Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Szerokość [mm]: | 84,8 |
Waga [kg]: | 0.89 |
Wysokość [mm]: | 56,8 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 84.8 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 84,8 |
Wysokość [mm]: | 56,8, 56.8 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Długość [mm]: | 84.8 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20561, Pca001800 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate/teves |
Waga [kg]: | 0.95 |
Wysokość [mm]: | 56,8, 56.8 |
Czujnik zużycia: | Bez zintegrowanego czujnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 14.5 |
Numer WVA: | 20561 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 1, 1.072 |
Wysokość 1 [mm]: | 57.2 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 15, 15 mm |
Numer WVA: | 20561 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 85, 85,2, 85.2 |
Układ hamulcowy: | Vag |
Wysokość [mm]: | 57, 57,2, 57.2 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 85 |
Długość opakowania [cm]: | 14.8 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Numer WVA: | 20561 |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 58 |
Szerokość opakowania [cm]: | 10.8 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Waga [kg]: | 0.962, 1.04 |
Wysokość 1 [mm]: | 58 |
Wysokość opakowania [cm]: | 4.6 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 84.8 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Numer WVA: | 20561 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 84,8 |
Wysokość [mm]: | 56,8, 56.8 |
Długość [mm]: | 84.8 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20561, Psx201800 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate/teves |
Waga [kg]: | 0.95 |
Wysokość [mm]: | 56,8, 56.8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 675, 89.6 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20437, D163-7015, D82-7015, Pca001130 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy, Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate/teves |
Waga [kg]: | 1.282 |
Wysokość [mm]: | 70,5, 70.5 |
Grubość 1 [mm]: | 14.6 |
Popularne: | FERODO DS2500 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 1 |
Grubość 1 [mm]: | 14.6 |
Waga [kg]: | 1 |
Długość [mm]: | 85.3 |
Grubość [mm]: | 14.8 mm |
Numer WVA: | 21390, Spa354 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 57.3 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 84.8 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Numer WVA: | 20561 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość [mm]: | 56,8, 56.8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Numer WVA: | 20561/15, Wva 20561/15 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 84.8 |
Wysokość [mm]: | 56.8 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość opakowania [cm]: | 9.5 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Numer WVA: | 20561 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 84.8, 85 |
Szerokość opakowania [cm]: | 8.2 |
Układ hamulcowy: | Vag |
Wysokość [mm]: | 56,8, 56.8 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 15, 15,5 |
Numer WVA: | 20561, 20561 150 0 4, 20576, 20576 155 0 4, 764d45 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 50,4, 85, 85,2 |
Układ hamulcowy: | Bendix, Skoda, Vag |
Wysokość [mm]: | 48,5, 56,8, 57,2 |
Długość [mm]: | 84 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Szerokość [mm]: | 57 |
Wartburg przedstawia rodzinę samochodów osobowych i dostawczych, które produkowane były w latach 1955-1991 przez fabrykę VEB Automobilwerk Eisenach w dawnej Niemieckiej Republice Demokratycznej. Jeśli więc jesteś posiadaczem jednego z tych samochodów, przychodzimy do Ciebie z propozycją na klocki hamulcowe. Wykonane z wysokiej jakości materiałów elementy układu hamulcowego odpowiedzialne są za jakość hamowania a tym samym bezpieczeństwo na drodze. W naszej ofercie znajdziesz części zamienne takich marek jak Etf, Bremsi, Brembo, Bosch, Alanko, ABS czy ABE. Musisz wiedzieć, że części zamienne nie różnią się jakością od produktów oryginalnych. Wynika to z tego, że produkowane są przez tę samą fabrykę, która dostarcza części producentowi auta. Właśnie dlatego decydując się na zamienne klocki hamulcowe oszczędzasz pieniądze nie tracąc nic z jakości produktu.
W naszym sklepie internetowym znajdziesz klocki hamulcowe pasujące do samochodu marki Wartburg model 353 oraz 353 Tourist. Wykonane z wysokogatunkowych materiałów niezbędne elementy układu hamulcowego dają Ci pewność bezpieczeństwa oraz komfortu jazdy. Oba czynniki są niezwykle ważne, biorąc pod uwagę odpowiedzialność, jaka spoczywa na kierowcy. To właśnie dlatego regularna kontrola i wymiana klocków hamulcowych jest tak ważna. Narażone na trudne warunki pracy - temperatura podczas tarcia dochodzi nawet do 500oC - klocki hamulcowe wymagają trwałej i solidnej konstrukcji. Składa się ona najczęściej z dwóch, rzadziej z trzech elementów. Dwa pierwsze to płytka nośna oraz okładzina, która jest najważniejszym elementem i to od jej jakości zależy zarówno żywotność części, jak i skuteczność. Dodatkowym elementem bywa warstwa podkładowa o grubości 3 mm, której zadaniem jest absorpcja drgań oraz obniżenie temperatury wytwarzanej podczas tarcia klocków o tarczę.
Wieczną zagadką wydaje się termin wymiany klocków hamulcowych. Niektórzy producenci podają, że powinno się to odbyć miedzy 20-40 tys. przejechanym kilometrem. Jednak różnica jest dość duża, zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę fakt, że zły stan klocków hamulcowych może uszkodzić tarczę hamulcową. Dlatego jednym ze sposobów jest sprawdzenie grubości okładziny ciernej. Jeśli ma ona mniej niż 3 mm, warto wymienić te elementy eksploatacyjne. Niektóre klocki hamulcowe posiadają w okładzinie rowek, który ułatwia sprawdzenie jej grubości. Jak wiadomo, zużycie klocków hamulcowych zależy od przejechanych kilometrów. Jednak ile ich zrobisz na danym komplecie, zależy już głównie od Ciebie. Przede wszystkim dlatego, że jednym z czynników wpływających na zużywanie się klocków jest styl jazdy. Jeśli jest agresywny lub jeśli najczęściej poruszasz się po mieście i jesteś narażony na częste hamowanie, to zużywają się one szybciej. Wpływ na to ma również jakość zamontowanych klocków. Pamiętaj, że najważniejsza jest twardość okładziny ciernej. Choć im twardsza tym może wydawać mniej przyjemne odgłosy podczas hamowania, to jednak zdecydowanie przoduje w kwestii skuteczności i bezpieczeństwa.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.