Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Szerokość [mm]: | 194,0 |
Wysokość [mm]: | 74,0 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość opakowania [cm]: | 20,9 |
Grubość [mm]: | 16,8 |
Numer WVA: | 25861 |
Szerokość [mm]: | 194 |
Szerokość opakowania [cm]: | 13,4 |
Układ hamulcowy: | Akebono |
Wysokość [mm]: | 74 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8.8 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 194.1 |
Długość opakowania [cm]: | 20.6 |
Numer WVA: | 25861, 25862 |
Popularne: | FERODO PREMIER |
Szerokość opakowania [cm]: | 12.2 |
Waga [kg]: | 3,1, 3.055 |
Wysokość 1 [mm]: | 74.1 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.8 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Grubość [mm]: | 16,8 |
Numer WVA: | 25861, 25862, 28861 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 194, 194,1 |
Układ hamulcowy: | Akebono |
Wysokość [mm]: | 74, 74,1 |
Czujnik zużycia: | Ze wskaźnikiem zużycia akustycznej, z ostrzeżeniem o noszeniu dźwięku |
Grubość [mm]: | 17 |
Liczba czujników zużycia: | 8 |
Numer WVA: | 22307 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 129, 129,1 |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość [mm]: | 65, 65,05 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Szerokość [mm]: | 194 |
Wysokość [mm]: | 74 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Popularne: | ATE CERAMIC |
Szerokość [mm]: | 194,0 |
Wysokość [mm]: | 74,0 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 129 |
Wysokość [mm]: | 65 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Numer WVA: | 26267 |
Szerokość [mm]: | 129 |
Wysokość [mm]: | 65 |
Szerokość [mm]: | 194 |
Wysokość [mm]: | 74 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 194 |
Grubość 1 [mm]: | 16.4 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Szerokość [mm]: | 74 |
Waga [kg]: | 2.812 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia, Z czujnikiem zużycia |
Długość [mm]: | 129 |
Grubość [mm]: | 16.8 mm |
Numer WVA: | 22307 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Szerokość [mm]: | 129 |
Układ hamulcowy: | Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 65,5, 65.5 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 194.1 |
Długość opakowania [cm]: | 20.6 |
Numer WVA: | 25861, 25862 |
Szerokość opakowania [cm]: | 12.2 |
Waga [kg]: | 3.055, 3.072 |
Wysokość 1 [mm]: | 74.1 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.8 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Szerokość [mm]: | 129,0 |
Wysokość [mm]: | 65,0 |
Szerokość [mm]: | 214 |
Wysokość [mm]: | 88 |
Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Długość opakowania [cm]: | 15.2 |
Numer WVA: | 26267 |
Szerokość [mm]: | 129 |
Szerokość opakowania [cm]: | 8.8 |
Wysokość [mm]: | 64,6 |
Wysokość opakowania [cm]: | 8.4 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Popularne: | ATE CERAMIC |
Szerokość [mm]: | 129,0 |
Wysokość [mm]: | 65,0 |
Czujnik zużycia: | Przygotowane do wskaźnika zużycia |
Szerokość [mm]: | 194 |
Układ hamulcowy: | Klocki hamulcowe o małej produkcji kurzu |
Wysokość [mm]: | 74 |
Audi Q8 to samochód osobowy typu SUV Coupe klasy wyższej. Model ten produkowany jest od 2018 roku. Wśród miłośników tej niemieckiej marki cieszy się ogromną popularnością. Dlatego jako sklep z wieloletnim doświadczeniem postanowiliśmy wprowadzić do oferty części pasujące do tego modelu. Wśród produktów od znanych i cenionych marek znajdziesz, chociażby klocki hamulcowe. Oprócz oryginalnych części VAG dostępne są też części zamienne. Klocki hamulcowe Audi Q8 to produkty, które dostępne są w naszym sklepie internetowym w bardzo korzystnych cenach. Dodatkowo wiedząc, że często zależy Ci na czasie, oferujemy szybką realizację zamówienia. Co jeszcze możemy Ci zaoferować? Jeśli masz jakieś wątpliwości dotyczące klocków hamulcowych Audi Q8 to zapraszamy Cię do kontaktu z naszym Działem Handlowym. Dostępni jesteśmy przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dzięki temu niezależnie od tego, kiedy potrzebna jest Ci pomoc, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Klocki hamulcową w Audi Q8 są najważniejszym elementem układu hamulcowego. To one odpowiedzialne są w najwyższym stopniu za jakość hamowania. To bowiem do ich zadań należy zatrzymanie pojazdu, w momencie, kiedy zaciskają się na tarczy hamulca. Jak to się dzieje dokładnie? Na początek warto zauważyć, że klocki hamulcowe znajdują się w specjalnym zacisku. Najczęściej przesuwnym. Gdy naciskasz pedał hamulca, płyn hamulcowy za pośrednictwem kanalików oraz króćca dostaje się w okolice tłoczków w zacisku. To sprawia, że następuje dosunięcie do tarczy klocka wewnętrznego i odepchnięcie zacisku na sworzniach umieszczonych w jarzmie. Co dzieje się dalej? Zacisk przesuwa się w stronę wnętrza pojazdu. A to sprawia, że do tarczy dociskany jest drugi klocek. Od tego momentu klocki siła rozkładana jest równomiernie. Ten stan rzeczy utrzymuje się do momentu, w którym zwolnisz pedał hamulca.
Klocki hamulcowe najczęściej składają się z trzech części. Znajdziesz jednak również takie, które wykonano z pięciu elementów. Niezależnie od tego, który wybierzesz najważniejsze, są dwa elementy. Pierwszy z nich to materiał cierny. Powinien on być wytrzymały i odporny na ścieranie. Z uwagi na to, że narażony jest na pracę w skrajnie trudnych warunkach, powinien odznaczać się doskonałą jakością. Drugim elementem o, którym chcemy wspomnieć, jest płytka nośna, która nazywana jest też plecami. Najczęściej jest to element, który wykonano z wysokiej jakości, wysoko rozciągliwej i tłoczonej stali, która dodatkowo została pokryta warstwą lakieru proszkowanego, który chroni przed korozją oraz agresywnymi związkami chemicznymi. Jednym z dodatkowych elementów budowy mogą być blaszki, które podczas hamowania wydają metaliczny dźwięk - wyłącznie w przypadku kiedy klocki hamulcowe są zużyte. Jeśli jednak zdecydujesz się na klocki Audi Q8 bez tego elementu, nie musisz się martwić. Podczas hamowania zużytymi klockami hamulcowymi będzie wydobywał się wyjątkowo irytujący piskliwy dźwięk, który nie sposób przegapić. W takiej sytuacji nie zwlekaj z wymianą. Może to bowiem nieść za sobą większe koszty finansowe. Dlaczego? Ponieważ starte klocki hamulcowe będą uszkadzały tarczę hamulcową. A jej wymiana wiąże się z większymi nakładami pieniężnymi.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.