Typ skrzyni biegów: | AQ160, AQ250 |
Grubość [mm]: | 1.5 mm |
Materiał: | Miedź |
Typ uszczelek: | Układ paliwowy uszczelki |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 7.7 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 13 |
Formularz: | O kształcie |
Lokalizacja w aucie: | Strona silnika |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 27 |
Lokalizacja w aucie: | Strona silnika |
Typ uszczelek: | Uszczelki układu chłodzenia |
Wysokość [mm]: | 12 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 36 |
Formularz: | Postaci d, symetryczny |
Lokalizacja w aucie: | Strona silnika |
Lokalizacja w aucie: | W centrum, Z przodu, Z tyłu |
Wysokość [mm]: | 2 |
Formularz: | O-ring |
Grubość [mm]: | 2 mm |
Materiał: | Fpm (fluor-kautschuk) |
Typ uszczelek: | Układ paliwowy uszczelki |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 31.5 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 35.5 |
Typ ładowania: | Turbosprężarka |
Typ uszczelek: | Uszczelki silnika |
Grubość [mm]: | 2 mm |
Typ uszczelek: | Pierścienie uszczelniające |
Waga [kg]: | 0.002 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 14 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 21 |
Grubość [mm]: | 1.5 mm |
Przygotowanie paliwa: | Common rail (cr) |
Typ uszczelek: | Układ paliwowy uszczelki |
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: | 7 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: | 7.7 |
Średnica zewnętrzna[mm]: | 13 |
Konstrukcja podkładki: | Elastyczna poduszka |
Typ uszczelek: | Uszczelki układu chłodzenia |
Do artykułu lub numeru oryginalnego: | 7.8955, 7.8966, 7.8999 |
Konstrukcja podkładki: | Uszczelka stalowa |
Do artykułu lub numeru oryginalnego: | 7.7964, 7.8956, 7.8965 |
Białystok • Bielsko-Biała • Bydgoszcz • Bytom • Chorzów • Częstochowa • Dąbrowa Górnicza • Elbląg • Gdańsk • Gdynia • Gliwice • Gorzów Wielkopolski • Grudziądz • Inowrocław • Jastrzębie-Zdrój • Jaworzno • Jelenia Góra • Kalisz • Katowice • Kielce • Konin • Koszalin • Kraków • Legnica • Łódź • Lublin • Nowy Sącz • Olsztyn • Opole • Piotrków Trybunalski • Płock • Poznań • Radom • Radomsko • Ruda Śląska • Rybnik • Rzeszów • Siedlce • Słupsk • Sosnowiec • Szczecin • Tarnów • Toruń • Tychy • Wałbrzych • Warszawa • Włocławek • Wrocław • Zabrze • Zielona Góra i inne.