Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator, Ciśnienie gazu |
Seria amortyzatorów: | BILSTEIN B4 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Monotube |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator, Ciśnienie gazu |
Seria amortyzatorów: | BILSTEIN B4 |
Sparowane numery artykułów: | 20-146085 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Monotube |
Dostępne tylko w zestawie: | Zestaw 2 szt. Podana cena dotyczy szt. |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Waga [kg]: | 2,9 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Tył |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora, Strut |
Sparowane numery artykułów: | 22-249807 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Dynamika hamowania / dynamika jazdy: | do samochodów bez Variable Damping System (VDS) |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ zawieszenia: | Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym |
Waga [kg]: | 10.2 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Popularne: | Amortyzator pneumatyczny |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny, Ciśnienie gazu |
Seria amortyzatorów: | BILSTEIN B4 |
Sparowane numery artykułów: | 44-139889 |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Monotube |
Dostępne tylko w zestawie: | Zestaw 2 szt. Podana cena dotyczy szt. |
Ilość na oś: | 1 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie gazu |
Strona zabudowy: | Tył |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie oleju |
Seria amortyzatorów: | KYB PREMIUM |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Olejowy |
Długość 2 [mm]: | 356 |
Długość [mm]: | 525 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | 357105070200 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Typ zawieszenia: | Dla pojazdów z zawieszeniem sprężynowym cewka |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Średnica 1 [mm]: | 54 |
Średnica 2 [mm]: | 32 |
Długość 2 [mm]: | 356 |
Długość [mm]: | 525 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Sparowane numery artykułów: | 357105070100 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Typ zawieszenia: | Dla pojazdów z zawieszeniem sprężynowym cewka |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Średnica 1 [mm]: | 54 |
Średnica 2 [mm]: | 32 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora |
Strona zabudowy: | Przód |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Lokalizacja w aucie: | Lewa, Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Amortyzator teleskopowy, Ciśnienie oleju |
Seria amortyzatorów: | KYB PREMIUM |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Olejowy |
Długość 2 [mm]: | 378 |
Długość [mm]: | 555 |
Lokalizacja w aucie: | Lewa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora, Strut |
Sparowane numery artykułów: | 356410070100 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Typ zawieszenia: | Dla pojazdów z zawieszeniem sprężynowym cewka |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
Średnica 1 [mm]: | 56 |
Średnica 2 [mm]: | 36 |
Lokalizacja w aucie: | Prawa |
Rodzaj amortyzatora: | Ciśnienie gazu, Przepustnica amortyzatora, Strut |
Sparowane numery artykułów: | MA-LR004 |
Strona zabudowy: | Przód |
Typ wypełniacza: | Gazowo-olejowy |
Układ amortyzatora: | Dwururka |
W każdym samochodzie, nawet w Land Rover, amortyzator Land Rover zużywa się i niszczy i konieczna jest jego wymiana.
Jak często? Wszystko tak naprawdę zależy od jakości dróg, po jakich auto się porusza. Inaczej bowiem zużywa się on jeżdżąc jedynie po autostradach, inaczej po miejskich drogach, jeszcze inaczej jedynie po utwardzonych powierzchniach z nierównościami. Bez względu jednak na wszystko, prędzej czy też później taka wymiana jest obowiązkowa. Wielu ludzi zastanawia się, jak smarować Amortyzator, kiedy konieczna jest jego wymiana, co może nas niepokoić? W każdym przypadku, gdy nie czujemy się pewnie za kierownicą, a komfort jazdy zostanie znacząco obniżony, warto wybrać się do mechanika samochodowego. Jeśli ten zaleci kupić Sachs Amortyzatory tylne i przednie, to jak najbardziej warto to zrobić.
Amortyzator Land Rover nie jest wcale bardzo dużym wydatkiem, dlatego też w żadnym wypadku nie powinniśmy lekceważyć jego wymiany, jeśli zaczyna on szwankować i nie spełniać swoich zadań. W przypadku bowiem, gdy nie dokonamy wymiany w terminie, wówczas konieczne może być do naprawy całe zawieszenie. W takich przypadkach kup kolumna Mcphersona z kategorii poduszki i łożyska amortyzatorów, stanowić będzie doskonały wybór. Następnie konieczny będzie demontaż starego i montaż nowego, w tym moment dokręcenia śrub amortyzatora, jako kluczowe zadanie.
Można byłoby zadać sobie pytanie, jak wymienić Amortyzator Land Rover, prawda? Radzimy jednak, że jeśli nigdy wcześniej wymiana amortyzatorów przód nie była przez Was wykonywana, to zdecydowanie lepiej będzie postawić na sprawdzony warsztat samochodowy. Czasami lepiej jest zapłacić nieco więcej, ale mieć pewność i gwarancję dobrze wykonanej pracy. Podstawą są amortyzatory tylne i przednie - wysoka jakość, bowiem tylko one są w stanie zapewnić klientom to wszystko, na czym tylko mogłoby im zależeć. Warto więc mieć to na uwadze.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.