Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 16,8, 16.8 mm |
Numer WVA: | 23334, 23334, 23335, 23335, 7888d986, 8540d1424 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość 1 [mm]: | 57, 57.4 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 189.7 |
Długość opakowania [cm]: | 20.6 |
Grubość [mm]: | 16.6 mm |
Numer WVA: | 24681 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 189.7 |
Szerokość opakowania [cm]: | 12.2 |
Układ hamulcowy: | Brembo, Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Waga [kg]: | 4.19, 4.235, 4.638 |
Wysokość 1 [mm]: | 93,2 |
Wysokość [mm]: | 83.3 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 17,7, 17.7 mm |
Numer WVA: | 23271, 23271, 23745, 23745, 7723d847, 7960d847 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 119,8, 119.8, 120 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 71, 71,4, 71.4 |
Numer WVA: | 22437 |
Szerokość [mm]: | 114,2 |
Wysokość 1 [mm]: | 55.4 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19,4, 19.4 mm |
Numer WVA: | 24310, 24310, 24311, 24456, 24311, 24456, 8453d1342 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 188, 188,3, BILSTEIN B12 |
Układ hamulcowy: | Lucas, Trw / lucas |
Wysokość 1 [mm]: | 73, 73.3 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość [mm]: | 17,8 |
Numer WVA: | 22586, 22587 |
Szerokość [mm]: | 142 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 96 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 189.3 |
Grubość [mm]: | 16.6 mm |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 189,3 |
Układ hamulcowy: | Dla pojazdów bez hamulców ceramicznych, Klocki hamulcowe o małej produkcji kurzu, Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Również perforowanymi tarczami hamulcowymi, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 93,1, 93.1 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 16.5 |
Numer WVA: | 23334, 23335 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Ate/teves |
Wysokość 1 [mm]: | 57, 57.3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 188 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 24310, 24456 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 188,0 |
Wysokość 1 [mm]: | 73.1 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 16.7 mm |
Numer WVA: | 24862, 24863, 607259 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość 1 [mm]: | 59.6 |
Numer WVA: | 25706 |
Szerokość [mm]: | 132,2 |
Wysokość [mm]: | 97,8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 140.5, 141.5 |
Grubość 1 [mm]: | 16.5 |
Grubość [mm]: | 16.5 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Numer WVA: | 23335 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 140.5, 141.5, 57,4, 59,6 |
Waga [kg]: | 1.281 |
Wysokość [mm]: | 57.4, 59.6 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 17,8, 17.8 mm |
Numer WVA: | 23960, 8343d1223 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 141,6, 141.6, 142 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 75,6, 75.6, 76 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 127.8 |
Grubość [mm]: | 18.5 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 22047, Bpm1604.00, D1796-9025, Pca160400 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość [mm]: | 92,6, 92.6 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość [mm]: | 16 |
Numer WVA: | 22437, 22438 |
Szerokość [mm]: | 114, 114,25 |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość 1 [mm]: | 55, 55.4 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość opakowania [cm]: | 12.5 |
Grubość [mm]: | 17,2 |
Numer WVA: | 22437 |
Szerokość [mm]: | 114,3 |
Szerokość opakowania [cm]: | 8.1 |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość 1 [mm]: | 55.4 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 24310, 24456, 602734 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 188, 188,0 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość 1 [mm]: | 73.7 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Szerokość [mm]: | 141,9 |
Wysokość [mm]: | 96,2 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 24310, 24456, Ld2734 |
Popularne: | ATE CERAMIC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 188, 188,0 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 80,8, 80.8 |
Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych elementów składających się na konstrukcję, jaką jest układ hamulcowy. Ma on ogromne znaczenie, w kontekście zarówno Twojego komfortu jazdy, jak i bezpieczeństwa na drodze. Ich zadaniem jest bowiem zatrzymanie samochody poprzez zaciśnięcie się na tarczy hamulca. Klocki hamulcowe umieszczone są najczęściej w przesuwnym zacisku. W momencie, kiedy wciskasz pedał hamulca, płyn hamulcowy zaczyna wtłaczany być przez króciec i kanaliki zacisku w stronę tłoczków zacisku. W tym momencie dochodzi do wstępnego dociśnięcia wewnętrznego klocka do tarczy i jednoczesnego odepchnięcia zacisku na sworzniach, które umieszczone są w jarzmie. W ten sposób zacisk przesuwając się w głąb samochodu, sprawia, że drugi klocek hamulcowy dociskany jest do tarczy. Równomiernie rozłożona siła nacisku działa do momentu, w którym nie odpuścisz pedału hamulca. Wśród szerokiej oferty naszego sklepu dostępne są klocki hamulcowe do różnych modeli pojazdów. Znajdziesz też klocki hamulcowe do Mercedesa CLS, czyli samochodu osobowego klasy średniej-wyższej, który produkowany jest od 2004 roku. W 2018 roku Mercedes rozpoczął produkcję trzeciej generacji tych pojazdów. Cieszą się dużą popularnością, więc postanowiliśmy zagwarantować Ci największy wybór na rynku. Na sklepie znajduje się ponad 150 oryginalnych klocków hamulcowych Mercedes CLS. A także ponad 800 propozycji innych marek. W tym na przykład
Dzięki nawiązaniu współpracy z wieloma dostawcami godnymi zaufania udało nam się sprawić, że dostępne części są oferowane Ci w bardzo korzystnej cenie. Nie musisz bać się, że Twój budżet zostanie mocno nadwyrężony. Nawet biorąc pod uwagę to, że zaleca się zmianę klocków hamulcowych zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi jednocześnie. Lepszą oszczędnością będzie zaopatrzenie się w nowe klocki hamulcowe Mercedes CLS, niż zignorowanie sygnałów, jakie daje Ci Twoje auto. Dlaczego? Ponieważ jazda samochodem, który ma zużyte klocki hamulcowe, jest nie tylko niebezpieczne, ale również naraża na uszkodzenie inne podzespoły. W tym np. tarcze hamulcowe.
Okładzina cierna, czyli najtwardszy materiał, jaki tworzy konstrukcję klocków hamulcowych, powinien mieć grubość powyżej 1,5 milimetra, żebyś mógł spokojnie korzystać z pojazdu. Jak to sprawdzić? W nowoczesnych samochodach kontrolka poinformuje Cię o tym, że nadszedł czas wymiany. Co więcej, będziesz też to słyszeć z pewnością. Podczas hamowania wydobywający się piskliwy lub metaliczny dźwięk będzie irytował do tego stopnia, że szybko postanowisz coś z tym zrobić. Jest jeszcze jeden sposób na ustalenie, że coś złego dzieje się z klockami hamulcowymi. W momencie, kiedy czujesz, że musisz mocniej docisnąć pedał hamulca, żeby samochód w ogóle zaczął reagować i zwalniać, musisz przyjrzeć się układowi hamulcowemu. Ostrzeżeń jest stosunkowo dużo. Dlatego, jeśli zaobserwowałeś, któreś z nich u siebie i chcesz podnieść komfort i bezpieczeństwo jazdy skorzystaj z naszej oferty.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.