Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, 20961 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,0 |
Układ hamulcowy: | Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, 5sp634 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 17,2, 17.2 mm |
Numer WVA: | 20961, 20961, 23554, 23554, 7234d340, 7335d340, 7773d894 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Układ hamulcowy: | Lucas, Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 53 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Długość [mm]: | 155.2 |
Grubość [mm]: | 20.3 mm |
Liczba czujników zużycia: | 1 |
Numer WVA: | 23587, 23588, 23589 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ czujnika zużycia: | Elektryczny |
Układ hamulcowy: | Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość 1 [mm]: | 71.4 |
Wysokość [mm]: | 66 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 17.6 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,6, 87.6 |
Układ hamulcowy: | Trw / lucas |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Z czujnikiem zużycia, w tym wskaźnik zużycia |
Grubość [mm]: | 20,3, 20.3 mm |
Liczba czujników zużycia: | 1 |
Numer WVA: | 23587, 23587, 23588, 23589, 23588, 23589, 8212d1107, 8212d1319, 8760d1107 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość 1 [mm]: | 66, 71.3 |
Numer WVA: | 20960, 20961, Bp617, E1 90r-011209/084 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Wysokość [mm]: | 52,9 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 19,7, 19.7 mm |
Numer WVA: | 23130, 23130, 23131, 23131, 7635d768, 7709d768 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 146 |
Układ hamulcowy: | Teves |
Wysokość [mm]: | 54,6, 54.6, 55 |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Numer WVA: | 20960, Pca026305 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Girling |
Waga [kg]: | 0.856 |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | w tym wskaźnik zużycia |
Grubość [mm]: | 20.3 mm |
Liczba czujników zużycia: | 1 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość 1 [mm]: | 66 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Grubość [mm]: | 19.6 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 146, 146,0 |
Układ hamulcowy: | Vag |
Wysokość [mm]: | 54,7, 54.7 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia |
Długość [mm]: | 86.98 |
Grubość 1 [mm]: | 17 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20961 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ hamulcowy: | Trw |
Wysokość 1 [mm]: | 53 |
Wysokość [mm]: | 53 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, 20961 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,0 |
Układ hamulcowy: | Klocki hamulcowe o małej produkcji kurzu, Nie dla tarcz hamulcowych węgiel-ceramiczne, Również perforowanymi tarczami hamulcowymi, Tylko w połączeniu z tarczami hamulcowymi stal |
Wysokość [mm]: | 52,9, 52.9 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear, Z czujnikiem zużycia, Z zintegrowanym czujnikiem zużycia |
Grubość [mm]: | 20.3 mm |
Numer WVA: | 23589, 23 587, 8212d110; 8212d131, 90r-011096/671, Bp938 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ hamulcowy: | Ate |
Wysokość 1 [mm]: | 66 |
Wysokość [mm]: | 66 |
Czujnik zużycia: | Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 87 |
Grubość 1 [mm]: | 16.8 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Numer WVA: | 20961 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 52,9, 87 |
Waga [kg]: | 0.88, 0.916 |
Wysokość [mm]: | 52.9 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość opakowania [cm]: | 9.5 |
Grubość [mm]: | 17,2, 17.2 mm |
Numer WVA: | 20961, 23554, 23554 172 1 4, 7234d340, 7335d340, 7773d894, 7920d1017 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87 |
Szerokość opakowania [cm]: | 8.2 |
Układ hamulcowy: | Lucas |
Wysokość [mm]: | 53 |
Wysokość opakowania [cm]: | 7.3 |
Grubość [mm]: | 17 mm |
Numer WVA: | 20960, Bp-vw-r2, Bp617, E1 90r-011209/084 |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Tył |
Szerokość [mm]: | 87,2, 87.2 |
Układ hamulcowy: | Lucas/girling |
Wysokość [mm]: | 53,2, 53.2 |
Czujnik zużycia: | Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia, Ostrzeżenie wear |
Długość [mm]: | 146 |
Grubość [mm]: | 19.8 mm |
Numer WVA: | 21974, 23130 |
Popularne: | TRW COTEC |
Rodzaj układu hamulcowego: | Tarcze hamulcowe |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość [mm]: | 146 |
Wysokość [mm]: | 54,7, 54.7 |
Audi A1 to jeden z ciekawszych modeli niemieckiej marki. Produkowany od 2010 roku. Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w 2018 roku. Standardowe wyposażenie tego modelu samochodu obejmuje m.in. elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka, zintegrowane światła do jazdy dziennej oraz ABS z ESP z elektronicznie sterowaną blokadą poprzeczną EDS. To jednak tylko przykładowe elementy. Auto cieszy się ogromną popularnością wśród fanów marki. Co skłoniło nas do tego, aby poszerzyć ofertę o części zamienne do tego modelu samochodu. Wśród nich znajdziesz m.in. klocki hamulcowe Audi A1. A z racji tego, że dbamy o bezpieczeństwo Twoje i Twoich pasażerów to masz pewność, że decydując się na części znajdujące się w naszym sklepie kupujesz najwyższą jakość w konkurencyjnej cenie.
Klocki hamulcowe w Audi A1 są jednym z najważniejszych, o ile nie najważniejszym elementem układu hamulcowego. Najczęściej składają się z trzech części. Jedną z nich jest okładzina cierna. Kupując tego rodzaju części do samochodów, musisz zwracać uwagę, na jakiego materiał użyto przy produkcji. Od tego zależy nie tylko Twoje bezpieczeństwo, ale też bezpieczeństwo pozostałych uczestników ruchu drogowego. Materiał cierny narażony jest podczas hamowania na wyjątkowo trudne warunki pracy. Zaliczamy do nich temperaturę dochodzącą nawet do 700 stopni oraz ciśnienie w granicach 140 barów. Podstawę klocka hamulcowego stanowi z kolei płytka nośna. Najczęściej wykonana jest z wysoko rozciągliwej, tłoczonej stali, która dodatkowo zabezpieczona została przed korozją oraz innymi agresywnymi substancjami. Jeśli więc zależy Ci na zakupie najwyższej jakości klocków hamulcowych do Audi A1 skorzystaj z naszej oferty. Znajdziesz u nas takie marki jak m.in.
Znajdziesz też oryginały VAG.
Czy jest jedna odpowiedź na pytanie - jak często należy wymieniać klocki hamulcowe? Oczywiście, że nie, zależy to bowiem od zbyt wielu czynników. Chociażby od tego, jak dobre jakościowo klocki Audi A1 masz zamontowane obecnie. Wpływ na zużycie ma także styl jazdy. Dlatego Twoim obowiązkiem, jako odpowiedzialnego kierowcy jest regularna kontrola tego elementu układu hamulcowego. Klocki wysokiej jakości z doskonałym materiałem ciernym oczywiście wytrzymają dłużej. A to oznacza, że kupując lepszy produkt, oszczędzasz pieniądze. Pamiętaj też, że wymiana klocków hamulcowych to nie wyłącznie kwestia bezpieczeństwa to także unikanie dodatkowych kosztów. Jak to jest możliwe. A no tak, że przegapienie odpowiedniego momentu na zmianę klocków może skutkować tym, że tarcze hamulcowe szybciej się zużyją i okaże się, że także one są do wymiany. Podczas jazdy łatwo jest dostrzec moment, kiedy klocki są już zużyte. Oczywiście pierwszą oznaką jest dłuższa droga hamowania. Kolejne jest to, że gdy naciskasz pedał hamulca, klocki wydają charakterystyczny, nieprzyjemny dźwięk. Dlatego nie czekaj. Skorzystaj z naszej oferty na najwyższej jakości klocki hamulcowe Audi A1.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.