Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 72 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 72Ah 680A |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 680 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 353 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 95 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 95Ah 800A |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 740 do 860A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 800 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 187 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 35 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 205 do 350A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 300 |
Szerokość [mm]: | 127 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 227 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 41 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 360 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 175 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 40 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 205 do 350A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 340 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 207 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 45 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 350 do 480A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 400 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 238 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 45 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 205 do 350A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 330 |
Szerokość [mm]: | 129 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 227 |
Długość [mm]: | 242 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 60 |
Polaryzacja: | Plus lewo (L+) |
Popularne: | 12V 60Ah, 60Ah 540A |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 480 do 610A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 540 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 74 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularne: | 12V 74Ah |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 620 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 190 |
Długość [mm]: | 278 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 72 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 610 do 740A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 700 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dla samochodów osobowych |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 175 |
Długość [mm]: | 349 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 120 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 860 do 1080A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 950 |
Szerokość [mm]: | 175 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Bateria ciężarówka |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 235 |
Długość [mm]: | 86 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 3 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 10 do 60A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 42 |
Szerokość [mm]: | 70 |
Technologia baterii: | Pb |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 113 |
Długość [mm]: | 130 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 4 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 10 do 60A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 42 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Dodatkowa bateria |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 92 |
Długość [mm]: | 113 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 4 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 60 do 120A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 62 |
Szerokość [mm]: | 70 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dodatkowa bateria |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 105 |
Długość [mm]: | 114 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 7 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 60 do 120A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 95 |
Szerokość [mm]: | 71 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dodatkowa bateria |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 129 |
Długość [mm]: | 135 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 10 |
Polaryzacja: | Plus prawo (R+) |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 100, 130 |
Szerokość [mm]: | 90 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Akumulator motocyklowy |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 145 |
Długość [mm]: | 150 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 9 |
Polaryzacja: | Plus lewo (L+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 120 do 205A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 140 |
Szerokość [mm]: | 70 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dodatkowa bateria |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 104 |
Długość [mm]: | 152 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 9 |
Polaryzacja: | Plus lewo (L+) |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 105, 80 |
Szerokość [mm]: | 88 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Dodatkowa bateria |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 106 |
Długość [mm]: | 150 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 10 |
Polaryzacja: | Plus lewo (L+) |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 150, 160 |
Szerokość [mm]: | 87 |
Technologia baterii: | AGM |
Typ akumulatora: | Akumulator motocyklowy |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 130 |
Długość [mm]: | 145 |
Napięcie [V]: | 12 |
Pojemność baterii [Ah]: | 12 |
Polaryzacja: | Plus lewo (L+) |
Popularny prąd rozruchowy EN, A: | od 60 do 120A |
Prąd rozruchowy EN [A]: | 120 |
Szerokość [mm]: | 80 |
Technologia baterii: | Pb |
Typ akumulatora: | Akumulator motocyklowy |
Wsparcie start&stop: | Nie |
Wysokość [mm]: | 160 |
Marka Maxgear ma dość długą historię. Pierwsze produkty z tym logo pojawiły się na rynku motoryzacyjnym w roku 2006. Były to m.in. pompy wspomagania oraz sprzęgła wiskozowe. Na akumulatory Maxgear kierowcy musieli jednak trochę poczekać. Firma wypuściła je na rynek dopiero w 2016 roku. Ich katalog jest sukcesywnie poszerzany o nowe modele. Znaleźć można wśród produktów tego producenta na przykład akumulatory start-stop oraz akumulatory do motocykli. Z uwagi na popularność tego rodzaju produktów, akumulatory Maxgear musiały znaleźć się też w naszej ofercie. Wykonane z doskonałej jakości materiałów, charakteryzują się możliwością wieloletniego użytkowania oraz bezawaryjnością.
Jeśli chodzi o jakość, to znaczenie ma także to, kto produkuje akumulatory Maxgear. Jak się okazuje, produkowane są one w fabrykach koncernu Bosch w technologii wapniowo-wapniowej. Co to oznacza? Kratki akumulatora wykonane są ze stopu ołowiu, do którego dodawany jest wapń. Domieszka ta przyczynia się, do obniżenia zużycia wody przez ten konkretny zasobnik energii. Wszystko to, dzięki temu, iż wapń, który znajduje się w akumulatorze, jest chemicznie nieaktywny. W ten sposób jego cząsteczki nie wytrącają się oraz nie tworzą na płycie zanieczyszczeń, które najczęściej są przyczyną pewnego rodzaju parowania wody z elektrolitu. Akumulator Maxgear jest więc zasobnikiem energii, w którym nie musisz sprawdzać oraz uzupełnić poziomu elektrolitu. I to przez cały okres jego użytkowania. A jak długo działają akumulatory? Średnio przyjmuje się, że od 3 do 6 lat. Oczywiście, może to być więcej lub mniej. W zależności od tego, w jaki sposób dbasz o akumulator.
Czasami zdarza nam się sytuacja, w której mamy do czynienia z całkowicie rozładowanym akumulatorem. Niestety w takich okolicznościach jazda w ogóle nie jest możliwa. Na szczęście jednak możemy uporać się samodzielnie z problemem. Wystarczy dowiedzieć się, jak ładować akumulator z pomocą prostownika. Zanim podłączymy akumulator do prostownika, to koniecznie musimy pamiętać o wcześniejszym odłączeniu go od prądu. Następnie zaciskamy klamry na akumulatorze. Czas ładowania powinien wynosić nawet 12 godzin. Wtedy jednak mamy gwarancję pełnego naładowania akumulatora, bez ryzyka braku rozruchu przy kolejnej próbie odpalenia silnika.
Jeżeli chcą Państwo uzyskać odpowiedź, jak wygląda podłączanie akumulatora najpierw plus czy minus to w tym przypadku mamy do czynienia z bardzo prostą zasadą.Podłączenie akumulatora rozpoczyna się od podłączenia bieguna dodatniego, a dopiero później możemy bezpiecznie podłączyć biegun ujemny. Jest to niezwykle ważne, aby nie dochodziło do żadnych spięć, a nawet pożaru.
Wśród produktów dostępnych na naszej stronie, Maxgear akumulatory cieszą się ogromną popularnością. Wpływ na to ma wysoka jakość produktu, orz konkurencyjna cena. Akumulatory Maxgear zostały wyposażone w separatory kopertowe. Co to takiego? Jest to element konstrukcyjny, który poprzez ograniczenie negatywnych konsekwencji erozji masy czynnej wydłuża czas użytkowania akumulatora. Co więcej, eliminuje zagrożenie zwarcia między płytami akumulatora. Szeroki wybór obejmuje m.in. akumulator Maxgear 80Ah, akumulator Maxgear 55Ah oraz akumulator Maxgear 75Ah. Dzięki temu mamy pewność, że każdy kierowca - nawet ten najbardziej wymagający, znajdzie u nas coś dla siebie. W dodatku niezależnie od tego, czy jeździ samochodem marki Nissan, Subaru, Tesla, Jeep, BMW czy Fiat. Dbamy o kompleksowość usług, dlatego oferujemy Klientom najwyższą jakość, idącą w parze z konkurencyjnymi cenami. Co więcej, dbamy o szybką realizację zamówienia oraz możliwość skontaktowania się z naszymi pracowniami.
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.