Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość [mm]: | 19,6 |
Numer WVA: | 22392 |
Szerokość [mm]: | 124,9, 125 |
Układ hamulcowy: | Brembo |
Wysokość [mm]: | 117, 117,3 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19,2, 19.2 mm |
Numer WVA: | 25199, 25200 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148, 148,2, 148.2 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 69,9, 69.9, 70 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 19 |
Numer WVA: | 22392 |
Wysokość 1 [mm]: | 117 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 19.6 mm |
Numer WVA: | 25199, 25200, 603857 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,2, 148.2 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 69,8, 69.8 |
Numer WVA: | 25617 |
Szerokość [mm]: | 129 |
Wysokość [mm]: | 70,4 |
Grubość [mm]: | 19.2 mm |
Materiał produkcji: | Low-metallic |
Numer WVA: | 25199, 25200, Bp1408, E1 90r-011076/1956 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,3, 148.5 |
Wysokość [mm]: | 69.4, 70 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 17.5 mm |
Numer WVA: | 25307, 25308, 603859 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość 1 [mm]: | 45.3 |
Długość [mm]: | 218 |
Grubość 1 [mm]: | 19 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Szerokość [mm]: | 84,7 |
Waga [kg]: | 2,781 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 18.6 |
Numer WVA: | 25617 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 129 |
Układ hamulcowy: | Lucas |
Wysokość 1 [mm]: | 74.6, 75 |
Numer WVA: | 25900 |
Szerokość [mm]: | 219,2 |
Wysokość [mm]: | 84,9 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Szerokość [mm]: | 125 |
Wysokość [mm]: | 118 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 17,2, 17.2 mm |
Numer WVA: | 25307, 25307, 25308, 25308 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 123 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość 1 [mm]: | 45, 45.1, 46.4 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 116 |
Grubość [mm]: | 17.8 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Numer WVA: | 24703, 24704, Bpm1433.00, D1469-8669, Pca143300 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Wysokość 1 [mm]: | 73.8 |
Wysokość [mm]: | 65,6, 65.6 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość opakowania [cm]: | 15.2 |
Grubość [mm]: | 17,2, 17.2 mm |
Numer WVA: | 25307, 25307 172 0 5, 25308 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 123, 123,2 |
Szerokość opakowania [cm]: | 8.8 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość 1 [mm]: | 44.1, 46.4 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8.4 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 155.8 |
Grubość [mm]: | 18.3 mm |
Numer WVA: | 24912, 25506, 25507 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód, Tył |
Szerokość [mm]: | 155,8 |
Wysokość [mm]: | 61,7, 61.7 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 124.7 |
Grubość [mm]: | 19.6 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Numer WVA: | 22392, Pca169000 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość [mm]: | 117,6, 117.6 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość opakowania [cm]: | 17 |
Grubość [mm]: | 19,2, 19.2 mm |
Numer WVA: | 25199, 25199 192 0 5, 25200, 8772d1561 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 148,4, 148.2 |
Szerokość opakowania [cm]: | 12 |
Układ hamulcowy: | Bosch |
Wysokość [mm]: | 69,9, 69.9 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8.3 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość 1 [mm]: | 20 |
Numer WVA: | 22441 |
Wysokość 1 [mm]: | 106 |
Szerokość [mm]: | 124,7 |
Wysokość [mm]: | 117,6 |
BMW serii 4 to samochód osobowy, który plasuje się w klasie wyższej średniej. Jego moc maksymalna wynosi w zależności od konkretnego modelu od 105 do 331 kW. A to z kolei sprawia, że maksymalna prędkość wynosi od 213 do 250 km/h. Dość duża popularność tego rodzaju samochodów, sprawia, że nie mogło ich zabraknąć w naszym sklepie. Nasza oferta rozbudowuje się wraz z potrzebami naszych Klientów. Nawet tych najbardziej wymagających. Właśnie dlatego, w prezentowanej kategorii klocków hamulcowych do BMW serii 4 znajdziesz szereg w pełni sprawnych i nowych produktów w bardzo korzystnych cenach. Wśród nich znajdują się zarówno oryginały, jak i zamienniki. Oznacza to, że możesz wybrać klocki hamulcowe BMW lub np.
Wszystkie charakteryzują się doskonałą jakością wykonania. W zależności od tego, czego szukasz, możesz w ofercie znaleźć klocki, które składają się z trzech lub pięciu elementów. Niezmiennie jednak niezależnie od tego, które wybierzesz, podstawą jest specjalna płytka nośna, nazywana również plecami. Element ten został wyprodukowany z doskonałej jakości, tłoczonej i wysoko rozciągliwej stali. Dodatkowo dla zwiększenia bezpieczeństwa pokryta ona została lakierem proszkowym, który chroni przed ewentualną korozją oraz agresywnymi związkami chemicznymi. W pięcioelementowych klockach hamulcowych do BMW serii 4 nakładana jest dodatkowa warstwa podkładowa. Jej głównym zadaniem jest absorbowanie drgań oraz obniżanie temperatury zacisku.
Najważniejszym elementem klocków hamulcowych jest jednak materiał cierny. Do jego powstania bardzo często używa się aż ponad 20 różnego rodzaju mieszanek, które powstały z około 130 składników. Dlaczego właśnie ten materiał ma takie ogromne znaczenie? Ponieważ to w największym stopniu od niego zależy jakość hamowania. Ponadto narażony jest on na pracę w niezwykle niesprzyjających warunkach. Co mamy na myśli? Chociażby temperaturę dochodzącą do 700 stopni C oraz ciśnienie wynoszące w maksymalnym punkcie aż 140 bar. Biorąc to wszystko pod uwagę, nie dziw się, że klocki BMW 4 powinny być wymieniane regularnie. Co to dokładnie oznacza? Ciężko jednoznacznie powiedzieć. Zależy to bowiem zarówno od stylu jazdy, jak i jakości części, którą masz obecnie w aucie. Pierwszym sygnałem do tego, że klocki hamulcowe należy wymienić, będzie wydobywający się podczas hamowania piskliwy lub metaliczny dźwięk. W takiej sytuacji z pewnością warto sprawdzić, czy materiał cierny ma minimalną zalecaną grubość, która wynosi 1,5 mm. Jeśli nie, nie pozostaje Ci nic innego jak kupić u nas klocki hamulcowe do BMW serii 4. Oprócz konkurencyjnych cen mamy jeszcze do zaoferowania szybką realizację zamówienia. Jesteśmy otwarci przez 24 godziny na dobę, aż 7 dni w tygodniu. Dlatego wszystkich Klientów obsługujemy na bieżąco z zachowaniem najwyższego profesjonalizmu. Skorzystaj z naszej oferty i ciesz się bezpieczeństwem na drodze.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.