Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 95.4 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Numer WVA: | 23416, 23417, 23654, 23655 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 95,4 |
Wysokość [mm]: | 42,7, 42.7 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 133.2 |
Grubość [mm]: | 17.6 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 133,1, 133.1 |
Układ hamulcowy: | Akebono |
Wysokość [mm]: | 48,9, 48.9 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 118.8 |
Grubość 1 [mm]: | 16.2 |
Numer WVA: | 25096 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 116,8 |
Wysokość [mm]: | 42,8, 42.8 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 142 |
Grubość [mm]: | 18.8 mm |
Numer WVA: | 24412, 24413, 24414 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 142,0 |
Wysokość [mm]: | 66,7, 66.7 |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 116,5, 116.5 |
Wysokość [mm]: | 42,7, 42.7 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 156.4 |
Grubość 1 [mm]: | 19.2 |
Grubość [mm]: | 19.2 mm |
Numer WVA: | 23057 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość 1 [mm]: | 78.5 |
Wysokość [mm]: | 78.5 |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość 1 [mm]: | 0 |
Grubość [mm]: | 19.2 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 23057, 23 057, 8252d114, Bp226, E1 90r - 011075/802 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 155.3 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość 1 [mm]: | 71.6 |
Wysokość [mm]: | 71.6 |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 95.4 |
Wysokość [mm]: | 42,7 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 95.4 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 95,4 |
Wysokość [mm]: | 42,7, 42.7 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, Ze wskaźnikiem zużycia akustycznej, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 16,7, 16.7 mm |
Liczba czujników zużycia: | 4 |
Numer WVA: | 24421, 24421, 24422, 24422 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 106, 106,4, 106.4 |
Układ hamulcowy: | Trw, Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 47, 47,1, 47.1 |
Grubość [mm]: | 16.9 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 133,1, 133.1 |
Układ hamulcowy: | Akebono |
Wysokość [mm]: | 48,9, 48.9 |
Grubość 1 [mm]: | 0 |
Grubość [mm]: | 16 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 21353, 7563d688, Bp-ope-f1, Bp508, E1 90r - 011075/816 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 140,2, 140.2 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość 1 [mm]: | 48.3 |
Wysokość [mm]: | 48.3 |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 19.1 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,2, 148.2 |
Wysokość [mm]: | 61,1, 61.1 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 116.8 |
Grubość 1 [mm]: | 16.2, 17 |
Grubość [mm]: | 16.6 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Numer WVA: | 25098 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 116.8, 42,8 |
Waga [kg]: | 1.07 |
Wysokość [mm]: | 43.3 |
Grubość 1 [mm]: | 19 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 141,9 |
Układ hamulcowy: | Mando |
Wysokość [mm]: | 66,8 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, Ze wskaźnikiem zużycia akustycznej, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 15,2, 15.2 mm |
Liczba czujników zużycia: | 2 |
Numer WVA: | 23417, 23417, 23654, 23655, 23654, 23655 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 95,5, 95.5, 96 |
Układ hamulcowy: | Lucas, Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 42,8, 42.8, 43 |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 15.6 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 24498, 8391d1275, Bp1123, E9 90r - 01871/2098 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 110,7, 110.7 |
Wysokość [mm]: | 46 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Długość [mm]: | 148 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 25034, 25035, 25036 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,0 |
Wysokość [mm]: | 61,2, 61.2 |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Numer WVA: | 25031, Bp1355, E1 90r-011075/1582 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,4 |
Wysokość [mm]: | 60,3 |
Czujnik zużycia: | z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 18.6 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 25031, Bp1355, E1 90r-011075/1582 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,4, 148.4 |
Wysokość [mm]: | 60,3, 60.3 |
Problemy po wymianie klocków hamulcowych zwykle pojawiają się dopiero po czasie, po przejechaniu kilkudziesięciu, a nawet kilkuset kilometrów. Choć mechanicy bardzo często zwalają winę na złej jakości części (np. nawet na same klocki hamulcowe Chevrolet), to prawda może być inna. Powodem problemów z autem po wymianie klocków mogą być po prostu błędy w montażu. Jak ich uniknąć i cieszyć się z bezproblemowej jazdy Chevroletem?
Wymiana klocków hamulcowych CHEVROLET CAPTIVA to obowiązek każdego kierowcy, jeżeli na liczniku znajduje się już ponad 40 tysięcy przejechanych kilometrów. Częstotliwość wymiany zależy jednak w dużej mierze od stylu jazdy. Im bardziej agresywna jazda, tym częstsza musi być wymiana klocków i tarcz hamulcowych, cena takiej usługi zależy wtedy od stopnia ich zużycia. Ważne jest jednak, aby zareagować odpowiednio wcześnie, aby nie doszło do poważnych uszkodzeń w obrębie całego układu hamulcowego.
Klocki hamulcowe CHEVROLET ORLANDO trzeba wymienić w momencie, gdy grubość okładzin ciernych spadnie poniżej określonego przez producenta poziomu. Istotne jest, aby przy wymianie sprawdzić obie osie hamulca. Rzadko zdarza się, aby stan okładzin na obu kołach osi był taki stan. Pamiętać należy, aby jednorazowo wymieniać klocki przy obu kołach danej osi. Gwarantuje to odpowiedni rozkład siły hamowania, która przekłada się na bezpieczną eksploatację pojazdu.
Jak przy wymianie każdej części, tak również przy klockach hamulcowych mogą zdarzyć się błędy. Ważne jest przede wszystkim to, aby nie tylko zastosowanie części o odpowiednich parametrach, ale także wykonać prace zgodnie z technologią przewidzianą przez producenta auta.
Przed założeniem nowych elementów ciernych mechanik musi upewnić się, że zacisk hamulca i piasta koła są sprawne, oczyszczone z brudu i rdzy. Nawet niewielkie zabrudzenia mogą spowodować, że nowe hamulce już po niewielkim przebiegu zaczną przy hamowaniu powodować uciążliwe wibracje i piski. Wymiana klocków hamulcowych tył Chevrolet Cruze musi być więc bardzo precyzyjna. Nie można tutaj pozwolić sobie na żadne ustępstwa.
Wymiana klocków hamulcowych (cena uzależniona od stopnia ich zużycia, jak i intensywności prac) wykonana w profesjonalnym warsztacie samochodowym kończy się zwykle dobrze, a kierowca może cieszyć się z bezpiecznej jazdy samochodem.
Ile trwa wymiana klocków hamulcowych Przód? Zwykle do godziny. Oczywiście wszystko zależy od tego, czy przy wymianie nie wyjdą kolejne uszkodzenia układu hamulcowego. Standardowo jednak jedną oś wymienia się od 30 minut do godziny. Sprawny mechanik poradzi sobie z zadaniem bardzo szybko. Wymiana klocków hamulcowych (tył) przebiegnie natomiast bardzo profesjonalnie, zgodnie z przyjętymi założeniami.
Najważniejsze jest, aby powierzyć wymianę klocków hamulcowych profesjonalnemu mechanikowi. Dzięki temu można będzie cieszyć się z uzyskania bardzo dobrych rezultatów i z bezproblemowej jazdy samochodem.
Sklep samochodowy, 2407.pl
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.