Firma Blue Print, która jest częścią grupy bilstein, została założona w 1994 roku pod nazwą "Automotive Distributors Ltd" w Wielkiej Brytanii. W 2011 roku firma została zakupiona przez Ferdinand Bilstein GmbH + Co. KG, łącząc ją pod jednym dachem z markami takimi jak febi i SWAG.
Blue Print specjalizuje się w produkcji części zamiennych do samochodów, ze szczególnym naciskiem na marki azjatyckie i europejskie. Asortyment marki obejmuje ponad 25 000 produktów, obejmując ponad 160 rodzajów produkcji. Główne obszary to filtracja, układ hamulcowy i sprzęgło. Firma skupia się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów zgodnych z normami oryginalnego wyposażenia (OE) i aktywnie badając nowe potrzeby rynkowe, aby szybko reagować na zapotrzebowanie rynku.
Ferdinand Bilstein, który zarządza marką Blue Print, ma bogatą historię sięgającą roku 1844. Założona jako rodzinnie prowadzone przedsiębiorstwo, firma przeszła wiele zmian i rozszerzeń, w tym przejście od produkcji wyrobów metalowych do komponentów samochodowych oraz otwarcie licznych filii międzynarodowych. Ta ewolucja była towarzyszona wprowadzaniem zaawansowanych technologii i skoncentrowaniem się na produkcji precyzyjnych części dla przemysłu motoryzacyjnego.
Obecnie grupa bilstein, która obejmuje markę Blue Print, oferuje szeroki asortyment ponad 60 000 technicznych części zamiennych, znana z wysokich standardów jakości produkcji i niezawodnej dostawy produktów. Firma również skupia się na zrównoważonym rozwoju, w tym wykorzystaniu alternatywnych źródeł energii i efektywnych rozwiązaniach logistycznych.
Opis marki
Marka Blue Print specjalizuje się przede wszystkim w samochodach japońskich, koreańskich i chińskich - od Toyoty i Hyundai po Hondę i Suzuki. Co więcej, asortyment jest stale poszerzany o nowe pozycje. A co najważniejsze, dzięki globalnym kompetencjom, masz gwarancję, że otrzymasz poziom jakości na równi z oryginalnymi częściami. Dlatego Blue Print nie waha się udzielać 3-letniej gwarancji producenta na swoje produkty i odpowiada za to, aby wszystko zostało prawidłowo zamontowane za pierwszym razem (w ramach koncepcji Right First Time®). Są to naprawdę specjaliści od azjatyckich części samochodowych, na których można polegać.
Pełna oferta obejmuje 160 rodzajów produktów, które prezentowane są w postaci ponad 24 000 pozycji. Przedstawiciele marki rozumieją, że główną rzeczą dla nowoczesnego warsztatu samochodowego jest doskonała kompatybilność i bezproblemowy montaż. Firma zapewnia, że można być tego pewnym, tak jak odcisk palca na logo jest uosobieniem wyjątkowości i zgodności.
Slogan marki trafnie oddaje jej wartości, jakimi są jakość i precyzja. A odcisk palca jest nie tylko tego potwierdzeniem, ale również znakiem doskonałości, który umieszczany jest na wszystkich produktach, które osiągnęły ten poziom. Na to właśnie mogą liczyć wszyscy klienci marki od 1994 roku.
Warto również wiedzieć, że marka Blue Print jest częścią międzynarodowej grupy firm Ferdinand Bilstein GmbH + Co. KG (czyli bilstein group). Jest ona właścicielem tak znanych marek jak febi, SWAG i Blue Print. Globalny asortyment jest jeszcze głębszy i obejmuje 62.000 nie pokrywających się pozycji. Zawsze jednak wspólne są najwyższe wymagania dotyczące jakości produktów i niezawodności w eksploatacji.
Grupa bilstein jest zarówno niezależną firmą rodzinną, jak i jednym z wiodących światowych ekspertów na rynku części zamiennych. Oferuje wysokiej jakości produkty, niezawodne i terminowe dostawy towarów oraz innowacyjne usługi.
Grupy produktów
Zasoby informacyjne
Blue Print.com
YouTube
3 lata gwarancji producenta
Formularz opinii Blue Print