Вы пользуетесь версией браузера, которая не поддерживает многие современные технологии, из-за чего часть страниц отображается некорректно. Подробнее

Części NGK 

NGK jest jednym z wiodących producentów części do układów zapłonowych na świecie.
Części zamienne do samochodów
Generator rozrusznika, zawiesiny, hamulce, przekładnia, silnik, układ kierowniczy, zapłon, ogrzewania i klimatyzacji, wytwarzanie i dostarczanie powietrza, układ paliwowy, systemy chłodzenia, filtry.
Wszystkie produkty

części ngk

O firmie NGK

NGK jest jednym z wiodących producentów części do układów zapłonowych na świecie. Japońska korporacja osiągnęła taki sukces przede wszystkim dzięki wysokiej jakości swoich produktów. A wymagania jakościowe są osadzone w DNA firmy. Na przykład, nawet przed założeniem fabryki świec zapłonowych, założyciele firmy eksportowali japońską porcelanę do Stanów Zjednoczonych. Aby stworzyć idealną kompozycję, spędzili dwadzieścia lat na rozwoju! Ale pomógł zdobyć duży udział w rynku. Pięć lat zajęło stworzenie pierwszej partii świec zapłonowych. I została odrzucona tylko z powodu jednej wadliwej świecy! Jeszcze cztery lata - a teraz idealna impreza się skończyła. Oprócz 24 fabryk firma posiada 5 centrów technicznych na całym świecie. Na przykład w Europie znajduje się w niemieckim mieście Ratingen i jest wyposażony w stanowiska testowe: trzy do sprawdzania silników i dwa do sprawdzania podwozia. W jednej z kamer producent jest w stanie symulować prędkość i temperaturę wiatru od -30 ° C do + 30 ° C. Dzisiaj świece NGK są produkowane na całym świecie, a firma gwarantuje ich jakość. Wszystko, prawie sto lat temu, przy tworzeniu doskonałej porcelany. A od 1949 r. Poniżej б NTK dostępne różne czujniki.

Świece zapłonowe NGK

świece zapłonowe ngk

Świece zapłonowe NGK są wysoko cenione nie tylko przez właścicieli samochodów, lecz także przez producentów samochodów. Są one stosowane na taśmie przenośnikowej przez różnych producentów samochodów i pojazdów samochodowych. Program świec zapłonowych NGK jest bardzo duży i składa się z 1500 artykułów. Obejmuje ona nie tylko świece zapłonowe do samochodów osobowych, ale również do motocykli, pojazdów terenowych, skuterów śnieżnych, łodzi, kosiarek do trawy, generatorów i pił łańcuchowych. Według statystyk z katalogu TecDoc, świece zapłonowe są odpowiednie dla 93% samochodów europejskich. Firma NGK produkuje świece zapłonowe do różnych zastosowań i w różnych wersjach.

  • Świece zapłonowe Yellow line. Jest to podstawowa seria świec zapłonowych, które posiadają niklową elektrodę centralną. Elektroda boczna jest zazwyczaj taka sama, ale jeśli producent samochodu tego wymaga, może być ich kilka. Asortyment jest bardzo szeroki i odpowiedni dla dużej liczby samochodów. Nazwa Yellow line zakorzeniła się dzięki żółtemu opakowaniu. Seria V-line. Niektóre świece zapłonowe z serii Yellow line stały się tak popularne, że zostały wyróżnione jako seria V-line. Są to najpopularniejsze artykuły dla najpopularniejszych samochodów na świecie. Pod koniec 2018 roku seria ta składała się z 54 świec zapłonowych, które są stosowane w 4000 modelach samochodów. Świece są wymienne. Układ scalony V-line jest systemem stosowania krótkich numerów na opakowaniu, co ułatwia wybór świec. Na przykład, nasi osobiści doradcy, którzy pomagają w doborze części użytkownikom sklepu internetowego 2407.PL, znają je na pamięć. 
  • Seria G-Power. Producent opracował 13 uniwersalnych świec wprowadzając w nich jedną zmianę - zamiast elektrody niklowej używają one platyny. Ma ona grubość zaledwie 0,8 mm, ale zmiana metalu pozwala na wydłużenie cyklu życia świec do 60 000 km! Ponadto, świece zapłonowe G-Power pozwalają na zmniejszenie obciążenia cewki zapłonowej, a co za tym idzie, lepsze są charakterystyki rozruchowe. Na mroźne zimy jest to idealne rozwiązanie. Ta seria jest alternatywą dla świec podstawowych o tym samym rozmiarze. 
  • Iridium IX. Są to świece irydowe, które są bardziej wydajnym substytutem tradycyjnych świec niklowych. Świece Iridium IX pozwalają na uzyskanie większej produktywności z samochodu. Oprócz elektrody centralnej z końcówką irydową, świece te posiadają również elektrodę boczną, która jest stożkowa. Elektroda wykonana z irydu ma tylko 0,6 mm grubości, ale metal ten ma doskonałą odporność na erozję iskrową. Oznacza to, że świeca rozkłada się bardzo powoli i zachowuje swoje właściwości przez długi czas. Właściwości irydu pozwalają na osiągnięcie kilku korzyści. Po pierwsze, takie świece tracą mniej energii. Po drugie, przód płomienia rozprzestrzenia się bardziej efektywnie. Po trzecie, cewka nie jest tak obciążona, co ma pozytywny wpływ na wydajność rozruchu. Rezultatem jest lepsza reaktywność silnika i oszczędność paliwa. 
  • Seria Laser-Platinum i Laser-Iridium to świece klasy premium, które w tej samej wersji są instalowane na przenośniku. Ich szczególną cechą są platynowe i irydowe elektrody centralne, które współpracują z platynowym lutowaniem na elektrodzie bocznej. Do ich produkcji muszą być używane specjalne urządzenia laserowe. Tylko platyna i iryd są w stanie zapewnić stabilną moc niezależnie od zewnętrznych warunków pracy. Cenne metale pozwalają również na rozcieńczanie elektrody, co zmniejsza obciążenie cewek zapłonowych. Ponadto, większa szczelina pomiędzy elektrodami umożliwia samooczyszczanie się świecy zapłonowej. Ważne jest, aby wiedzieć, że nie będzie możliwe założenie zwykłych świec zapłonowych na samochód z irydowymi świecami zapłonowymi - cewki zapłonowe nie wytrzymają, a silnik może pracować niestabilnie. Przy okazji, zastosowanie irydu pozwala nie tylko usprawnić pracę samochodu, ale także kilkakrotnie wydłużyć żywotność świecy. 
  • Linia Laser LPG. Ta seria jest reprezentowana przez osiem świec zapłonowych do samochodów wyposażonych w instalacje LPG. Ale tak mały zakres, według producenta, obejmuje 95% rynku. Propan w silnikach samochodowych spala się w wyższych temperaturach, więc mieszanka ta jest trudniejsza do zapłonu i dlatego wymaga większego napięcia awaryjnego. A to już powoduje większe obciążenie zwojów. Aby uratować układ zapłonowy, producent oferuje LPG Laser Line z mniejszym odstępem pomiędzy elektrodami wynoszącym tylko 0,8 mm. Ponadto, w konstrukcji świecy zapłonowej zastosowano specjalny izolator, który jest w stanie wytrzymać podwyższoną temperaturę silnika "gazowego". Ponadto, świece LPG Laser Line posiadają elektrodę centralną wykonaną z irydu, a elektroda boczna jest zagnieżdżona platynowo. Świeca posiada dodatkową powłokę antykorozyjną i trwa dłużej niż zwykle.
  • NGK Racing Competition. Jeśli tryb pracy Twojego silnika można porównać do trybu pracy samochodu wyścigowego, to potrzebujesz tych świec. W silnikach sportowych prędkość obrotowa silnika osiąga 15.000 obr/min! Naturalnie, ciśnienie, wibracje i temperatury są znacznie wyższe. W rzeczywistości, każda świeca z serii "sportowej" jest przeznaczona do określonych warunków pracy i poziomu przygotowania samochodu. O jakości tych świec świadczy fakt, że są one używane przez zespoły Formuły 1 i MotoGP. Nawiasem mówiąc, asortyment świec obejmuje również świece NGK Quick Range. Świece te przeznaczone są do pojazdów samochodowych i małych silników (narzędzia benzynowe, sprzęt ogrodniczy, gokarty itp.), a także znajdują się w ofercie sklepu internetowego 2407.PL.

Świece żarowe NGK

świece żarowe ngk

Świece żarowe NGK są dostępne w 260 wariantach, które według TecDoc są stosowane w 86% maszyn z silnikami wysokoprężnymi w Europie. 78 artykułów, podobnych do serii V-Line, znajduje się w serii D-Power. Są to świece, podobne do standardowych, ale stosowane są do większości popularnych samochodów i są wygodne w użyciu do wyboru ze względu na ich krótką liczbę. Świece żarowe NGK można podzielić na dwa typy. Świece z metalowym prętem mają spiralę w pręcie żarowym, która nagrzewa się do wysokich temperatur i zapewnia rozruch silnika. W zależności od pojazdu, w którym świece te są stosowane, mogą być standardowe, samoregulujące się lub z technologią przyspieszonego żarzenia AQGS. Świece z prętem ceramicznym wykonane są w technologii NHTC (New High Temperature Ceramic). Element grzejny w nich jest w całości ceramiczny, co pozwala na zmniejszenie stopnia sprężania w "silnikach wysokoprężnych" i wpisuje się w rygorystyczne przepisy środowiskowe. Dlatego ceramiczne świece żarowe mogą być podgrzewane do 1000°C w ciągu zaledwie 2 sekund i utrzymywać temperaturę 1350°C przez okres do dziesięciu minut! Wraz z rozwojem standardów środowiskowych pojawiły się również bardziej nowoczesne świece NHTC 2. Wszystkie świece żarowe NGK zapewniają niezawodny rozruch i niski poziom emisji spalin, a także stabilną prędkość obrotową na biegu jałowym.


Cewki zapłonowe NGK

Firma NGK produkuje około 400 modeli cewek zapłonowych, których wykonanie różni się w zależności od silnika pojazdu. Według TecDoc, pokrycie europejskiej floty samochodowej wynosi 92%. Przy okazji, na opakowaniu cewek można znaleźć kod QR, który pomoże Ci uzyskać dostęp do instrukcji instalacji. W zależności od konstrukcji silnika samochodowego, cewki różnią się od siebie w zasadzie i strukturze. Na przykład, jeśli każda świeca ma swój własny kołowrotek, to jest to wariant jednoiskrowy, a jeśli kołowrotek pracuje na dwóch świecach, to jest to wariant dwuiskrowy. Jeśli chodzi o projekt, mogą istnieć 4 warianty. Dla starszych samochodów aż do lat 90-tych nadal dostępne są cewki dystrybucyjne. Dla bardziej nowoczesnych samochodów produkowane są pojedyncze cewki lub moduły zapłonowe z kilku cewek. Ostatnią opcją są "listwy", gdzie moduł cewki podłącza się do świec jednym ruchem. Wszystkie cewki zapłonowe w pełni spełniają wszystkie wymagania producentów samochodów.


Wysokonapięciowe przewody zapłonowe i końcówki izolacyjne NGK