoo. U nas znajdziesz najlepszy olej mineralny w dodatku w najlepszej cenie.
Dbamy o to, żeby produkty, które polecamy swoim Klientom były najwyższej jakości. Olej silnikowy mineralny nie jest wyjątkiem. Dlatego, znajdziesz ten czynnik smarujący z logo znanych i cenionych na świecie producentów - zarówno oferujących produkty oryginalne, jak i zamienne. Wśród marek wymienić należy BMW, Castrol, Comma, Elf, Lotos, Orlen, Motul, Shell oraz Valvoline. Jak widzisz, oleje silnikowe mineralne dostępne są u nas w wyjątkowo szerokiej ofercie. Dzięki temu nawet najbardziej wymagających kierowca lub mechanik znajdzie u nas to, czego potrzebuje. Jeśli masz pytania, dotyczące dopasowania oleju silnikowego do modelu auta, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi Klienta.
Mineralne oleje silnikowe to rozwiązanie w bardzo korzystnej cenie. Idealne do wykorzystania w przypadku starszych jednostek napędowych. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że zawiera mniejsza ilość substancji myjących. A dzięki temu ogranicza wypłukiwanie zgromadzonych nagarów oraz złogów w silniku, który charakteryzuje się dużym przebiegiem. Jednocześnie najlepszy olej mineralny, jaki znajdziesz w naszej ofercie, minimalizuje ryzyko zatkania magistrali olejowej. To jednak jeszcze nie wszystko. Olej silnikowy mineralny znacznie lepiej współpracuje z elastomerami, które wykorzystywane są do uszczelniania silników. Dzięki temu wszelkiego rodzaju wycieki w starszych silnikach są ograniczone.Odwiedź się nasz sklep motoryzacyjny 2407.pl aby wybrać wariant, który najbardziej Ci odpowiada. Zapraszamy.
Zamówienia wysyłamy kurierem oraz do paczkomatów, jednak istnieje możliwość zakupów z odbiorem osobistym (zobacz adres sklepu). Za swoje zamówienie możesz zapłacić kartą, przelewem, szybkimi płatnościami, BLIK, za pomocą Przelewy24 lub gotówką przy odbiorze.