Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny, Ciśnienie gazu |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ amortyzatora: | Monotube |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny, Ciśnienie gazu |
Seria amortyzatorów: | BILSTEIN B6 |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ amortyzatora: | Monotube |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny, Ciśnienie gazu |
Seria amortyzatorów: | BILSTEIN B6 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Monotube |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ zawieszenia: | Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym |
Waga [kg]: | 3.9 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3629 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Olejowy |
Waga [kg]: | 15.2 |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów z elektroniczną regulacją zawieszenia |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3628 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Olejowy |
Waga [kg]: | 15.2 |
Zespół jezdny: | Dla pojazdów z elektroniczną regulacją zawieszenia |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3597 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Olejowy |
Waga [kg]: | 12.4 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3598 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Olejowy |
Waga [kg]: | 12.4 |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny, Ciśnienie gazu |
Układ amortyzatora: | Monotube |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3600 |
Waga [kg]: | 10.5 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3599 |
Waga [kg]: | 10.5 |
Lokalizacja w aucie: | Os tylna strona prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3611 |
Waga [kg]: | 7.2 |
Lokalizacja w aucie: | Os tylna strona lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | SK-3610 |
Waga [kg]: | 7.2 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ zawieszenia: | Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym |
Waga [kg]: | 7 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z prawej |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu |
maks. długość [mm]: | 456 |
min. długość [mm]: | 344 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu |
maks. długość [mm]: | 456 |
min. długość [mm]: | 344 |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia, z lewej |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | 9261251 |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Oś tylna |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie oleju |
maks. długość [mm]: | 515,6 |
min. długość [mm]: | 311,2 |
Lincoln to marka samochodów, o jakiej marzy wielu. I choć auta te określane są często niezniszczalnymi, to na pewno amortyzator Lincoln jest częścią, jaka wymiany potrzebuje.
Rola amortyzatora w każdym aucie odgrywa niezwykle ważną rolę. Dzięki niej właśnie można zyskać maksymalny komfort jazdy, bez żadnych drgań i wibracji, jednocześnie utrzymując odpowiednią przyczepność z podłożem. Dobry amortyzator to nie tylko więc przyjemność kierowania, ale przede wszystkim bezpieczeństwo na drodze. Czyż więc nie na tym właśnie powinno nam najbardziej zależeć?
Skoro już wiemy, że amortyzator wymaga wymiany, pierwszą z czynności jest odłączanie amortyzatora. Stanowi to element nadrzędny, na jakim należy w pełni się skupić, aby móc rozpocząć kolejne prace. Często osoby wykonujące to samodzielnie, zastanawiają się, jak odkręcić górne mocowanie amortyzatora? Nie mając odpowiedniej wiedzy, najlepiej sprawdzić filmiki w sieci lub skorzystać po prostu z doświadczonego warsztatu samochodowego.
Jednym z kluczowych elementów, o jakich wspomnieliśmy już wyżej jest amortyzator Lincoln, który należy odkręcić. Jak to zrobić? Z pewnością dużą pomocą okaże się być tutaj amortyzator budowa, bowiem jeśli będziemy znać to, jak on wygląda i gdzie znajdują się odpowiednie części, wówczas zdecydowanie łatwiej będzie nam taki amortyzatory PRZÓD czy tył odkręcić. Realizując zadanie krok po kroku, z pewnością każdemu uda się wykonać taki zabieg. A co w sytuacji, gdy widzimy zablokowany amortyzator w samochodzie? W takich przypadkach warto wybrać się do warsztatu samochodowego, który posiadając specjalistyczne narzędzia, z pewnością poradzi sobie i z takim problemem.
Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak wymienić amortyzator w Lincoln, musisz wiedzieć o jednej ważnej zasadzie - wymienia się je zawsze parami. Nawet, jeśli dojdzie do jego uszkodzenia po jednej stronie, należy wymienić każdy z nich, chyba że wymiana miała miejsce całkiem niedawno.
Kolumna McPhersona - głównie zawieszenie przednie, odgrywa podstawę, jeśli chodzi o tę część samochodu, odpowiedzialną za bezpieczeństwo i za komfort jazdy. Należy najpierw rozkręcić śruby górnego węzła mocującego kolumnę, a później dolnego, a na koniec nakrętkę tłoczyska. Po wykręceniu śrub, kolejnym elementem jest wyjęcie starego łożyska i na jego miejsce zamontowanie nowego. Bardzo ważne jest to, aby nie założyć amortyzatorów odwrotnie.
Jeśli zadawałeś sobie dotąd pytanie, jak odkręcić górne mocowanie amortyzatora, musisz postępować krok po kroku, by zdemontować, a następnie skutecznie zamontować nowy amortyzator.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.