Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, Ze wskaźnikiem zużycia akustycznej, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 17,9, 17.9 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 24386, 24386, 24394, 24395, 24394, 24395, 8419d1303 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 143,7, 143.7, 144 |
Układ hamulcowy: | Advics |
Wysokość [mm]: | 83, 83,2, 83.2 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 17,4, 17.4 mm |
Numer WVA: | 24653, 8420d1304 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 116, 116,2, 116.2 |
Układ hamulcowy: | Advics |
Wysokość [mm]: | 44,8, 44.8, 45 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 116.2 |
Grubość [mm]: | 17.3 mm |
Numer WVA: | 24653 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 116,2 |
Wysokość [mm]: | 44,7, 44.7 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 143.6 |
Grubość [mm]: | 18 mm |
Numer WVA: | 24386, 24394, 24395 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 143,6 |
Wysokość [mm]: | 83,4, 83.4 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 134.6, 135 |
Grubość 1 [mm]: | 16.9 |
Grubość [mm]: | 16.9 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 77, 77.1 |
Waga [kg]: | 2.24 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 134.5 |
Długość opakowania [cm]: | 20,4 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 24024 |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 77.1 |
Szerokość opakowania [cm]: | 12.6 |
Układ hamulcowy: | Sumitomo |
Waga [kg]: | 1.813, 1.85 |
Wysokość 1 [mm]: | 77.1 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.8 |
Długość [mm]: | 134.6 |
Grubość [mm]: | 16.9 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 119.6 |
Grubość [mm]: | 15.5 mm |
Numer WVA: | 23524, 23525 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 119,6 |
Wysokość [mm]: | 78 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 17.4 mm |
Numer WVA: | 23524, 23525, 605746 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 119,3, 119.3 |
Wysokość [mm]: | 78, 78,0 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, Ze wskaźnikiem zużycia akustycznej, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość opakowania [cm]: | 15.2 |
Grubość [mm]: | 17, 17 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 24024, 24024 170 0 5, 24025, 24026, 7877d976 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 134,7, 134.5 |
Szerokość opakowania [cm]: | 8.8 |
Układ hamulcowy: | Sumitomo |
Wysokość [mm]: | 77,1, 77.05 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8.4 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Toyota Tundra to samochód osobowy typu pick-up, który produkowany jest od roku 1999. Dostępny jest w wersji dwudrzwiowej (Regular Cab) oraz 4-drzwiowej (Double Cab/Crewmax). W zależności od modelu do napędu użyto silników benzynowych V6 i V8 o pojemności od 3,4 do 5,7 litra. Posiadasz niezawodny i cechujący się niezniszczalnością samochód marki Toyota? Doskonale wiesz, że również z tego typu maszynach od czasu do czasu potrzebna jest wymiana części eksploatacyjnych. Wśród nich znajdują się bez wątpienia klocki hamulcowe. Jako sklep z wieloletnim doświadczeniem, zatrudniający profesjonalną ekipę fachowców, którzy uwielbiają motoryzację nie mogliśmy w takiej sytuacji powstrzymać się od wprowadzenia do oferty klocków hamulcowych do Toyota Tundra. Dostępne w ofercie części charakteryzują się doskonałą jakością i wytrzymałością. Dzięki temu możemy powiedzieć, że są w pełni bezpieczne i zapewniają Ci wysoki komfort jazdy. Wśród ofert dostępne są zarówno zamienniki, jak i oryginały. Które warto wybrać? Wszystko zależy od tego, jakie masz oczekiwania i możliwości finansowe. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że oryginały są często znacznie droższe, od zamienników. Choć jedne i drugie bywają produkowane w tych samych fabrykach, przez te same maszyny i z użyciem tego samego materiału. Jeśli więc zależy Ci na bardziej budżetowej wersji, wybierz jeden spośród ponad 300 zamienników. Wśród nich dostępne są takie marki jak np. Bendix USA, Brembo, Ferodo, Kavo parts, NK, Nisshinbo, SWAG, Woking oraz Zekkert. Większość dostępnych w naszym sklepie motoryzacyjnym 2407.PL produktów, dostępna jest od ręki. Dzięki czemu nie musisz martwić się o to, że będziesz długo czekał na realizację zamówienia. Co również ma ogromne znaczenie i doskonale zdajemy sobie z tego sprawę.
Klocki hamulcowe to najważniejsze elementy układu hamulcowego. Wykonane są one z doskonałej jakości materiałów. Ich konstrukcja w zależności od modelu składa się z trzech, czterech lub pięciu elementów. Podstawą jest płytka nośna. Wykonana z bardzo dobrej jakości stali mocnorozciagliwej, która dla dodatkowego zabezpieczenia przed korozją oraz różnego rodzaju agresywnymi związkami chemicznymi pokryta została powłoką lakieru proszkowego. Drugim elementem, o którym warto wspomnieć, jeśli chodzi o konstrukcję klocków hamulcowych, jest materiał cierny. Musi on być wyjątkowo wytrzymały i odporny na ścieranie. Ponieważ to właśnie od bezpośrednio przylega do tarczy hamulca w momencie, gdy naciskasz pedał hamulca. Materiał cierny narażony jest na pracę w wyjątkowo trudnych warunkach. Mowa tutaj m.in. o temperaturze, która przekraczać może 700 stopni Celsjusza oraz ciśnieniu dochodzącym do 140 bar. To jednak nie wszystko, jeśli chodzi o konstrukcję klocków hamulcowych. W ofercie znajdują się również takie produkty, które posiadają np. warstwę podkładową, której zadaniem jest między innymi absorbowanie drgań. Oprócz tego wspomniana warstwa o grubości mniej więcej 3 mm służy do obniżenia temperatury zacisku oraz ciepła odbieranego przez płyn hamulcowy. Szukasz klocków hamulcowych do Toyota Tundra? Zachęcamy Cię do skorzystania z naszej oferty.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.