Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 89.6 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 20437 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 89,6 |
Wysokość [mm]: | 70,5, 70.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 90 |
Długość opakowania [cm]: | 15 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 20437 |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 71 |
Szerokość opakowania [cm]: | 11 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Waga [kg]: | 1.534, 1.54 |
Wysokość 1 [mm]: | 71 |
Wysokość opakowania [cm]: | 4.4 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 76,5 |
Wysokość [mm]: | 65,5 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 76.7 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Wysokość [mm]: | 65,5 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 16.5 |
Numer WVA: | 20588 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Ate |
Waga [kg]: | 0.982, 1.03 |
Wysokość 1 [mm]: | 65.8 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy |
Szerokość [mm]: | 76,1 |
Wysokość [mm]: | 65,3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 76.7 |
Grubość [mm]: | 16.5 mm |
Numer WVA: | 20588 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 76,7 |
Wysokość [mm]: | 65,5, 65.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 15, 15 mm |
Numer WVA: | 20437, 7015d163, 7090d163 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 89,5, 89.5, 90 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość [mm]: | 70,6, 70.6, 71 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 675, 89.6 |
Grubość [mm]: | 15 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20437, D163-7015, D82-7015, Pca001130 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy, Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate/teves |
Waga [kg]: | 1.282 |
Wysokość [mm]: | 70,5, 70.5 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 89.6, 955 |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 20437, D163a-7090, D82a-7090, Pca001120 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Hamulec tarczowy, Tarcze hamulcowe |
Układ hamulcowy: | Ate/teves |
Waga [kg]: | 1.41 |
Wysokość [mm]: | 70,5, 70.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 16.5 mm |
Numer WVA: | 20588, 605032 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość [mm]: | 76,5, 76.5 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 65,5, 65.5 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 20437, 609031 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 89,7, 89.7 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 70,5, 70.5 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Grubość [mm]: | 19 mm |
Numer WVA: | 20 437, Bp650 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 89,8, 89.8 |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość [mm]: | 70,4, 70.4 |
Grubość 1 [mm]: | 16.5 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość 1 [mm]: | 65.8 |
BMW to niemiecki producent aut, który wśród kierowców cieszy się popularnością. Świadczyć mogą o tym, chociażby liczby, które informują, że w 2021 roku marka ta sprzedała ponad 2 miliony samochodów na całym świecie. Jedne serie są produkowane nadal, inne już niestety nie. Co jednak nie oznacza, że nikt nimi nie jeździ. Wśród klasyków BMW znaleźć można serię M1. Co to jest za auto? Sportowe coupe, które zadebiutowało na rynku motoryzacyjnym w roku 1978. Do dziś można znaleźć pasjonatów tej marki, którzy poruszają się tymi samochodami. Dlatego nie mogło też w naszym sklepie zabraknąć do niego części. Zarówno tych z logo BMW, jak i innych marek. Znajdziesz wśród nich m.in.
czy BMW. Wszystkie firmy, które wymieniliśmy oferują klocki hamulcowe do BMW M1. Są to nowe, w pełni sprawne części, które zapewnią Ci najwyższy stopień bezpieczeństwa podczas hamowania. Oprócz doskonałej jakości i trwałości części oraz ich bardzo dobrej wytrzymałości możemy Ci jeszcze zapewnić wyjątkowo korzystne ceny. Dzięki temu, że na rynku motoryzacyjnym istniejemy od wielu lat, możesz być pewien tego, że oferta będzie konkurencyjna.
Sygnały, że wymiana klocków hamulcowych są dość wyraźny. Jeśli przy hamowaniu słyszysz nieprzyjemny metaliczny lub piskliwy dźwięk to znak, że nadszedł czas na wymianę. Upewnij się jeszcze, sprawdzając grubość okładziny ciernej. Jeśli jest mniejsza niż 1,5 mm, to nie masz nad czym się zastanawiać. Chyba że nad ty, który produkt w naszym sklepie wybrać. Co więcej, pamiętaj, aby z tym nie zwlekać. Jeśli nie wymienisz klocków hamulcowych na czas, może się okazać, że konieczna będzie też wymiana tarcz hamulcowych. A to pociągnie za sobą większe koszty. Czym jest okładzina cierna? Jest to ten element klocków, który ma styczność z tarczą. Podczas gdy wciśnięty jest hamulec, okładzina cierna szoruje o tarczę spowalniając samochód. Przez to właśnie narażone jest ona na pracę w bardzo trudnych warunkach. Temperatura przekraczająca nawet 700°C oraz ciśnienie dochodzące do 140 bar. Bez wątpienia są to niesprzyjające warunki. Dlatego wybierając klocki hamulcowe do BMW M1, pamiętaj o tym, aby wybierać wytrzymałe klocki, z twardą okładziną. Oprócz okładziny klocki hamulcowe składają się jeszcze z takiego elementu jak płytka nośna, czyli plecy. Ona również ma znaczenie. Wykonana powinna być z wytrzymałej, tłoczonej, wysoko rozciągliwej stali, która dodatkowo lakierem proszkowym została zabezpieczona przed korozją i agresywnymi związkami chemicznymi.
Szukasz klocków hamulcowych do BMW 1? Jeśli tak, to zapoznaj się dokładnie z produktami, które mamy w ofercie. Jeśli nie wiesz, który z produktów stworzony został z myślą o Twoim aucie, zachęcamy Cię do kontaktu z naszym Działem Handlowym. Możesz to zrobić niezależnie od dnia tygodnia oraz pory. Jesteśmy bowiem otwarci 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. Dzięki temu obsługujemy swoich Klientów z zachowaniem pełnego profesjonalizmu, szybko i uprzejmie. Skorzystaj z naszej oferty na klocki hamulcowe BMW M1.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.