Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, 20961 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,0 |
Układ hamulcowy: | Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, 5sp634 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 17,2, 17.2 mm |
Numer WVA: | 20961, 20961, 23554, 23554, 7234d340, 7335d340, 7773d894 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Układ hamulcowy: | Lucas, Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 53 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 123.1 |
Grubość [mm]: | 16.6 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 123,1 |
Wysokość [mm]: | 52 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 17.6 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,6, 87.6 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Numer WVA: | 20960, 20961, Bp617, E1 90r-011209/084 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Wysokość [mm]: | 52,9 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Grubość [mm]: | 16.4 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 25212, Bp1449, D1095, E9 90r-02a0871/2272 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 123,2, 123.2 |
Wysokość [mm]: | 51,9, 51.9 |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Numer WVA: | 20960, Pca026305 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Girling |
Waga [kg]: | 0.856 |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 99.6 |
Grubość [mm]: | 18 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 99,6 |
Wysokość [mm]: | 64,8, 64.8 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Numer WVA: | 20960, 20961 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,0 |
Układ hamulcowy: | Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, Ze wskaźnikiem zużycia akustycznej, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 16, 16 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 23584, 7741d866 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 145, 145,1, 145.1 |
Układ hamulcowy: | Akebono |
Wysokość [mm]: | 55 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 86.98 |
Grubość 1 [mm]: | 17 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20961 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość 1 [mm]: | 53 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, 20961 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,0 |
Układ hamulcowy: | Klocki hamulcowe o małej produkcji kurzu, Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Również perforowanymi tarczami hamulcowymi, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 136,8, 136.8 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 52, 52,0 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 19, 19 mm |
Numer WVA: | 23954, 8333d1213 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 137 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 51,6, 51.6, 52 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość opakowania [cm]: | 9.5 |
Grubość [mm]: | 17,2, 17.2 mm |
Numer WVA: | 20961, 23554, 23554 172 1 4, 7234d340, 7335d340, 7773d894, 7920d1017 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Szerokość opakowania [cm]: | 8.2 |
Układ hamulcowy: | Lucas |
Wysokość [mm]: | 53 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.3 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, Bp-vw-r2, Bp617, E1 90r-011209/084 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,2, 87.2 |
Układ hamulcowy: | Lucas/girling |
Wysokość [mm]: | 53,2, 53.2 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 103.7 |
Grubość [mm]: | 17.3 mm |
Numer WVA: | 24922 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Wysokość [mm]: | 55,9, 55.9 |
Marka Peugeot jest szanowana za wysokiej jakości pojazdy działające bezawaryjnie. Z biegiem czasu jednak niektóre części wymagają wymiany. Tak jest w przypadku klocków hamulcowych. Jak to wygląda w przypadku najpopularniejszych modeli Peugeot?
Wymianie podlegają m.in.:
Wymiana klocków hamulcowych PEUGEOT 407 tył zależy od stopnia zaawansowania tylnej osi. Najlepiej jest wybierać rekomendowane klocki hamulcowe PEUGEOT 206 TYŁ, ponieważ sprawdzają się one najlepiej, nie ma z nimi problemów, a układ hamulcowy działa jak należy.
Klocki hamulcowe PEUGEOT 308 tył mogą kosztować tyle samo dla wszystkich jednostek napędowych, jeżeli producent przewiduje te same klocki hamulcowe bez względu na generowaną moc. Wpływ na ostateczną cenę, jaką zapłacisz za klocki ma także czas, jaki zajmie PEUGEOT 206 wymiana klocków. Kierowca może zażyczyć sobie, aby była to ekonomiczna Peugeot 206 wymiana klocków tył, renomowana lub premium. Najważniejsze jest jednak, aby zarówno Peugeot 308 wymiana tarcz, jak i klocków przebiegła w skuteczny sposób.
Klocki hamulcowe PEUGEOT 307 tył wymienia się bardzo szybko. Zarówno tylną, jak i przednią oś uzyskasz w ciągu 35 minut. Istotne jest, aby klocki hamulcowe PEUGEOT 307 20 benzyna wymieniać parami dla danej osi pojazdu. TARCZE hamulcowe PEUGEOT 307 2.0 HDI PRZÓD nie mogą nosić żadnych śladów zużycia. Jeżeli są w jakikolwiek sposób uszkodzone, należy zastąpić je nowymi. Dopiero, gdy tarcze hamulcowe PEUGEOT 307 zostaną wymienione, można zainstalować KLOCKI hamulcowe PEUGEOT 307 komplet.
To, ile zapłacisz za zaciski hamulcowe PEUGEOT 307 oraz ile będzie kosztowała PEUGEOT 307 wymiana klocków tył, w dużej mierze zależy od regionu, wielkości miasta, jak i renomy warsztatu.
Klocki hamulcowe PEUGEOT 207, w które wyposażony jest tarczowy układ hamulcowy wywierają nacisk na tarczę za pośrednictwem ruchomych tłoczków. Okładzina po pewnym czasie użytkowania ściera się i gdy jej grubość będzie mniejsza niż 3 mm, KLOCKI hamulcowe PEUGEOT 207 TYŁ trzeba wymienić. Nie należy dopuszczać do ekstremalnych sytuacji, w których okładzina zostaje całkowicie zużyta, ponieważ może wtedy dojść do zużycia tarcz hamulcowych.
Wymiana klocków z elektrycznym ręcznym Peugeot, jak i w innych modelach znanych marek, takich jak Citroen musi przebiegać z należytą starannością. Przede wszystkim niezwykle ważne jest, aby wymiana przebiegała w profesjonalnym warsztacie samochodowym, przy użyciu najlepszych części zamiennych. Tylko wtedy można mówić o powodzeniu naprawy i przywróceniu pełnej sprawności układowi hamulcowemu. Co ważne, należy zdać się na wiedzę specjalisty, który dokładnie wie, jak cofnąć tłoczek hamulcowy Citroen C4, a także wykonać naprawę, która pozwoli na bezpieczne poruszanie się samochodem.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.