Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 189.7 |
Długość opakowania [cm]: | 20.6 |
Grubość [mm]: | 16.6 mm |
Numer WVA: | 24681 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 189.7 |
Szerokość opakowania [cm]: | 12.2 |
Układ hamulcowy: | Brembo, Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Waga [kg]: | 4.19, 4.235, 4.638 |
Wysokość 1 [mm]: | 93,2 |
Wysokość [mm]: | 83.3 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.8 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 122.5 |
Grubość [mm]: | 16.2 mm |
Liczba czujników zużycia: | 1 |
Numer WVA: | 25008 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 122,5 |
Układ hamulcowy: | Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 56,2, 56.2 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość [mm]: | 17,8 |
Numer WVA: | 22586, 22587 |
Szerokość [mm]: | 142 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 96 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 189.3 |
Grubość [mm]: | 16.6 mm |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 189,3 |
Układ hamulcowy: | Dla pojazdów bez hamulców ceramicznych, Klocki hamulcowe o małej produkcji kurzu, Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Również perforowanymi tarczami hamulcowymi, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 93,1, 93.1 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 122,5 |
Wysokość [mm]: | 64,3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 127.8 |
Grubość [mm]: | 18.5 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 22047, Bpm1604.00, D1796-9025, Pca160400 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość [mm]: | 92,6, 92.6 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość opakowania [cm]: | 20,9 |
Grubość [mm]: | 16,1, 16.1 mm |
Numer WVA: | 22423, 22423 161 0 5, 22424, 9101d1872 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 122,5, 122.5 |
Szerokość opakowania [cm]: | 13,4 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość [mm]: | 63,9, 63.9 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8.8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Szerokość [mm]: | 141,9 |
Wysokość [mm]: | 96,2 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Grubość [mm]: | 16,9, 16.9 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 24455 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 189,6, 189.6, 190 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 93, 93,2, 93.2 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 16.1 mm |
Numer WVA: | 25353, 25354, T2379 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 122,5, 122.3 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość 1 [mm]: | 56 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Numer WVA: | 25821, 25822 |
Popularne: | TRW COTEC |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 122,5 |
Wysokość [mm]: | 64,3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 16,1, 16.1 mm |
Numer WVA: | 22423, 22423, 22424, 22424 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 122, 122,4, 122.5 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość [mm]: | 63.9, 64 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 18,9, 18.9 mm |
Numer WVA: | 22061 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 127,5, 127.5, 128 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 92,6, 92.6, 93 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Popularne: | TRW COTEC |
Szerokość [mm]: | 142 |
Wysokość [mm]: | 96,3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 127.8 |
Grubość [mm]: | 18.5 mm |
Numer WVA: | 22047 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 127,8 |
Układ hamulcowy: | Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 92,6, 92.6 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19,4, 19.4 mm |
Numer WVA: | 22076, 22076, 22097, 22097 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 175 |
Układ hamulcowy: | Lucas |
Wysokość 1 [mm]: | 68.9, 69 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Numer WVA: | 22047, 22061 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 128 |
Wysokość [mm]: | 93 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia, Przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 127.6 |
Długość opakowania [cm]: | 17 |
Grubość [mm]: | 17,9 |
Numer WVA: | 22061 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 127,6, 128 |
Szerokość opakowania [cm]: | 12 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 92,7, 93 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8.3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Popularne: | ATE CERAMIC |
Szerokość [mm]: | 141,9 |
Wysokość [mm]: | 96,2 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Popularne: | ATE CERAMIC |
Szerokość [mm]: | 127,5 |
Wysokość [mm]: | 92,1 |
Samochody Mercedesa zna każdy. Niezależnie od tego, czy jest maniakiem motoryzacyjny, czy laikiem. Tego charakterystycznego znaczka nie sposób jest nie rozpoznać. Jednym z popularnych aut tej marki jest GLC, czyli samochód osobowy typu SUV klasy średniej. Produkowany jest on od 2015 roku. Z uwagi na duże zainteresowanie, które wzbudził wśród kierowców, nie mogło w naszym sklepie zabraknąć części do niego. Zarówno tych oryginalnych, jak i zamiennych. Otrzymasz w naszej ofercie produkty przeznaczone do montażu w najważniejszych układach, które tworzą konstrukcję samochodu. W takiej sytuacji nie mogło też zabraknąć części układu hamulcowego. Jak doskonale wiesz, jednym z najważniejszych elementów są klocki hamulcowe do Mercedesa GLC. Z uwagi na wieloletnie doświadczenie i nawiązanie współpracy z producentami oraz dystrybutorami, którzy zwracają szczególną uwagę na jakość części, możemy Ci zaoferować klocki hamulcowe charakteryzujące się wytrzymałością, trwałością oraz solidnością w bardzo korzystnych cenach. Oprócz klocków hamulcowych oryginalnych możesz wybierać spośród ponad 20 marek. Wśród nich znajdziesz
Mercedes GLC waży w zależności od wyposażenia oraz różnych parametrów od 1735 kg do 2025 kg. Bezsprzecznie taka masa potrzebuje solidnych klocków hamulcowych. Pozwoli Ci to nie tylko na podniesienie komfortu jazdy, ale również na zwiększenie bezpieczeństwa na drodze. Jeśli nie jesteś pewien, czy wybór jest dobry i czy części, które Cię interesują, stworzone zostały dla Twojego modelu samochodu, skorzystaj z filtrów lub wyszukiwarki. Możesz wpisać w nią numer VIN pojazdu, aby mieć pewność co do wyboru. Jeśli jednak nadal wolisz się upewnić, nic trudnego. Nawet w środku nocy. Jesteśmy bowiem czynni przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zapraszamy więc do kontaktu.
Zasadza działania klocków hamulcowych, jest stosunkowo prosta. W momencie, gdy naciskasz pedał hamulca, płyn hamulcowy zostaje wprawiony w ruch i wprowadzony jest przez kanaliki w zacisku oraz króciec w okolice tłoczków zacisku. Co dzieje się dalej? Następuje początkowe dosunięcie wewnętrznego klocka hamulcowego do tarczy oraz jednoczesne odepchniecie zacisku na sworzniach, które umieszczone zostały w jarzmie. Zacisk przesuwa się w głąb samochodu, co sprawia, że drugie klocek dociskany jest do tarczy. W ten sposób następuje równomierne rozłożenie siły docisku. Stan ten utrzymuje się do momentu, aż zwolnisz pedał hamulca. Z uwagi na to, że klocki hamulcowe Mercedes GLC narażone są na wysoką temperaturę (przekraczającą nawet 700°C); wysokie ciśnienie do 140 bar oraz korozję i różnego rodzaju agresywne związki chemiczne muszą być wykonane z wytrzymałych materiałów. Podstawą tych części jest płytka nośna (plecy). Wykonana najczęściej z wysoko rozciągliwej, tłoczonej stali pokrytej dodatkową powłoką lakieru proszkowego. Okładzina cierna z kolei wyprodukowana jest z materiałów, które charakteryzują się dużym współczynnikiem tarcia i dużą odpornością na ścieranie.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.