Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 2.24 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Waga [kg]: | 2.26 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej, Zewnętrzny |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość całkowita [mm]: | 61 |
Średnica montażu [mm]: | 16 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 12 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 18 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość całkowita [mm]: | 61 |
Średnica montażu [mm]: | 16 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 12 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 18 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Sparowane numery artykułów: | N4911035 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ kierownicy: | Ramię |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość całkowita [mm]: | 61 |
Średnica montażu [mm]: | 16 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 12 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 18 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość całkowita [mm]: | 61 |
Średnica montażu [mm]: | 16 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 12 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 18 |
Długość [mm]: | 490 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ kierownicy: | Ramię |
Wymiary gwintu: | Pinch bolt 16mm |
Wymiary gwintu 1: | Pinch Bolt 16mm |
Wysokość [mm]: | 63 |
Długość [mm]: | 490 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Wymiary gwintu: | Pinch bolt 16mm |
Wymiary gwintu 1: | Pinch Bolt 16mm |
Wysokość [mm]: | 63 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość całkowita [mm]: | 61 |
Średnica montażu [mm]: | 16 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 12 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 18 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Wysokość całkowita [mm]: | 61 |
Średnica montażu [mm]: | 16 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 12 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 18 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Sparowane numery artykułów: | N4901035 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ kierownicy: | Ramię |
Długość [mm]: | 422 |
Odległość między otworami 1 / Odległość pomiędzy otworami 2: | 239 |
Sparowane numery artykułów: | VKDS 822014 B |
Waga [kg]: | 2.626 |
Wysokość [mm]: | 64 |
Długość [mm]: | 422 |
Odległość między otworami 1 / Odległość pomiędzy otworami 2: | 239 |
Sparowane numery artykułów: | VKDS 822015 B |
Waga [kg]: | 2.54 |
Wysokość [mm]: | 64 |
Cechy wykonania 8: | C spływu zawias / ramię obrotowe |
Długość [mm]: | 338 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 2.5 |
Wielkość stożka [mm]: | 16 |
Cechy wykonania 8: | C spływu zawias / ramię obrotowe |
Długość [mm]: | 338 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Położenie na osi: | Od dołu |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 2.5 |
Wielkość stożka [mm]: | 16 |
Długość opakowania [cm]: | 42 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Niezbędna ilość 2: | 4 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość opakowania [cm]: | 33 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 2.529, 2.561 |
Wysokość opakowania [cm]: | 4.5 |
Długość opakowania [cm]: | 42 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Niezbędna ilość 2: | 4 |
Strona zabudowy: | Przód |
Szerokość opakowania [cm]: | 33 |
Typ kierownicy: | Ramię |
Waga [kg]: | 2.529, 2.563 |
Wysokość opakowania [cm]: | 4.5 |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.