Ciśnienie przełączania [bar]: | 2.5 |
Gwint przyłączeniowy: | M10 x 1 |
Liczba połączeń: | 1 |
Ilość pinów: | 2 |
Średnica [mm]: | 20 |
Cechy chemiczne: | Lakierowane |
Ilość pinów: | 3 |
Informacje dodatkowe: | Z uszczelnieniem |
Kod koloru: | 9b9 |
Kolor: | Czarny |
Typ czujnika: | Czujnik ultradźwiękowy |
Ilość pinów: | 4 |
Lokalizacja w aucie: | Wewnątrz, Wewnętrzny |
Ilość pinów: | 2 |
Punkt włączania [°C]: | 120 |
Szerokość klucza: | 20 |
Wyposażenie / urządzenie: | Dla pojazdów z klimatyzacją |
Średnica [mm]: | 20 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 20 |
Ilość pinów: | 1 |
Kolor 2: | Biały |
Podziałka gwintu [mm]: | 1 |
Wymiary gwintu: | M 10 |
Ilość pinów: | 2 |
Kolor 2: | Biały |
Wymiary gwintu: | M 10 |
Zakres temperatury do [°C]: | 65 |
Zakres temperatury od [°C]: | 55 |
Kształt obudowy wtyczki: | Prostokątny |
Liczba połączeń: | 3 |
Niezbędna ilość: | 1 |
Waga [kg]: | 0.06 |
Ilość pinów: | 2 |
Kształt obudowy wtyczki: | Prostokątny |
Waga [kg]: | 0.055 |
Ilość pinów: | 3 |
Liczba zębów: | 15 |
Napięcie [V]: | 12 |
Długość [mm]: | 65 |
Ilość pinów: | 2 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia oś tylna |
Sparowane numery artykułów: | 110 605 |
Długość [mm]: | 65 |
Ilość pinów: | 2 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia oś tylna |
Sparowane numery artykułów: | 110 604 |
Ilość pinów: | 3 |
Kształt obudowy wtyczki: | Prostokątny |
Liczba zębów: | 15 |
Cechy wykonania 8: | Kanał ssący |
Ilość pinów: | 2 |
Lokalizacja w aucie: | Kanał powietrzny, Wnętrze wentylatora |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.